הכשרת מאמנים ומדריכי כושר בתחומי הספורט השונים

תמונה
הכשרת מאמנים ומדריכי כושר בתחומי הספורט השונים

איך הופכים תחביב למקצוע? איך גורמים לחיי היום יום שלך להיצבע בצבעים זוהרים של כיף וסיפוק עצמי? אם אתם מוצאים את עצמכם מבלים בחדר הכושר לא מעט שעות בכל יום או כמה פעמים בשבוע, אם את הארון שלכם מפארים יותר גופיות מנדפות זיעה מאשר שמלות ערב וחליפות נוצצות – אולי הגיע העת לשקול קורס הכשרת מאמנים . מכללת תל חי מזמינה אתכם להצטרף להצלחה!

הכשרת מאמנים – במה מדובר?

במסגרת לימודי חוץ של מכללת תל חי, מוצע קורס מדריכי חדר כשר וגם קורסים שונים בתחומי הספורט השונים, שמטרתם היא אחת: להכשיר אתכם להיות מקצועיים, בעלי ידע, יכולת ספורטיבית והבנה כוללת של תחומי הספורט הרלוונטיים לקורס שבחרתם, הן מהפן הבריאותי, האנטומי והמקצועי. מכללת תל חי מצעידה את בוגריה לקראת הצלחה מוכחת ומובטחת. במהלך קורסי הספורט השונים תצטיידו ביכולות שישרתו אתכם באופן ישיר כדי להצליח בעבודתכם, תוך הדרכתם של מיטב המרצים בתחום, לימודים מעניינים ומרתקים, שעות גמישות וכל מה שצריך כדי לסייע לכם להצליח בעתידכם כמאמני כושר.

תנאים מקדימים

בטרם תוכלו להתחיל בלימודי קורס מדריכי חדר כושר, עליכם להוכיח שאתם בעלי ותק מינימלי בחדרי כושר ושאתם נהנים מבריאות תקינה. לאחר מכן יתבצע ראיון ומבחן קצרים – בסופם תוכלו להתחיל את הדרך אל החלום.

כמו כן, תזכו להטבות מיוחדות בחנות הספורט בש-גל

מה אני צריך כדי להצליח?

כדי להצליח באמת, מדריך חדר כושר חייב להצטייד בכמה תכונות חשובות כדי להצליח בתפקידו. הנה כמה מהן:

  1. ידע מקצועי – ידע הנשען על תאוריות מקצועיות הכוללות בתוכן הבנה של תחומי הספורט השונים, הבנה של כיצד תחומי הספורט הללו משרתים את המתאמן (סיבולת לב ריאה, גמישות, שיווי משקל ועוד) ויכולת להתאים לכל מתאמן את הפעילות המתאימה לו ביותר.
  2. הכרת המכשירים – תיאוריות מקצועיות המשולבות עם ידע בהכרת המכשירים השונים הם אלו שיובילו בסופו של דבר להיכרות מלאה עם התחום. הכרת ציוד הכושר המוצע בחדרי הכושר השני והיכולת להתאימו לכל מתאמן, ליכולותיו, למטרותיו ולסוג הכושר הגופני המועדף עליו – היא יכולת רחבה הנלמדת במהלך הקורס.

  3. ידע רפואי – הבנה בגוף האדם, אנטומיה, תזונה, פציעות ספורט, פיזיולוגיה של המאמץ והבנה של הקשר בין אימון גופני על מצב הבריאות של האוכלוסיות השונות.
  4. בטיחות ובטחון – כשאנחנו משמשים כמדריכי חדר כושר – אנחנו בתפקיד. התפקיד שלנו לא כולל רק סדרת תרגילים מסודרת, אלא גם דאגה לבטחונם של המתאמנים. במהלך קורסים שונים נלמדים עקרונות הבטיחות בהתאם למכשירים השונים וליכולות הבריאותיות של כל מתאמן.
  5. כריזמה – לצד ידע מקצועי ורפואי, הכשרת מאמנים מתמקדת גם בפן הנפשי של המקצוע. כדי להצליח בתחום, על המאמנים להיות מלאי כריזמה, ביטחון עצמי, יכולת להניע אחרים להצלחה, יכולת עידוד והרחקה מכישלון – רק כך יוכלו להשיג תוצאות בטוחות!

בואו ללמוד כיצד משלבים קריירה מצליחה והנאה!

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5334914
Ycyc4q675EKXPfcn3R8a_g-x-bpYyE3G9W7wNL5I1Ec
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-QPVjAS3ulAfJuWBRaw0W7UmAg6dM2C3j6HCSDY7_1Wc
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form