לימודי תואר שני: מה ייצא לכם מזה?

תמונה
לימודי תואר שני: מה ייצא לכם מזה?

אחת השאלות העולות בתודעת כל אדם שחושב ללמוד לקראת תואר שני היא: מה ייצא לי מזה? לימודי תואר שני עשויים להיות יקרים, וכשאתם מתחילים לבחון את תוכניות הלימודים ומוסדות הלימוד המתאימים לכם על מנת להשלים את התואר, חשוב שתבצעו את המחקר היטב.

אז מה באמת ייצא לכם מתואר שני? איזו אחריות אישית תשיגו בעקבות התואר? והאם, בסוף התהליך, ההשקעה תשתלם? כמובן שהתשובות לכל השאלות האלו אינן פשוטות. כל בוגר, גם אם הוא לומד את אותם קורסים באותה אוניברסיטה, מפיק ידע שונה ומשתמש בתואר באופן אחר ולצרכים אחרים.

כל אדם שונה אך היתרונות זהים

לכל אדם יש כישורים שונים, חוויות ואישיות שונה, והוא מגיב באופן שונה לכל סביבה בה הוא נמצא, במקרים רבים, תכונות אלו הן בעלות השפעה משמעותית ביותר על היכולת להבטיח להשיג את המשרות הטובות ביותר, ולמעשה לנצל את רוב הזדמנויות התעסוקה.

אך קיימים מספר יתרונות ברורים ומדידים מלימודי תואר שני, המשותפים לרוב האנשים שעוברים את החוויה.

חוויות מעצבות

קחו למשל בוגרי תואר שני ביחסים בינלאומיים ודיפלומטיה. התואר מאפשר לתלמידים להפוך לאנשים הרבה יותר בטוחים, עם ידע רחב יותר. במהלך הלימודים הם מתמחים בעבודה מעשית המאפשרת להם להעשיר את כישוריהם.

ניסיון החיים של התלמידים מחוץ לכיתה אופייני לתלמידים שהשקיעו את זמנם בלימודי תואר שני וכתוצאה מכך הצליחו להתפתח, ללמוד ולסגל כישורי חיים חדשים תוך חשיפה לידע אישי מעשיר. יתרונות אלו הם מרכיבים חשובים בחוויות הלימודים, במיוחד ברמת המאסטר, שם התלמידים נוטים להיות בוגרים יותר בהשוואה לעמיתיהם לתואר ראשון.

תוצאות מוכחות יותר: כסף

תלמידים אחרים לתואר שני משיגים תוצאות מוכחות יותר מהניסיון. לאחר המאסטר שלהם, הם מתקבלים למשרות ניהול בכירות ומשפרים ללא היכר את מצבם הכלכלי.

הנהלת האוניברסיטה מחויבת לפיתוח התלמידים עד לרמה מרשימה. לאחר הלימודים, בוגרי התואר שולחים קורות חיים, מוזמנים לראיונות, ומשפרים את סיכוייהם להיבחר למשרות נחשקות. הכישורים שלהם, והבחירה שלהם בקורסים פרטניים, מסייעים להם להקל על פתיחת הדלת לעתיד כלכלי יציב.

לימודי תואר שני – ידע של מומחים

בהתאם לנושא האקדמי, סיום לימודי תואר שני יכול גם להוסיף מיומנויות אדירות, אינטלקטואליות, ואפשרויות עבודה הקשורות לאנשים שכבר בונים קריירה. לדוגמה, עורכי דין ורואי חשבון רבים מחפשים התמחות נוספת באמצעות הרשמה לתואר שני המוקדש לתחומים מקצועיים צרים יחסית, כגון דיני קניין רוחני, או לימודי תקשורת.

דוגמא נוספת היא אנשים שיש להם קריירה בתחום פיתוח משאבי אנוש, המחליטים להירשם ללימודים באוניברסיטה לקראת התואר השני, ולומדים נושאי ציבור ומנהל, מעשירים את הידע שלהם בתחום ויכולים להתקבל למשרות בכירות יותר.

לימודים מתוך ניסיונם של המומחים בעולם האמיתי

ניסיון בעבודה הוא חשוב, ומאפשר לפתח את התחושה של מה עובד ומה לא. אך כעבור מספר שנים של עבודה באותו מקצוע, אנשים רבים מבינים שהרחבת הידע שלהם, והדרכה נוספת, תשרת אותם היטב. תואר שני מעניק להם את ההזדמנות לגדול בתחומם ולבצע את עבודתם טוב יותר.

המרצים באוניברסיטה הם שילוב נפלא של הקפדה אקדמית וניסיון מעשי אותו הם מביאים לכיתה, מהעולם האמיתי. הם מלמדים לא רק תיאוריה, אלא גם את מה שנדרש על מנת לתפקד היטב בתחום.

 

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5335821
IrHrZWW-EKx7T-a7SfMk1GLFwOCSalH4RV7TI1GUkcc
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-AZHOZUlYYGHTHIZg5Dt1h47klrXVcjcWJ-Q--rYKU3A
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form