-
כל תכניות הלימוד
-
הפקולטה למדעים וטכנולוגיה
- החוג למדעי המים
- החוג לביוטכנולוגיה
- החוג ללימודי ביואינפורמטיקה
- החוג למדעי המזון
- החוג למדעי החי
- החוג למדעי המחשב
- החוג למדעי הסביבה
- החוג למדעי התזונה
- דבר דיקן הפקולטה למדעים וטכנולוגיה
-
הפקולטה לחינוך והוראה
- דבר דיקנית הפקולטה לחינוך והוראה
- החוג לחינוך
- החוג להוראת החינוך הגופני
- החוג לחינוך גופני
- החוג לחינוך והוראה
- החוג לניהול וארגון מערכות חינוך
- החוג לעיצוב ופיתוח למידה והוראה
- היחידה לכניסה להוראה ופיתוח מקצועי
- הסבת אקדמאים להוראה
- M.Teach תואר שני מוסמך בהוראה בשילוב תעודה להוראת העל-יסודי
- חינוך מיוחד
- הפקולטה למדעי החברה והרוח
- מכינות
-
הפקולטה למדעים וטכנולוגיה
Button to open the popup Form
אני רוצה להשאיר פרטים
מלאו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם
מלאו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם
-
כל תכניות הלימוד
-
הפקולטה למדעים וטכנולוגיה
- החוג למדעי המים
- החוג לביוטכנולוגיה
- החוג ללימודי ביואינפורמטיקה
- החוג למדעי המזון
- החוג למדעי החי
- החוג למדעי המחשב
- החוג למדעי הסביבה
- החוג למדעי התזונה
- דבר דיקן הפקולטה למדעים וטכנולוגיה
-
הפקולטה לחינוך והוראה
- דבר דיקנית הפקולטה לחינוך והוראה
- החוג לחינוך
- החוג להוראת החינוך הגופני
- החוג לחינוך גופני
- החוג לחינוך והוראה
- החוג לניהול וארגון מערכות חינוך
- החוג לעיצוב ופיתוח למידה והוראה
- היחידה לכניסה להוראה ופיתוח מקצועי
- הסבת אקדמאים להוראה
- M.Teach תואר שני מוסמך בהוראה בשילוב תעודה להוראת העל-יסודי
- חינוך מיוחד
- הפקולטה למדעי החברה והרוח
- מכינות
-
הפקולטה למדעים וטכנולוגיה
אירועים ל.B.Sc לימודי תואר ראשון במדעי הסביבה
24.05.23 |
-
כנס המים ה- 10 ע"ש איתן גדליזון ז"ל בסימן מים ואנרגיה - אתגרים ופתרונות לאור שינויי…
- Events
-
כל תכניות הלימוד
-
הפקולטה למדעים וטכנולוגיה
- החוג למדעי המים
- החוג לביוטכנולוגיה
- החוג ללימודי ביואינפורמטיקה
- החוג למדעי המזון
- החוג למדעי החי
- החוג למדעי המחשב
- החוג למדעי הסביבה
- החוג למדעי התזונה
- דבר דיקן הפקולטה למדעים וטכנולוגיה
-
הפקולטה לחינוך והוראה
- דבר דיקנית הפקולטה לחינוך והוראה
- החוג לחינוך
- החוג להוראת החינוך הגופני
- החוג לחינוך גופני
- החוג לחינוך והוראה
- החוג לניהול וארגון מערכות חינוך
- החוג לעיצוב ופיתוח למידה והוראה
- היחידה לכניסה להוראה ופיתוח מקצועי
- הסבת אקדמאים להוראה
- M.Teach תואר שני מוסמך בהוראה בשילוב תעודה להוראת העל-יסודי
- חינוך מיוחד
