ככה תקדמו את הקריירה שלם – לימודי אנגלית עסקית

תמונה
ככה תקדמו את הקריירה שלם – לימודי אנגלית עסקית

אם אתם מטפחים קריירה ומקווים להגיע למשרות ניהול בכירות או אף להקמת ארגון עצמאי, והאנגלית העסקים שלכם היא לא כזו שתאפשר לכם שיחה קולחת עם עמיתים דוברים שפות אחרות – אתם בבעיה. חשוב להקדים תרופה למכה, וללמוד אנגלית עסקית כזו שתאפשר לכם, בכל אירוע, וגם בלי הכנה מראש, ללחוץ את ידו של מנכ”ל ארגון מחו”ל תוך שאתם יכולים להתבונן בו בבטחה ולהחליף איתו מילים באנגלית ברורה, מקצועית, וטובה. איך עושים זאת? על כל אלה ועוד – במאמר שלפניכם.

אנגלית עסקית – אם אתם אנשי עסקים, אתם פשוט צריכים אותה

כל איש עסקים בעל ניסיון יספר לכם כי במהלך הקריירה קורה לא אחת, שאתם נדרשים להציג את עמדותיכם, להתיידד ולקיים משא ומתן – באנגלית. שותפים עסקיים, עובדים ומנהלי ארגונים רבים מגיעים מארצות דוברות אנגלית וגם כאלה המגיעים מסין או מארצות אחרות – יצפו מכם לנהל מולם כל משא ומתן באנגלית. אז נכון, בניהול מו”מ בכתיבה יש לכם זמן לחשוב, להציץ במילון או אפילו לשלוח את המייל המיועד לבא כוחכם, המסוגל לעדכן את האנגלית ולדאוג – לפי מיטב יכולתו – שכל הרעיונות שלכם יועברו באופן ברור. אבל בשיחה פנים אל פנים – אתם חייבים להיות בעלי שליטה באנגלית עסקית. קורס אנגלית עסקית תאפשר לכם להעביר את אותו רושם מקצועי ובוטח שאתם שולטים בו היטב כשאתם מתנסחים בעברית.

לא רק מול מנהלים ועמיתים מחו”ל תידרשו לגלות בקיאות בשפה האנגלית, אלא גם בתהליכי מיון והשמה לבכירים בארגונים בארץ. לא אחת, תתבקשו לנהל חלק מהראיון באנגלית – ותרצו להפגין ידע, שפה רהוטה וקולחת, וביטחון – גם אז.

אנגלית עסקית – אל תתרגמו את העברית שלכם

אנשי עסקים רבים המתבקשים לנהל משא ומתן עסקי פשוט מתרגמים משפטים בעברית, מה שנשמע לכל אוזן הבקיאה באנגלית לא נכון דקדוקית, לא ברור ולא מקצועי. באנגלית, כמו בעברית ובכל שפה אחרת, הניואנסים, הביטויים וההתבטאויות שלה – ואתם רוצים לשלוט ברזי השפה על מנת להביע רעיונות גם בהתראה מיידית (כלומר, ללא הכנה מראש או כתיבת נאום…) וגם באופן שישרת את המוניטין שלכם.

איך עושים זאת? קורס מקצועי של אנגלית עסקית – יזניק אתכם קדימה

בקורסים מקצועיים כמו אנגלית עסקית אנחנו עוסקים בעיקר בידע התיאורטי וביכולות המעשיות שיידרשו מכם בניהול כל משא ומתן באנגלית. לא נתיש אתכם עם לימודי השפה הבסיסית, גם לא נמלא את המחברות במילון מיותר שממילא לא תזכרו – נתרגל מעשית, נקרא, נשמע, ונדבר זה עם זה באנגלית עסקית, שהיא נכונה דקדוקית, רהוטה ונאמנה לרעיון שאתם מנסים להביע – עד שתהיו מאומנים מספיק בשפה, שתוכלו להביע כל רעיון, באופן זורם וספונטני, בכל פורמט – החל מראיון עבודה וכלה בשיחה עסקית קולחת עם מנכ”ל גוגל העולמית…

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5335711
zXBvAeVUNzijGjp91EXvGgcWeVoTA79D-duOEq1Tpaw
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-SZAtnLC2gjYJPDlrJJvOpf5cYPn1vRyRtWqfkufmk1o
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form