קורס דירקטורים – למי זה מיועד

תמונה
קורס דירקטורים – למי זה מיועד

תפקיד הדירקטורים מציב מדי יום, אתגרים, מטרות, והיבטים חדשים. על פי חוק החברות, על מנת להיות דירקטור, יש לקבל הכשרה מקיפה אשר תאפשר השתלבות במגוון תפקידים מרתקים בחברות עיסקיות ובגופים ציבוריים. קורס דירקטורים מקנה ידע ופרקטיקה בעולם המשפט, האסטרטגיה, הכלכלה, הניהול והמנהיגות.

למי מיועד קורס דירקטורים

קורס דירקטורים מיועד לאלו אשר מעוניינים להיות חלק מהדירקטוריון של עסק, חברה או גוף ציבורי כלשהו. אל קורס הדירקטורים שלנו מגיעים בדרך כלל:

מועמד/ת לכניסה לדירקטוריון
מזכיר/ה תאגיד
מזכיר/ה חברה
רואה חשבון
מנכ”ל/ת חברה
סמנכ”ל/ית חברה
בעל/ת תפקיד בכיר
יועצ/ת דירקטוריון
יועצ/ת לחברות מהמגזר הפרטי, הממשלתי או הציבורי
 

לימודי קורס דירקטורים

קורס דירקטורים מעניק ידע תאורטי ופרקטי בתחום המשפט, האסטרטגיה, הכלכלה, הניהול והחשבונאות.
קורס דירקטורים מעניק מיומנויות וכלים לביצוע תפקיד הדירקטור: שיטות מנהיגות, קבלת החלטות, משא ומתן, דילמות ותקשורת.
הכרת החובות והזכויות של הדירקטור
הכרה והתנסות עם העולם הפיננסי: דוחות, יחסים, חישובים וניהול.
 

למה לבחור בקורס הדירקטורים שלנו

מיטב המרצים והמורים – על מנת להיות דירקטור מצוין אנחנו מאמינים שיש ללמוד מהמרצים והמורים המנוסים והטובים ביותר. על כן בחנו, חשבנו, בדקנו והכשרנו צוות מקצועי, אישי ואיכותי, אשר יעניק לכם שיעורים ברמה הגבוהה ביותר.
חומר מצוין – על מנת להיות דירקטור מצוין יש חומר לימוד שחובה להכיר על פי חוק החברות. על כן איגדנו את החומר הנדרש, שכתבנו ובנינו תכנית אשר תעניק לכם את הידע הדרוש והרבה מעבר לכך.
כיתות לימוד איכותיות – על מנת להיות דירקטור מצוין יש ללמוד בכיתות מסודרות ומאורגנות. סביבת הלימודים שאנו מעניקים, מאפשרת למידה מיטבית.
יחס אישי ומקצועי – במהלך הלמידה, עשויות לצוף שאלות, תהיות, אתגרים ורעיונות. בדיוק בשביל זה, הצוות שלנו יהיה שם עבורכם, ויעשה את המיטב על מנת לעזור ולסייע בכל הניתן.
קהילה – על מנת להיות דירקטור מצוין יש ללמוד עם עוד דירקטורים מצוינים לעתיד. קורס הדירקטורים שלנו מאגד שלל אנשים עם רצון, שאיפה ויכולות גבוהות, ומכך שתזכו לקשרים חדשים ולשיתופי פעולה.
למידע נוסף על קורס דירקטורים  או קורסים נוספים הנלמדים במסגרת לימודי החוץ, אתם מוזמנים להיכנס לאתר של לימודי החוץ במכללת תל- חי.

 

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5330618
GWze00lm0THTDSMYhLu4of1QZLWVTNbxlvK35EwHxOo
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-KNY1nwXwYcXlui3TQhOrRZTdLB9aS-1zvTMeiwWVkFM
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form