קורס כתיבה – החשיבות של כתיבה יוצרת בעולמנו

תמונה
קורס כתיבה – החשיבות של כתיבה יוצרת בעולמנו

הכתיבה עברה במאה ה – 21 שינויים מרחיקים לכת. הספרים הופכים בהדרגה לספרים דיגטליים, השירים המוקלטים הופכים בהדרגה לסינגלים ביוטיוב, ותסריטים להצגות הופכים בהדרגה לתמלילים בסדרות טלוויזיה. לשינויים הללו, יש משמעות אחת – יכולות הכתיבה משתדרגות ונכנסות גם לעולם הדיגיטלי. אם הכתיבה היוצרת בוערת בכם, ואם אתם מעוניינים לרכוש כלים, ידע ומיומנויות בנושא הכתיבה, קורס כתיבה יוצרת מיועד עבורכם.

חשיבות הכתיבה בעולמנו

“סיפורים הם נשק יעיל יותר מחרבות, חרבות יכולות להרוג רק את מי שניצב מולן, ואילו הסיפורים קובעים מי יחייה ומי ימות גם בדורות הבאים” מלכים ג’.

הכתיבה היא כלי יוצא דופן לתעד, ליצור, לשכתב, לשנות ולהביע מגוון סיפורים, חוויות ותחושות שלא ניתן להביע בדרך אחרת.

לכל כותב בימינו, בין אם לשם תחביב ובין אם לשם מקצוע, יש חלק בעולם המרתק שנקרא כתיבה. כל כותב לוקח על עצמו תפקיד חשוב כלשהו: לתעד את מסעו האישי, לתעד את מסעם של קהילתו ועמו, לתעד את ההיסטוריה והעתיד, להעלות חלומות על הכתב ועוד.

ממה מורכב קורס כתיבה

קורס הכתיבה כולל שילוב ייחודי של ידע בסיסי ומקיף, לצד מיומנויות פרקטיות לכתיבה סוחפת, מעניינת ויצירתית. במסגרת קורס הכתיבה לומדים:

  • תאוריות וגישות עבור עולם הכתיבה: עם שלל תחומים ומטרות עבור הכתיבה, נחקור ונכיר גישות מעניינות מהעבר ומהווה. בזכות הכרות מעמיקה יותר עם עולם הכתיבה, תקבלו זוויות נוספות לחשיבה ולכתיבה.
  • טכניקות ומיומנויות – מה ההבדל בין כתיבה שיווקית לבין כתיבת ספר? מתי כדאי להשתמש בסיפור ומטאפורות ומתי כדאי להשתמש בתכונות המוצר. מדובר בטכניקות ומיומנויות שניתן וחשוב ללמוד. במסגרת קורס הכתיבה, נכיר טכניקות ומיומנויות אשר משפרות את איכות הכתיבה ומאפשרות לכם לבטא את מחשבותים וכוונותיכם בצורה ייחודית יותר.
  • תרגול – כחלק מקורס הכתיבה, אנו נתרגל מגוון סגנונות כתיבה ופרויקטים שונים. בזכות התרגול, נוכל לממש ולחוות את התאוריות, הטכניקות והמיומנויות שאנו לומדים במהלך השיעור. התרגול הוא חלק בלתי נפרד אשר יאפשר לכם לשפר את יכולות הכתיבה שלכם בעשרות אחוזים.

לפרטים נוספים על הקורס היכנסו לאתר של המחלקה ללימודי החוץ של מכללת תל חי .

 

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5329386
JZdjgoeJpr__gxZxM-lNYzmBpCWN9m0SqunPCLrdceY
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-w-mBdFbHd3nIpEfyQDdyRvyiMEBzY6G8MHwcjqkAQpk
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form