לימודי תעודה בתל חי למשוחררי צה”ל

תמונה
לימודי תעודה בתל חי למשוחררי צה”ל

 

מתחילים לתכנן תוכניות ליום שאחרי השחרור? מעוניינים ללמוד במקום איכותי וטוב? אנו כאן כדי לעזור לכם! לימודי תעודה בתל חי לחיילים משוחררים, ולכל מי שרוצה להגשים את עצמו ולקבל מסגרת איכותית וטובה.

לימודי תעודה

יום השחרור קרב ובא, ואיתו גם ההתרגשות גוברת. אתם מתחילים לתכנן את התוכניות שלכם ליום שאחרי השחרור, ואחת מאותן תוכניות היא הרצון ללמוד במוסד ללימודים גבוהים. עליכם לבחור במקום שיוציא מכם את המירב, יפיק מכם את הטוב ביותר וייתן לכם יתרון בשוק העבודה ביום שאחרי התואר. מכללת תל חי, היא המקום המושלם עבורכם!

במכללת תל חי תוכלו ללמוד מגוון רחב של לימודי תואר ראשון: מדעי הסביבה, מדעי התזונה, מדעי המזון, ביוטכנולוגיה, מדעי המחשב, זואוטכנולוגיה, כלכלה וניהול, שירותי אנוש, פסיכולוגיה, חינוך ועוד מגוון רחב של אפשרויות. המכללה מעודדת לימודים גבוהים, ומעניקה פרסים ומלגות הצטיינות לאלו מכם שיצטיינו בתחום הלימודים שלהם.

מדוע כדאי לי ללמוד בתל חי?

ובכן, מספר היתרונות של בחירה במסלול לימודים במכללת תל חי הוא עצום ורחב.
היתרון הבולט ביותר הוא היחס שאתם מקבלים. בעוד שבמוסדות לימוד אחרים אתם מרגישים עוד תלמיד אחד מבין מיליון אחרים, במכללת תל חי אתם מקבלים יחס אישי וליווי צמוד לאורך כל התואר. בין אם מדובר בתלמיד בוגר יותר (שנה מתקדמת יותר), בסגל מרצים איכותי ולא מתפשר שמשקיע מזמנו גם לאחר שעות הלימודים ועוד.
יתרון נוסף וחשוב לא פחות הוא תפישת לימודי התעודה. בעוד מקומות אחרים מעודדים תחרות בין הסטודנטים במחלקה, במכללת תל חי הדברים פועלים בצורה אחרת. אנו מלמדים אתכם לעבוד בצורה מגובשת, ומעודדים סיוע ועזרה אחד לשני. כך תוכלו לצאת אנשים טובים יותר, בנוסף לאנשים משכילים יותר.

אז קדימה, למה אתם מחכים? יום השחרור קרב ובא, ואנו כאן כדאי לעזור לכם למצוא את המסלול הטוב ביותר בזמן הנכון ביותר עבורכם! צרו קשר עם מכללת תל חי באמצעות אתר האינטרנט או באמצעות הטלפון, ואנו נסייע לכם להגיע להצלחה. ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

לפרטים נוספים כל זכויות שונות המגיעות לחיילי צה”ל היכנסו לאתר של מיי ארמי

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5329498
2_-i1fCfe_8tp1PuPyHs2hT1v4oXL4uzFW9d4iTmXNs
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-7-aQ18G2OhoEoHbySigug4QqTMe2pw4NExoagjqu5zI
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form