ברוכים הבאים למערכת ההשתלמויות למרצים.

רכזנו את אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחומם למפגשי למידה משותפים בנושאים מגוונים, שיעזרו להכיר כלים ויכולות לשיפור ההוראה. היחידה למצויינות וחדשנות בהוראה מציעה לכל המרצים/ות ליווי פדגוגי וטכנולוגי מלא לצורך שיפור נראות הקורס, מבנה יחידות הלימוד, שילוב המשאבים הדיגיטליים המתאימים ליחידות הלימוד ואופן הוראתן בפועל. הליווי הינו אישי (מפגשי אחד על אחד) ע"י צוות המלווים הפדגוגיים של היחידה, וכן ע"י הצוות הטכנולוגי של מעבדת החדשנות בהוראה לתהליך.


תפיסת העבודה של היחידה למצוינות וחדשנות בהוראה מתוארת כ"סולם."

הסולם מתאר את רמת התמיכה הנדרשת למרצה מטעם היחידה למצוינות וחדשנות בהוראה ומאפשר התאמת המענה לכל מרצה בהתאם ל"מקום" בו הוא נמצא, בהתייחס לדרישה הספציפית:

תמונה
סולם רמת התמיכה הנדרשת למרצה

לקבלת ליווי פדגוגי אנא צרו קשר עם רכזת היחידה

גב׳ איילת גורלי

  צוות הליווי הפדגוגי
 

תמונה
צפית לוקץ

צפית לוקץ

בעלת תואר ראשון בכימיה ובהנדסת מזון ובטכנולוגיה מהטכניון, תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת חיפה ותואר שני במדיניות בחינוך מהטכניון ונמצאת בתחילת לימודי הדוקטורט שלה בטכניון. נסיון רב בפיתוח תוכניות לימוד, פיתוח וליווי צוותים ומיומנויות בפיתוח קהילות.

תמונה
ד״ר אלון הירש

ד״ר אלון הירש

מתגורר בקיבוץ יפתח. מרצה במסלול החינוך הגופני בקמפוס קצרין.
מתמחה בתחום השימוש בכלים טכנו-פדגוגים בהוראה. מורה לחינוך גופני 29 שנה, לשעבר.

תמונה
ד״ר מרים גלייזר

ד״ר מרים גלייזר

מדריכה סטודנטים של החינוך המיוחד בעבודה המעשית ורכזת של המורים החדשים לאחר שלב ההתמחות. מנחה במרכז הסימולציות ומנחה קורסים של למידה רגשית חברתית.  
בפריזמה - מלווה מרצים בתכנון קורסים שיש בהם היבטים חברתיים תוך כדי שילוב של מתודות המבקשות מהסטודנטים חשיבה ביקורתית ופרואקטיביות.

 

תמונה
מעיין כהן

מעיין כהן

בעלת תואר ראשון ושני במקרא ובוגרת ״מכון כרם״. 
לימודי גישור, הנחיית קבוצות, הכשרת מנהלים והדרכה פדגוגית. ממורה מקצועית בתיכון ועד למנהלת בית ספר יסודי.
מלווה פדגוגית בתכנית פריזמה ומנחה במרכז הסימולציות.

תמונה
אליסף בוק

אליסף בוק

בן 37 מקיבוץ מירב נשוי ליעל ואבא של אופק, טלאור, מעין, רז ואביב. מרצה לחינוך גופני ולספורט ומנכ"ל עמותת "הר לעמק" המרוץ החברתי של ישראל. משמש במכללה גם כמנחה אקדמי בתכנית "אקדמיה כיתה", מדריך פדגוגי ומנחה בתכנית פריזמה למרצים.