איך לבחור סדנה לילדיםאיך לבחור סדנה לילדים

תמונה
איך לבחור סדנה לילדים

הפעלה או סדנה לילדים יכולה להיות בכמה תחומים. חשוב שכל סדנה שתבחרו תכיל הפעלה של המיומנויות של הילד, תנסה לפתח אותם ותעניק הרבה דרור לדמיון וליצירתיות שבו. סדנאות לילדים יכולות לתרום להתפתחות של הילד, לסבלנות שלו לתחושת המסוגלות ולהצלחה ואף לביטחון העצמי.

היום יש מגוון של סדנאות לילדים. מסדנת מוזיקה, בישול, סדנת שוקולד, סדנת חמר, סדנאות מחזור ועד סדנאות פסיפס אומנותיות ומוזאיקה. כל סדנא תורמת מיומנות אחרת ומעניקה עולם מלא של גירויים וצבעוניות.

מה תורמות סדנאות אלו לילדנו?                                                                       

 כפי שנאמר סדנה לילדים כמו לימודי חוץ יכולה לתרום הרבה מיומנויות שונות של הגוף ועד למיומנויות חשיבה ויצירתיות. היא מפתחת את מה שכבר קיים ומעניקה לילד הרבה מעוף למחשבה, לאתגר שלו מול עצמו, מגרה אותו ואת החושים שלו ומצליחה אף לעלות את הביטחון העצמי של כל ילד. כשילד מגיע לסדנת שוקולד לדוגמא מלבד המתיקות שבכל העניין והגירוי החושי אליו הוא נחשף בעזרת החומר המיוחד הזה, הוא לומד על מצבי צבירה שלו, איך מבשלים אותו ואיך אפשר ליצור יצירות באמצעותו ועוד. גם בסדנת תיפוף לדוג’ ילדים מקבלים הרבה מיומנויות של תיפוף ונחשפים לצלילים נעימים ולומדים כיצד הגיע התיפוף לידי כלי ועוד. סדנה מעניקה הרבה חומר למחשבה אינפורמציה מדעית ומעניינת אודות הנושא עצמו. היא מגרה את החושים, חושפת שיטות יצירה ופותחת עולמות שלמים ומופלאים.

סדנת מוזאיקה ופסיפס לילדים            

 הפסיפס הוא כלי שניתן לדרכו ללמוד יצירה ולגרות את כל חושים שלנו. הילד בסדנה יתנסה בחומרים, צבעים ומרקמים שונים. הוא יתנסה בהרכבה ופירוק של חלקים קטנים ממגוון של חומרי של פסיפס ומוזאיקה ויצור יצירות מרהיבות, אותן יהיה גאה להביא הבית ולתלות בחדרו. במהלך הסדנה הוא מתרגל מגוון שמיומנויות כמו תכנון, גמישות וחשיבה יצירתית מרובה. הפסיפס גם מטפח סבלנות והרבה יכולות של התמדה. כמו כן, הוא תורם לילדים שיש להם הפרעות בקשב וריכוז.  עוד הוא מטפח יכולת של קשר עין ויד ויכולות מוטוריקה עדינה, התאמת צבעים וגוונים ופתרונות מחשבתיים רבים.

למי זה מתאים?                       

 סדנאות פסיפס יכולות להתאים לכל גיל החל מגיל ארבע. הילדים יכולים להבחין בצבעים, להדביק ולתכנן את היצירה שלהם. ניתן להגיע ביצירה בפסיפס לחוויה משפחתית שהיא מאוד ערכית ומאחדת שיכולה להתאים לכל גיל. כל אחד עושה דבר אחד: אחד חותך, מדביק ומתכנן. כך נרקמת לה יצירה משפחתית משותפת שמלכדת את כל המשפחה. ניתן לשדרג גם רהיטים מסוימים בבית, ספסלים מבחוץ, ממגוון של חומרי מחזור כאלה ואחרים ולהכין יצירת פסיפס מרהיבה וצבעונית.

נסכם שבחירת סדנה לילד צריכה להכיל בתוכה הנאה ויצירתיות כאחד על מנת שהילד לא יאבד עניין ויפיק ממנה את המיטב. סדנת בפסיפס היא בעלת ערך גבוה, עשירה מאוד ויכולה להעניק הרבה הנאה לכול ילד.

 

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5329316
wOZIc7cqgRrLGJLXOFpfHWf10Eb2yFNnea73L7NevUE
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-GBCzZUTexW9sJSqyxPCHNaOVeoQnDusgIUAoKo5VZyg
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form