לימודי הנהלת חשבונות

תמונה
לימודי הנהלת חשבונות

בתקופה שבה מקצועות הולכים ונעלמים ואחרים נוצרים, זה כבר לא מובן מאליו למצוא לימודי מקצוע שיודעים בוודאות שיישאר ללא שינוי גם בשנים הקרובות. מי שמחפש מקצוע מכניס שמבטיח לו עבודה קבועה בלי הרבה זעזועים מוזמן לשקול בחיוב לימודי הנהלת חשבונות.

זהו אחד המקצועות שלא ישתנו לעולם משום שהבסיס של כל השיטה הכלכלית שלנו נשענת על שוק חופשי שבו עסקים מעסיקים עובדים ומוכרים ללקוחות, ומישהו חייב לספק להם שירותי הנהלת חשבונות ולנהל להם את כל ההתקשרות עם לקוחות, ספקים וגופים כמו בנקים ורשויות המס.

מה מציעים לכם  לימודי הנהלת חשבונות?

קורס הנהלת חשבונות ביחידה ללימודי חוץ במכללת תל חי מציעים לכם קורס מקצועי ממוקד, ענייני ויעיל שמכשיר אתכם לתעודת מקצוע מוכרת של משרד הכלכלה. הנהלת חשבונות סוג 1+2 מעניקה לכם תשתית לעבודה במשרדים שונים, של ארגונים ועמותות, עסקים שונים, חברות ותאגידים, כעצמאים שמעניקים שירותי הנהלת חשבונות לעצמאים קטנים ופרילאנסרים כפי שנהוג היום אצל רבים, לספק שירותים אלה לאנשים שסוגרים עסקאות שונות שדורשות גם התייחסות להנהלת החשבונות ואיסוף המסמכים ועוד.

מהי הנהלת חשבונות?

הנהלת חשבונות היא המקצוע של מי שמטפל בכל היבטים הכספיים והבירוקרטיים שקשורים להתנהלות הכספית. זה מתחיל באיסוף קבלות, חשבוניות והזמנות רכש וציוד, וזה עובר דרך הוצאת חשבוניות וקבלות וגם תיוק ומעקב אחריהן. זה נוגע לגביית כספים ולהעברת תשלומים למי שצריך לקבל תשלומים אלה, טיפול במשכורות במקרים מסוימים, ניהול תכתובת עם גופים כמו בנקים וספקים, ומתן מענה לבעל העסק בכל הנוגע למעקב אחר הכספים והבירוקרטיה שקשורה בהם.

למי זה מתאים?

המקצוע מתאים לאנשים מסודרים שסיימו 12 שנות לימוד או 11 עם בגרות במתמטיקה לפחות ביחידה אחת. זה מצוין לאנשים יציבים ומסודרים שאוהבים ארגון וסדר ולטפל בכל העניינים הכספיים של עסקים. זה דורש התמצאות בכל הנעשה במשרד כדי להיות עם אצבע על הדופק ולספק תשובות מתאימות בכל עת לבעל העסק על תנועת הכספים שלו, וזה דורש זיכרון טוב ועמידה בזמנים משום שהנהלת חשבונות מתנהלת תמיד לפי תאריכי יעד לביצוע פעילות. בתמורה, לימודי הנהלת חשבונות יבטיחו לכם מקצוע מבוקש לכל החיים.

למידע נוסף על קורס ניהול חשבונות או מקצועות נוספים הנלמדים במסגרת לימודי החוץ, אתם מוזמנים להיכנס לאתר של לימודי החוץ במכללת תל- חי.

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5332761
c7j33k2to0V4e1VbM5ZnjsMToUWCAmUSuY27sjdun4s
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-YHsVkCL_2aoVzAQw8gHOSj9PjTfcc0YB-CKx_0tUc60
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form