פעילות בוחן מאפשרת למרצה ליצור אוסף שאלות מסוגים שונים בנושא הנלמד כגון: שאלות רב ברירה, נכון/לא נכון, תשובה קצרה ועוד. הבוחן משמש לצורך בחינה, מבדק, תרגולים שונים.
לרב השאלות מוגדרות כשאלות שהמערכת בודקת באופן אוטומטי, אך קיימות גם שאלות פתוחות אשר נבדקות באופן ידני על ידי המרצה.
הדרכה זו מיועדת למרצים המבצעים את צעדיהם הראשונים ביצירת בוחן במערכת ה-Moodle. ניצור ונפעיל בוחן פשוט עם שאלות רב-ברירה.
הדרכה זו מיועדת למרצים המבצעים את צעדיהם הראשונים ביצירת בוחן במערכת ה-Moodle. ניצור ונפעיל בוחן פשוט עם שאלות רב-ברירה.
ניתן לשלב את הבוחן בדרכים שונות, לדוגמה:
-
כחלק ממטלות הקורס המרכיבות את הציון הסופי
-
למטרת למידה – כאשר מאפשרים ללומדים לבצעו מספר פעמים עד להצלחה מלאה
-
כמשוב אודות רמת ההבנה של נושא מסוים - תוצאות הבוחן מאפשרות למרצה לזהות נושאים בהם הלומדים מתקשים.
הפעלת בוחן מורכבת משלושה שלבים:
-
יצירת הרכיב "בוחן" והגדרתו באתר הקורס
-
הכנסת השאלות והתשובות האפשריות
-
פרסום הבוחן והצפיה בתוצאותיו
חלק 1-2- יצירת הרכיב בוחן, הגדרתו באתר הקורס, והוספת שאלות:
התוצאה שיופיע בהדרכה היא בוחן הכולל את המאפיינים הבאים:
-
מסגרת זמן מוגדרת, שלאחריה הבוחן ייסגר ויוגש אוטומטית
-
ניתן לענות על הבוחן פעם אחת בלבד
-
כל שאלה מופיעה בעמוד נפרד
-
הניווט בין השאלות חופשי
-
התשובות האפשריות לכל שאלה יוצגו בסדר מעורבב
-
ציון הבוחן לא יוצג לסטודנט בשום שלב, וגם לא התשובות לשאלות
לאחר שמירת הבוחן, יש לעבור לחלק השני - הכנסת השאלות.
הדרכה חלק 1-2
** Best experienced in Full Screen (click the icon in the top right corner before you begin) **
חלק 3- פרסום הבוחן והצפיה בתוצאותיו:
הדרכה חלק 3
** Best experienced in Full Screen (click the icon in the top right corner before you begin) **