החשיבות בלימודי קורס משא ומתן

תמונה
החשיבות בלימודי קורס משא ומתן

משא ומתן מתרחש בכל יום ויום בחיינו. זה מתחיל במשא ומתן עם בני זוג, חברים ומשפחה, עובר דרך משא ומתן כצרכנים, כנותני שירות וכמקבלי שירות וממשיך לסגרת עסקאות בתחומים החמים והמעניינים ביותר: נדל”ן, כלכלה, דיגיטל, אימון ועוד.

קורס משא ומתן במסגרת לימודי החוץ של מכללת תל חי נועד להעניק לכם ידע מקצועי ועמוק, לצד כלים, מיומנויות ושיטות פרקטיות לביצוע משא ומתן בחיים האישיים ובחיים העיסקיים.

בוגרי הקורס, יוכלו לנהל את חייהם האישיים וחייהם העיסקיים מעמדה של בחירה ומעמדה של הבנה, קבלה והקשבה לצד האחר.

מה זה משא ומתן ומה נלמד בקורס?

משא ומתן הינו תהליך מתמשך של פעולות, תגובות, החלטות ומשובים בין שני צדדים ואף יותר. במסגרת ניהול משא ומתן ישנם מספר שלבים חיוניים שחשוב להכיר. על מנת לבצע כל שלב בצורה חכמה ונכונה עבור המשא ומתן הפרטני, יש לקבל ידע ותאוריה, לצד כלים וטכניקות פרקטיות. להלן השלבים והפירוט של הנושאים החשובים בכל שלב:

  • יכולות תכנון מוקדם והכנות לקראת המו”מ – משא ומתן מתחיל עוד לפני הישיבה והחלפת המשפטים הראשוניים. ככל שמדובר בהחלטה ובחירה חשובה יותר, כך ההכנה הנדרשת צריכה להיות מדויקת וחכמה מיותר.
  • יכולות תקשורת – משא ומתן דורש יכולות תקשורת גבוהות. בין יכולות התקשורת, הנושא והנותן נדרש להביע את דעתו בצורה שתשיג את מטרתו וכן נדרש להקשיב ולקבל את השקפת עולמו ודעתו של הצד השני.
  • יכולות ניהול וראייה קדימה – ביצענו הכנה מקדימה, דנו עם הצד השני והשלישי, כיצד עכשיו מגיעים להחלטה ומתקדמים? מדובר ביכולות ניהול וראייה קדימה אשר יעניקו תשובה לשאלות החשובות הללו. יש לתכנן נכון את המשא ומתן, ולזכור תמיד, שההגעה להחלטה היא לא השלב הסופי. לאחר המשא ומתן, הצדדים בדרך כלל ממשיכים ונפגשים, דנים ואף עובדים יחד. ועל כן, לא רק ההחלטה שהתקבלה היא חשובה, אלא גם הדרך בה הוצגו הדברים והיחסים שהתפתחו בין הצדדים השונים.

עם אלפי בוגרים במגוון תחומים וקורסים אצלנו בלימודי החוץ של מכללת תל חי, תוכלו להיות בטוחים כי המורים, הצוות והתכנית יעניקו לכם ידע וכלים מקצועיים ואיכותיים, אשר ישמשו אתכם כבר מהשיעור ה – 1.

 

 

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5335412
uASxi8fNihKnulLFolyrRjiRnytfMyl3xMgGA2HcZrw
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-1Z4hwEAvW9tXOKZ-yrgFR_S2U6ulODgLxgbYchyQ_f4
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form