היתרונות במגורים בקרבת המכללה – איך להגיע במהירות ללימודים

תמונה
היתרונות במגורים בקרבת המכללה – איך להגיע במהירות ללימודים

להגיע במהירות לשיעור הראשון בבוקר מבלי להתאמץ

האינטנסיביות שבחייו של כל סטודנט כמותכם, באה לידי ביטוי במובנים שונים וביניהם הצורך להיות בזמן בכל מקום: במכללה, כאשר השיעור מתחיל, בעבודה כאשר מתחילה המשמרת ובתחנת האוטובוס כאשר הקו שאתם זקוקים לו עומד לחלוף. להגיע במהירות ממקום למקום זו מטרה נעלה בעיני מי שצריכים, כבר בגילם הצעיר, לנהל לוח זמנים צפוף למדי ומתקשים לעשות זאת, כל עוד הם תלויים בלוחות זמנים של אחרים. אחד מהפתרונות היעילים לניהול חיי יום יום עצמאיים ואפקטיביים יותר, הוא שלפחות בהיבט התחבורה – הסטודנט יהיה תלוי אך ורק בעצמו.

מדוע להגיע במהירות זה עניין חשוב לסטודנט?

לא מעט שיעורים במכללה, אם לא כולם, דורשים חובת נוכחות מן הסטודנטים, מה שאומר שאם אחד מהלומדים נעדר מהשיעור מפני שלא הספיק להגיע אליו בזמן – תירשם לו היעדרות והציון שלו עלול לרדת. התלות באוטובוסים בלבד מאתגרת במיוחד עבור מי שגר רחוק מהמכללה וצריך להחליף כמה וכמה קווים, עד לתחנה הסמוכה והקרובה ביותר למוסד הלימוד. בדיוק בגלל זה, הנהיגה העצמאית ברוב המקרים, היא הפתרון המושלם עבור כלל הסטודנטים – אבל ברור שאין כמעט מי שיכול להרשות לעצמו להחזיק מכונית פרטית וגם מי שכן – הוא יתקשה למצוא חניה בשעות העומס. רכיבה על קורקינט חשמלי יכולה לתת את המענה המיטבי לבעיה זו, שיכול להתאים למרבית הסטודנטים הממוצעים הן בהיבט הכלכלי והן מבחינת היעילות, בפרט למי שמתגורר בקרבת המכללה עצמה.

לגור ליד המכללה יכול לחסוך לכם בהוצאות

אם הצלחתם למצוא דירה במרחק הליכה מהמכללה – מה טוב, אך בדרך כלל תתקשו למצוא דירות פרטיות להשכרה שהן קרובות מספיק למוסדות הלימוד עד כדי כך, שללומדים ייקחו דקות ספורות של הליכה בכדי להגיע לשם והם לא יזדקקו לנסיעה בכלל. רובם המכריע של התלמידים, ישיג דירה באותה העיר שבה נמצא מוסד הלימוד שלו, או לכל היותר במרחק של כמה רחובות ממנה. הפתרון של רכיבה על כלי רכב דו גלגלי ממונע, כמו קורקינט או אופניים חשמליים, הוא מצוין גם לתקופת הלימודים וכמובן גם אחריה, בפרט למי שיצטרך לנסוע קילומטרים בודדים בכדי להגיע למכללה.

פתרון פרקטי שמתאים גם לחיים שמחוץ ללימודים

הקורקינטים הם מכלי הרכב הנפוצים ביותר בעיר תל אביב למשל, כאשר הם משמשים אנשים להגעה מהירה ממקום למקום ומייתרים את הצורך להמתין לאוטובוס או למונית. הקורקינט מקצר זמנים גם למרחקים ארוכים יותר ובינעירוניים, כאשר ניתן, למשל, לרכב עליו מרחק מסוים ובסופו של דבר “להשלים” את יתר הנסיעה בתחבורה ציבורית. השילוב בין השניים – תחבורה פרטית וציבורית גם יחד -יכול לחסוך הרבה זמן וגם כספים רבים לסטודנטים, אך הוא בעיקר גם נוח מאוד, במיוחד אם רוכשים את הדגמים המתקפלים של כלי הרכב הללו, אשר ניתנים לנשיאה בקלות לכל מקום.

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5333893
Nie_WjjBcsleMjK7vFlWRWAydjsfawGstm8zldRXWzk
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-Gy8AniLrEdHaMVGhYL6DymTFSrxteGIeyMStuNduVSw
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form