משתמשים יקרים,
בימים אלו של שגרת חירום, שירות השאלה בינספרייתית ממשיך לפעול לטובת השגת פריטים שאינם מצויים בקטלוג הספרייה או שאינם נגישים לנו פיזית בשל המצב הבטחוני.
מאחר וקמפוסי תל-חי הקרובים לגבול סגורים, לא ניתן לבצע שירותי סריקה מתוך הקטלוג הפיזי עד שנשוב לעבודה רגילה בקמפוסים. 
קמפוס תל-חי לחינוך והוראה בקצרין פועל כרגיל ושעריו פתוחים. 
ספרים פיזיים שיושאלו ממוסד אחר בהשאלה בינספרייתית – יש לאסוף את הספר המוזמן בספרייה בקמפוס קצרין ויש להחזיר את הספר בתום תקופת ההשאלה לספרייה בקמפוס קצרין. 
 

שירות השאלה בינספרייתית (השב"ס) מאפשר לסטודנטים ולמרצים להזמין ספרים, תזות ודיסרטציות, מאמרים, ושאלונים שאינם מצויים באוספי הספרייה.
 יש להקפיד לבדוק שאכן הפריטים המוזמנים אינם מצויים בספרייה בטרם ביצוע ההזמנה.
*הזמנת פריט בהשאלה בין ספרייתית מחייבת! מי שלא יגיע לאסוף פריט שהזמין לא יוכל לבצע השאלה בין ספרייתית נוספת לפני ברור עם הנהלת הספרייה!

 

כיצד ניתן להזמין?


באמצעות טופס אלקטרוני שנמצא  בכרטיס הקורא
יש למלא את טופס ההזמנה במלואו – הזמנות עם פרטי מידע חסרים לא תטופלנה (לדוגמא: כותר חלקי, העדר שם מחבר ושנת הוצאה, העדר מס' כרך וחוברת כשמדובר במאמרים מכתבי עת, וכו').

 

כיצד מקבלים את ההזמנה?


•    פריט פיזי *עם הגעת הפריט לספרייה נודיעך באמצעות דואר אלקטרוני
•    פריט אלקטרוני (סריקה) * יישלח לדואר האלקטרוני שלך
•    הארכות פריטי השב"ס – כמדיניות, אין הארכות בהשאלת פריטים שאינם מקטלוג תל-חי. בקשות מיוחדות/חריגות להארכה, תטופלנה נקודתית.

 

מה עוד חשוב לדעת כשמזמינים פריט השב"ס?


•    השירותים ניתנים, ללא תשלום, לצרכי לימוד, הוראה ומחקר בלבד, לסטודנטים, לסגל האקדמי ולסגל המנהלי של תל-חי.
•    ניתן להזמין עד 5 פריטים במקביל
•    משך זמן השאלת פריט מיום הגעתו לספריית תל-חי – 8 שבועות
•    במידה והספר יידרש על ידי הספרייה המספקת, זמן ההשאלה יקוצר ותישלח על כך הודעה לקורא/ת. ש לעקוב בכרטיס הקורא אחר תאריך ההחזרה.

 

מה בנוגע לזכויות יוצרים?


שירותי ההשאלה הבינספרייתית והסריקה ניתנים תחת כללי שימוש הוגן וחוק זכויות יוצרים:
לא ניתן לספק ספר שלם בפורמט דיגיטלי.
הסריקה מוגבלת לשני פרקי ספר או שני מאמרים מגיליון ולא תחרוג מ-20% מהפרסום כולו.