דורון פירסט

תמונה
דורון פירסט

"הכי אני אוהבת בעבודה שלי את היצירתיות.
לחשוב מה יקדם ויעשה טוב לסטודנטים, וסטודנטיות. את הנטוורקינג  עם אנשי ונשות המקצוע המגוונים וכמובן המפגש הפרטני עם הסטודנטים והסטודנטיות.
תמיד יש מה ללמוד ואיך להתפתח וגם אני מעשירה את הידע באמצעות הרצאות וסדנאות במסגרת תפקידי.
זה מאפשר לי לפתח את התפקיד ולהביא את עצמי לידי ביטוי."

הכירו את דורון פירסט, בוגרת תואר דו חוגי בלימודים רב תחומיים (במקבץ פסיכולוגיה אנתרופולגיה) ושירותי אנוש שהגיעה אלינו ממתן בשרון, סיימה את לימודיה וכיום היא רכזת השכלה תעסוקה באקדמית תל-חי.
דורון מרכזת את שירותי הייעוץ, אימון וליווי בתעסוקה שמעניקה האקדמית תל-חי לסטודנטים.ות ובוגרים.ות, והגיעה לתפקיד אחרי שהשתתפה בעצמה  בסדנאת לינקדאין שמרכז השכלה תעסוקה יזם. 
בסדנה פגשה את רוני חלילי שבדיוק פינתה את המשרה, שסיפרה לה על התפקיד ועודדה אותה להגיש מועמדות, ממש דוגמה חיה לנטוורקינג במיטבו!

במסגרת תפקידה אחראית דורון  לגיוס סטודנטים וסטודנטיות למלגות שונות המעניקות ניסיון תעסוקתי, הפקת תוכניות מנטורינג והכשרות כגון ליווי בבניית קורות חיים, הנגשת סדנאות והרצאות שמציעות כלים פרקטים ליום שאחרי התואר ומיומנויות רכות כמו יצירתיות, יזמות, ניהול, עמידה בזמנים ועוד מגוון כישורים נדרשים שלאו דווקא נלמדים רשמית במסגרת אקדמית ועוד.

"כבוגרת החוג לשירותי אנוש ומדעי ההתנהגות, אני מרגישה שהתוכן שלמדתי נתן לי כלים לחיים בכלל ולעבודה בפרט, למדתי הרבה על עצמי וקיבלתי כלים תיאורטיים ומעשים בפסיכולוגיה, תקשורת בינאישית, ניהול, יזמות, משפטים וכלכלה, זכויות אדם ועוד. 
מכיוון שלמדתי באקדמית תל-חי, ואני מכירה את הסביבה וה"השפה" מה שעזר לי להשתלב בקלות יחסית בעבודה.
הלימודים בחוג מקדמים מסוגלות תעסוקתית בסביבה מאתגרת המשתנה במהירות ומותאמת לחוג העבודה החדש. התואר מאפשר להשתלב בארגונים שונים, אני לדוגמה, עשיתי התמחות בארגון עמיעד בצמוד לצוות משאבי האנוש ולמדתי מהן המון!
התכנים המרתקים עוררו בי עניין רב ועוררו שיח רלוונטי. הקשר עם המרצים והחברים החדשים שם היה מרתק ומעורר השראה. כמו כן, התכנים והדיונים המעשיים עזרו לי לפתח כישורים חשיבתיים ויכולת לעבוד בצוות מגוון."

דורון מבקשת להעביר מסר חשוב לסטודנטים ולסטודנטיות: לכו תגשימו את עצמכם! תלמדו מה שעושה לכם.ן טוב, לכו עם הלב ותעבדו בעבודה שנותנת לכם סיפוק יום יומי! נצלו כל רגע בתואר, תיפגשו עם חברים, תלמדו ותעשירו את הידע. השנים הסטודנטיאליות הן השנים הכי יפות 😉

ואנחנו מצטרפים למסר וממליצים להשתמש בשירותי מרכז ההשכלה תעסוקה: https://www.telhai.ac.il/career

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5253017
zsi_k3hKlB6Za8bk9xFdw0L3qQpsMPrRmqd0xw4c26I
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-zckJDBq8kpTP5QQZqhCVcqk59-gitWg8NTy1mA9lpnw
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form