לימודי פסיכותרפיה – ללמוד להיות אמפתי ולתמוך באחרים

תמונה
לימודי פסיכותרפיה – ללמוד להיות אמפתי ולתמוך באחרים

לימודי פסיכותרפיה הם לימודים בתחום הטיפול הפסיכולוגי. במהלך הלימודים לומדים שיטות טיפול פסיכולוגיות שונות שנועדו לפתח את יכול האמפתיה של המטפל והיכולת שלו לתמוך מבחינה נפשית במטופלים שלו. הלימודים עצמם הם בדרך כלל לימודי המשך של תואר שני למי שיש לו תואר ראשון בפסיכולוגיה או תואר מסוים בתחום הטיפולי כמו עבודה סוציאלית למשל. הלימודים עצמם מאוד מאתגרים מבחינה רגשית והם יכולים לאפשר לנו להשתפר כאנשים מוסריים יותר. הלימודים עצמם לא פשוטים אך הם נחשבים מאוד ובסיומם נוכל לצאת עם מקצוע איכותי מאוד שניתן להרוויח בו יפה.

לימודי פסיכותרפיה – מה זה כולל ובמה אפשר לעבוד בסיום הלימודים?

לימודי פסיכותרפיה כוללים לימודי ליבה שונים בתחום הפסיכולוגיה. הלימודים כוללים גם לימודים מעשיים כמו למשל התנסות בטיפול במטופלים ותקופת התמחות. בסיום הלימודים בוגרי התואר יכולים לעבור במסגרת של מרפאות פרטיות, בבתי חולים פסיכיאטריים, בקופות החולים, בבתי ספר, במשרד הרווחה ועוד… . הלימודים עצמם לא מתאימים לכל אחד וחשוב לחשוב טוב לפני שאנחנו לומדים אותם. מקצוע הפסיכותרפיה הוא כמו מקצוע שהוא שליחות לכל דבר והוא יכול לאפשר לנו לעזור לאנשים רבים להגיע לחיי רווחה רגשיים ומאוזנים מבחינה נפשית.

לימודי פסיכותרפיה – האם הלימודים מתאימים לכל אחד?

לימודי פסיכותרפיה מתאימים למי שיש לו רקע בתחום הטיפולים. תנאי הקבלה ללימודים הם בדרך כלל תואר ראשון קודם בתחום הטיפולי. הלימודים מתאימים לאנשים אמפתיים שאכפת להם מאנשים אחרים ורוצים לדעת איך להיות אנשי מקצוע טובים יותר. הלימודים עצמם אורכים מספר שנים ויכול לקחת מספר שנים עד קבלת תעודת ההסמכה בתחום. הלימודים מתקיימים במוסדות להשכלה גבוה והם כוללים רישיון ממשרד הבריאות.

אף אחד לא נולד מטפל ואף אחד לא יודע מראש איך לטפל באנשים אחרים מבחינה רגשית בלי שעבר הכשרה מתאימה לכך. הלימודים מאפשרים לאנשים רבים לגלות את הייעוד האמיתי שלהם ולראות איך הם יכולים באמת להיות אנשי מקצוע טובים ומומחים יותר. הלימודים עצמם מעניינים מאוד ומלאים בתובנות שונות גם בנוגע לחיים האישיים שלנו.

למידע נוסף על קורס פסיכותרפיה  או קורסים נוספים הנלמדים במסגרת לימודי החוץ, אתם מוזמנים להיכנס לאתר של לימודי החוץ במכללת תל- חי.

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5330688
YyFBnOLW_EHBCG0_A-m-h37qfxoCzNSMNCWzNNFK1Ro
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-bdgGgaa_Q8gDhXMbVerHddN74UQCVtg6rEy9dY2OsI8
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form