איזה סוגים של קורס גינון קיימים?

תמונה
איזה סוגים של קורס גינון קיימים?

שוקלים להיהפך לגננים מומלצים בעולם הגינון? כנראה שאתם אוהבים לעבוד עם הידיים, אוהבים ליצור וידידים טובים עם השמש. רגע לפני שמחליטים להירשם לקורס גינון סוג 1, מכללת תל חי מזמינה אתכם לייעוץ לפני לימודים. תמיד כדאי להיחשף גם לאופציות נוספות!

מעוניינים לעבור קורס גינון דרך משרד התמ”ת? מרגישים שתחום הגינון קורא גם לכם? ייתכן שאתם גננים מלידה ורק ממתינים לרגע הנכון לפרוץ, ייתכן בכלל שאתם מעוניינים להירשם ללימודים במכללת תל חי ולהנות מהנופים היפהפיים שמקיפים אותה, לספוג ידע לימודי ולדייק את עתידכם. בין אם אתם עומדים להירשם למכללת תל חי או לכל מכללה אחרת, אנחנו תמיד נמליץ לכם לקבל את ייעוץ הלימודים המדויק ביותר שתוכלו לאתר.

בחירה בין מסלולי לימודים ב-2020

מתלבטים בין לימודים בתל חי ללימודים במוסד אחר? אנחנו מזמינים אתכם עוד היום לקבל ייעוץ  קדם לימודים מהמומחים של המכללה. החלטתם שאתם מעוניינים להירשם לקורס גינון? גם מצוין, בואו נדבר על סוג הקורס הזה ומה הוא בעצם מקנה לכם.

באופן כללי, מקצוע הגינון מאפשר לכם לעבוד בו גם אם לא רכשתם תעודות ודיפלומות במוסדות מוכרים, גם אם לא נרשמתם וצלחתם את קורסי הגינון הקיימים. בסופו של דבר, מדובר במקצוע שהוא אומנותי. אם גנן גינות פרטיות יהיה מוצלח וישאיר מאחוריו שובל של לקוחות מרוצים, הוא יצליח בתחום הזה גם מבלי להירשם לקורס גינון סוג 1, או קורס גינון סוג 2.

האם כדאי לי להירשם לקורס גינון סוג 1?

בחיים כמו בחיים, אנשים שישכרו את שירותיכם ירצו לדעת שאתם מוסמכים ובעלי תעודות רלוונטיות. נוסף על כך שאנשים ירצו לדעת שעברתם קורס גינון, חשוב לדעת שהקורסים האלו מלמדים אתכם על נושאי הבוטניקה, עבודה בסוגי קרקע מגוונים, למידה על איכויות המים, למידה על אקלים ועוד.

אם כך, כנראה שיהיה לכם הרבה יותר קל להשיג עבודות שם בחוץ אם תסיימו קורס גינון בהצלחה. למעשה, לימודי גינון יכולים להיות בסיסיים, אך הם גם יכולים להיות מתקדמים יותר. לימודי גינון בסיסיים נקראים קורס גינון סוג 1, בעוד שהקורס המתקדם נקרא קורס גינון מספר 2.

מספיק קורס גינון מספר 1 בכדי לעבוד בתחום?

בואו נגיד את זה ככה, בכדי לעבוד בשוק החופשי ולספק שירותי גינון, אתם בהחלט יכולים להתחיל עם קורס מספר 1. עם הזמן ובחלוף השנים, אתם בהחלט תוכלו להירשם גם לקורס גינון מספר 2, שנחשב לימודי גינון מתקדמים יותר המאפשרים גם קבלה של סוגים שונים ונוספים של עבודות בשוק.

צריכים ייעוץ לפני לימודים במכללת תל חי? בהחלט מומלץ, וזה ממש לא משנה אם אתם שוקלים להירשם לקורס גינון או לכל מסלול לימודים אחרים. לפני שמחליטים מה ללמוד, עוצרים ומבקרים במכללת תל חי שבגולן, נהנים מהנוף ומקלים ייעוץ לימודים מדויק (אפשר גם אונליין).

המידע נאסף ונכתב בשיתוף עם פורטל גננים פלוס – המוביל בתחום הגינון.

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5334911
IjtfTb0wwCr8Ou4p7f4E--1NK1_ZLaH2-AkPGM7vP2I
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-VPPmcTKTlUGk9MFu_P2gBp3XUlEQuno5ezC9Scdc2FI
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form