קורס משא ומתן – מה זה?

תמונה
קורס משא ומתן – מה זה?

בחיים יש עימותים ולא תמיד קל להגיע לעמק השווה. לא כולנו יודעים להגיע לפשרה או לפשר בין חברים, בני משפחה או קולגות שמסוכסכים בעבודה. אז מה עושים? הולכים להשתתף בקורס משא ומתן. קורס משא ומתן הוא קורס בו מקבלים מיומנויות מקצועיות איך לפתור סכסוכים ולפשר בין ויכוחים שיש לאנשים במשפחה או בעסק. בקורס לומדים גם איך לנהל משא ומתן מבחינה עסקית ואיך אפשר להגיע לתוצאות חיוביות יותר בו. קורס זה מסייע לנו לבנות את הביטחון העצמי שלנו וללמוד איך לנהל משא ומתן באופן הטוב ביותר בעסק ובחיים הפרטיים שלנו.

קורס משא ומתן – מה לומדים בקורס?

קורס משא ומתן הוא קורס מאתגר מאוד שהלימודים בו מעשיים ולא רק תיאורטיים. בלימודים בקורס לומדים את העקרונות המנחים לניהול כל משא ומתן ואיך הכי טוב לנהל משא ומתן בעסק. ניהול משא ומתן דורש יכולת תקשורת טובה ויכולת טובה בזיהוי מצבים חברתיים ומצבים שונים של לחץ אצל אנשים אחרים. הקורס מאתגר מבחינה זו שהוא מציע לנו דרכים שונות לניהול משא ומתן באופן מקצועי כחלק מהכוח שלנו בתפקיד שלנו בעבודה. לא משנה מה התפקיד שלנו ובמה אנחנו עובדים חשוב שנדע לעמוד על שלנו ולנהל משא ומתן באופן הטוב ביותר. לימודי מקצועיים של קורס משא ומתן יכולים לקדם אותנו מאוד ולאפשר לנו להכיר את עצמנו יותר טוב כמי שמנהלים משא ומתן.

קורס משא ומתן – למי הקורס יכול להתאים?

קורס משא ומתן יכול להתאים מאוד לסטודנטים במגוון מקצועות ולמגוון אנשי מקצוע. הקורס יכול להתאים למשפטנים, עובדים סוציאליים, פסיכולוגים, אנשי עסקים או אפילו לעסוק בתיווך בקריות ולכל מי שרוצה לפתח ולשפר את היכולת שלו לנהל משא ומתן. הקורס עצמו מעניין מאוד ומלא בתכנים שמעשירים את מי שלומד בו. הקורס יכול להשתלב עם לימודים גבוהים של מקצועות שונים כמו לימודי עריכת דין, לימודי ראיית חשבון או לימודי מזרחנות או לימודי גישור וטיפול. חשוב שנהיה מרוכזים בזמן השיעורים של הקורס ונלמד מהי הדרך הכי טובה שלנו לפתוח במשא ומתן ולשפר בו עמדות.

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5335924
MsVlRpKPnkBAGg7iJ6j9eKbpz0wFP0xiBCEEAmwzKSc
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-mLSgpATQY1IWeWEc0I28AoueVTAAL1ILilstpd5F67I
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form