עכשיו יותר מתמיד – כדאי להשקיע בתואר בהייטק

תמונה
עכשיו יותר מתמיד – כדאי להשקיע בתואר בהייטק

טלפונים חכמים ומשוכללים, שואבי אבק רובוטיים שמנקים את הבית לבד, טלוויזיות מדהימות וחכמות, מוצרי חשמל חכמים, אפליקציות, פתרונות “בית חכם” ואינספור שירותים אינטרנטיים – עולם ההייטק כבר מזמן לא שמור רק למהנדסים ולתאגידי אינטרנט והוא מקיף את כולנו כל הזמן וכולנו חלק ממנו בכל יום. זו רק דוגמא כללית וגדולה אחת מדוע עכשיו יותר מתמיד, כדאי להשקיע וללמוד לתואר בהייטק, כאשר היום מגוון התארים המאפשרים לכם להשתלב בתעשיות עתירות ידע רחב יותר מאי פעם. 

בדיוק מכיוון שתחומי ההייטק כוללים כל כך הרבה יישומים, אלמנטים ונושאים ולמעשה נוגעים בכל תחום של חיינו בעולם היום, יש גם יותר ויותר תארים אקדמיים ומסלולי לימוד מקצועיים המאפשרים להשתלב תעסוקתית ומקצועית באחד התחומים הכי נחשקים ומתגמלים במשק הישראלי והעולמי. אם בעבר עבודה בהייטק הייתה שמורה רק למהנדסים ואנשי מדעי המחשב, היום לצד תחומים אלו שבהחלט עדיין מהווים את חוד החנית של תעשיית ההייטק, גם מקצועות כביכול פחות קשורים יכולים להכניס אתכם לחברות הגדולות והנחשקות, מתארים בכלכלה וניהול ועד תארים ממדעי הרוח שעוזרים לחברות טכנולוגיות לזהות מגמות וצרכים של משתמשים במגוון תחומים. 

מגוון אדיר של מסלולים ותארי “הייטק”

כאמור, היום יש יותר מסלולים המיועדים לעבודה בעולם ההייטק מאשר כל זמן אחר באקדמיה הישראלית. עם מסלולים לתארים אקדמיים מלאים, קורסים טכנולוגיים ספציפיים ומסלולי הכשרה והסמכה מקצועיים בתחומי הייטק שונים ונדרשים בשוק העבודה. כך גם המונח “הייטק” כבר כולל בתוכו כיום יותר ויותר תחומים וארגונים, לא רק חברות תוכנה, אינטרנט וטכנולוגיה שתמיד היו מקושרים למונח הייטק אלא גם שחקנים בתחומים של חקלאות חדשנית, תשתיות אזרחיות, תעשיות ביטחוניות, מזון (פודטק), ביוטכנולוגיה, מדעי הסביבה ועוד. 

מסלולים אקדמיים קלאסיים המיועדים לעבודות הייטק “פר-אקסלנס” כוללים למשל תארים אקדמיים במדעי המחשב, הנדסת תוכנה, הנדסת מערכות מידע, הנדסת אלקטרוניקה, הנדסת חשמל, הנדסת תעשייה וניהול וכדומה. כאמור, גם תארים אחרים בתחומי מדעים, כלכלה, ניהול, הנדסת מזון, ביוטכנולוגיה, משאבי אנוש וכיוצא באלו מאפשרים היום השתלבות מקצועית מרתקת בחברות שהן הייטק לכל דבר ועניין

לצד מסלולים אקדמיים מוכווני הייטק, יש היום מגוון אדיר של קורסים ומסלולי הכשרה חוץ-אקדמיים המאפשרים לקבל ידע מעשי רלוונטי בתחומי פעילות רבים הנדרשים לתעשיות עתירות ידע רבות. מדובר למשל על קורסים כגון קורסים להכשרת בודקי תוכנה ואנשי QA, קורסים בתוכנות טכנולוגיות מובילות תוכנות גרפיות או ליצירת תכני וידאו, קורסים לפיתוח אפליקציות לנייד, קורסי תכנות בשפות תכנות ספציפיות, קורסים לאנשי רשתות ותשתיות תקשורת ומחשבים, קורסים בפיתוח אתרי אינטרנט ושיווק דיגיטלי וכן הלאה עם מגוון אדיר של דוגמאות. 

אפשרויות תעסוקה ופרנסה מלימודי הייטק

כמובן שהתארים האקדמיים בתחומי המחשבים וההנדסה, יחד עם תפקידים לבוגרי מסלולים מתקדמים בכלכלה וניהול למשל, מציעים את אפשרויות התעסוקה הרבות, המגוונות וגם המתגמלות ביותר מבחינת שכר בהייטק. אבל גם מסלולי הכשרה מקצועיים וחוץ-אקדמיים בהחלט מציעים עתיד מבטיח ורחב אופקים בתעשייה והשתלבות בתפקידים מגוונים, לצד המשך התפתחות מקצועית טכנולוגית. 

כמו כן, המציאות הדיגיטלית והטכנולוגית היום, אשר רק הולכת וצומחת בקצב שיא ובוודאות תמשיך כך גם בעתיד, פותחת עוד תחומי פעילות ועבודה ותעשיית ההייטק בכללותה רק הולכת וגדלה. ועם הגידול הזה גדל גם הביקוש לאנשי מקצוע מיומני ואיכותיים במגוון אדיר של תפקידים ותחומי פעילות, מבוגרי קורסים מעשיים ספציפיים ועוד בוגרי מסלולים אקדמיים מלאים ומתקדמים. 

כך שבכלל אין ספק, היום יותר מתמיד, כדאי מאוד להשקיע בתואר בהייטק או לכל הפחות במסלול קורס מקצועי בתחום טכנולוגי מתקדם ונדרש.

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5332810
H1SrXtRELDYSncxY5capT-XbeQB-JxAZRpLKS6EwBto
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-6f_kJA37I-NGWyPOeMBQ7UYekh7vhn2UAw38gIj41Bk
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form