5 יתרונות של תואר שני במשפטים במונחי קריירה

תמונה
5 יתרונות של תואר שני במשפטים במונחי קריירה

אם רק סיימתם את בית הספר למשפטים ואתם מחפשים מקום עבודה שיציע לכם חוזה לתחילת הקריירה עליה אתם חולמים, כנראה שכבר יש לכם רעיון טוב מאוד לגבי ההזדמנויות המוצעות לבוגרי לימודי משפטים. כמובן שבוגרים רבים שסיימו תואר שני במשפטים מצליחים למצוא תפקידים קבועים במשרדי עורכי דין מובילים, ואתם בהחלט יכולים להימנות עליהם. אם אתם רציניים לגבי קריירה במשפטים, ויש לכם כבר ניסיון עשיר מאחוריכם, כניסה לקריירה מתקדמת בתחום יכולה להיות כרטיס הזהב שלכם.

התמחות בענף מיוחד במשפטים

בעוד שלא כל החברות במשק יכולות להציע חוזי עבודה לבוגרי לימודי משפטים, ההתמחות יכולה לסייע בצבירת מיומנות בתחום מסוים. עורכי דין רבים מתמקדים בתחומים פרטניים כמו ליטיגציה פלילית, שוק ההון או חוק ימי. אלו הם נושאים מיוחדים מאוד שדורשים הכשרה מיוחדת, וזה משהו שבמקרים רבים קורסים של תואר שני במשפטים אינם מספקים.

בחירת הקורס הנכון יכולה לסייע לכם להמשיך את הנושא בצורה מעמיקה, לעבור לתחום חדש של מומחיות, ולהבדיל את עצמכם על פני מועמדים אחרים, כאשר מגיע הזמן להוכחת יכולת ביצועים בפועל.

למידת שפות חדשות

חלק מהאנשים שמעוניינים להמשיך לתואר שני במשפטים, בוחרים ללמוד בחו”ל, לשם צבירת מומחיות במערכת משפטית אחרת, לצד ניסיון בינלאומי בעל ערך ומיומנויות שפה. אם אינכם מעוניינים ללמוד את כל התואר בחו”ל, אתם יכולים לבחור גם מסלול אשר משלב תכנית חלופית.

לדוגמא, אוניברסיטה למשפטים בארץ יכולה להציע תכנית לשנתיים שנועדה להקנות לתלמידים התמחות מוצקה בסינית, וניסיון באוניברסיטה סינית יוקרתית.

שדרוג התואר הראשון

אם אתם מרגישים שהתואר הראשון שלכם מותיר אתכם עם חוסר ידע בתחומים רבים, לימודי תואר שני למשפטים באוניברסיטה מובילה בארץ עשויים לסייע לכם לגשר על הפער בין לימודי התואר הראשון לבין דרישות הכניסה למשרדי עורכי דין מובילים.

כמובן שחשוב להשיג ציונים גבוהים בדרגת התואר הראשון, ולכן מומלץ להקדיש מעט זמן על מנת לחקור את השאיפות שלכם, להבין איפה המצב השתבש, והאם קריירה במשפטים היא באמת הנתיב הטוב ביותר עבורכם.

תואר שני במשפטים – שינוי מסלול הקריירה

אם כבר התחלתם מסלול משפטי אחד ואתם חושבים על שינוי, תואר שני במשפטים הוא שיטה מצוינת להחליף התמחויות. הקורסים זמינים במגוון עצום של תחומים, כולל אזורים רבים בעלי ביקוש גבוה, ומעניקים הזדמנות להתמחות באופן מקיף בתוך זמן קצר.

מתחשק לכם לנוע לתוך שדה הולך וגדל כגון דיני קניין רוחני, פתרון סכסוכים בינלאומיים, דיני מס או ניירות ערך? התואר יכול לסייע לכם להגיע לשם.

הרחבת הרשת העסקית

מה שספקנים רבים נוטים שלא להכיר בו, הוא האפשרויות המדהימות הגלומות ברשתות המוצעות על ידי פקולטה למשפטים באוניברסיטה ולימודי החוץ . לימודי תואר שני פירושם שתוכלו להגיע אל קבוצה נוספת של פרופסורים, עמיתים ובוגרים.

בעוד שאפשרות הרחבת הרשת העסקית אינה צריכה להיות המניע הבלעדי שלכם, חשוב שתיקחו עובדה זו בחשבון כאשר אתם שוקלים את היתרונות והחסרונות של התואר.

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5335771
vurv-DFMSlZQ4lgUNJNAH3kCY8d2QpyZjDqpF2GFER8
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-RfGJ55nl6lbPNWIu2vIh-Nhhweaf_DGIXFTFMwBb2Lw
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form