סדנת כתיבה יוצרת איכותית

תמונה
סדנת כתיבה יוצרת איכותית

חיים ונושמים את עולם הכתיבה? מעוניינים לכתוב לא רק למגירה אלא גם לאחרים? סדנת כתיבה יוצרת איכותית ומקצועית יכולה לסייע לכם לפתוח את מחסום הכתיבה שלכם, לפרוץ את גבולות הדמיון ולהביע את עצמכם באמצעות הכתיבה. בסדנה תוכלו לפגוש כותבים למגירה כמוכם אשר מחפשים דרך טובה להביע את היצירתיות שלהם.

למי מיועדת סדנת כתיבה יוצרת?

אחד הדברים המופלאים בסדנת כתיבה יוצרת הוא שהיא פתוחה לקהל הרחב. כל מי שאוהב לקרוא וחושב להיות סופר או לעסוק בכתיבה. מדובר בסדנה חוצה גילאים שמתאימה לכולם: למעוניינים להעלות את הסיפור האישי שלהם על הכתב, למשוררים בלב ובנפש או למי שרוצה לכתוב ספר מתח מרתק או רומן רומנטי במיוחד.

כל הסיבות ללכת לסדנת כתיבה יוצרת

מתלבטים אם להשתתף בסדנת כתיבה יוצרת? אלה כמה סיבות שישכנעו אתכם לעשות את הצעד:

  • יש התחייבות – כמה פעמים הבטחתם לעצמכם להתחיל לכתוב בסיום יום העבודה, וכמה פעמים דחיתם את הכתיבה בשל סידורים קודמים? ובכן, סדנת כתיבה היא התחייבות לכל דבר ועניין ובמסגרתה תצטרכו לבצע תרגילים שונים.

  • יש לכם קהל – בסדנת הכתיבה אתם מקריאים את מה שכתבתם, ומקשיבים לאחרים. כך תוכלו לקצור מחמאות עוד לפני שאתם הופכים לסופרים, או לקבל הערות בונות שיעזרו לכם לשפר את הסיפור שלכם.

  • לומדים לכתוב – אחת המטרות העיקריות של הסדנה היא להעניק לכם כלים שיעזרו לכם בכתיבה. אולי תמיד הייתם טובים בשיעורי חיבור בבית הספר, אבל כאן אתם לומדים גם נושאים כמו יצירת דמויות לסיפור, יצירת הזדהות עם הדמויות, ארגון הרעיונות היצירתיים שלכם ועוד.

  • מקבלים הערות מקצועיות – בסדנה אתם מקבלים הערות מאנשים שהתנסו בכתיבה בכוחות עצמם והגיעו להישגים והצלחות. כך שאתם יכולים בהחלט ליהנות ממשוב מקצועי.

  • לדעת להתבונן בטקסט – בסדנת כתיבה איכותית אתם לומדים לא רק לכתוב, אלא גם לקרוא טקסטים של סופרים ומשוררים גדולים, על מנת לשאוב מהם את המיומנות והידע התיאורטי שישמשו כחומר למחשבה וכרעיונות לכתיבה שלכם.

אם גם אתם רוצים לפרוץ את כל המחסומים ולגלות מחדש את היצירתיות הטמונה בכם, עשו לעצמכם טובה והירשמו כבר עכשיו לסדנת כתיבה יוצרת של החטיבה ללימודי חוץ של מכללת תל-חי.

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5334066
3t54T_6z-e297nDFvWjc1BDmJJ0bUX87gaN0zDlleyI
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-N-Xh5jp9YJosFz-9nX9xE3OxntqejNDfYVDq4Op89aM
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form