- הפקולטה למדעי החברה והרוח
- מכינות
-
הפקולטה למדעים וטכנולוגיה
סגל החוג .B.Sc לימודי תואר ראשון במדעי הסביבה
ד"ר איריס זוהר
מרצה בכירה
Ph.D.: הטכניון - מכון טכנולוגי לישראל 2011
תחומי מחקר :
כימיה וביוגאוכימיה של מים וקרקע
פרופ׳ חסן עזאיזה
פרופ' מן המנין
Ph.D.: Texas A&M University, USA 1987
תחומי מחקר :
אנרגיה מתחדשת, טיפול במים ושפכים,…
פרופ׳ אייל קורצבאום
ראש התוכנית לתואר שני במדעי המים
פרופ' חבר
Ph.D.: הטכניון 2011
תחומי מחקר :
מיקרוביולוגיה סביבתית
פרופ' גיורא ריטבו
פרופ' מן המנין
Ph.D.: האוניברסיטה העברית 1994
תחומי מחקר :
סילוק מזהמים, תרמודינמיקה, שטפי אנרגיה…
ד"ר אורן רייכמן
מרצה
Ph.D.: האוניברסיטה העברית 2014
תחומי מחקר :
הידרו-גיאוכימיה, קרקע ומים, מיפוי מרחבי
ד"ר ליאורה שאלתיאל הרפז
מרצה בכירה
Ph.D.: האוניברסיטה העברית-הפקולטה לחקלאות 2003
תחומי מחקר :
אגרואקולוגיה ואקואנטמולוגיה
ד"ר חגי שמש
ראש החוג למדעי הסביבה
מרצה בכיר
Ph.D.: אוניברסיטת בן גוריון בנגב 2011
תחומי מחקר :
אקולוגיה של צמחים
סגל נוסף:
ד"ר טלי גולדברג, ד"ר יוסי אראל, מר אסף בן דוד, ד"ר יגאל בר-אילן, עו"ד שירי שפירא גרינוולד, ד"ר עמית דולב, ד"ר עזרא יונה, ד"ר ארי מאירסון, פרופ' אסף סוקניק, גב' סרוסי-זוהר אורלי, ד"ר יאיר רזק, ד"ר ידידיה קפלן, ד"ר רותם שדה.
תמונה
.B.Sc לימודי תואר ראשון במדעי הסביבה
-
כל תכניות הלימוד
-
הפקולטה למדעים וטכנולוגיה
- החוג למדעי המים
- החוג לביוטכנולוגיה
- החוג ללימודי ביואינפורמטיקה
- החוג למדעי המזון
- החוג למדעי החי
- החוג למדעי המחשב
- החוג למדעי הסביבה
- החוג למדעי התזונה
- דבר דיקן הפקולטה למדעים וטכנולוגיה
-
הפקולטה לחינוך והוראה
- דבר דיקנית הפקולטה לחינוך והוראה
- החוג לחינוך
- החוג להוראת החינוך הגופני
- החוג לחינוך גופני
- החוג לחינוך והוראה
- החוג לניהול וארגון מערכות חינוך
- החוג לעיצוב ופיתוח למידה והוראה
- היחידה לכניסה להוראה ופיתוח מקצועי
- הסבת אקדמאים להוראה
- M.Teach תואר שני מוסמך בהוראה בשילוב תעודה להוראת העל-יסודי
- חינוך מיוחד
- הפקולטה למדעי החברה והרוח
- מכינות
-
הפקולטה למדעים וטכנולוגיה
לימודי מדעי הסביבה באקדמית תל-חי
ההתפתחות החברתית והכלכלית המואצת בשנים האחרונות, מאתגרת פעם אחר פעם את יכולתנו לשמור על הטבע והסביבה. המסלול למדעי הסביבה שהוקם כתוצאה ישירה מאתגרים אלה, משלב ידע ממספר רב של תחומים ומתמקד באפשרויות של מחקר מדעי ושמירת סביבה בת קיימא. הכלים, החשיבה והרקע המדעי הנרחב מסייעים לבוגרי החוג להוביל שינויים אלו כמדענים, חוקרים או מנטרי תהליכים ואף מציע פתרונות במגוון תפקידי מפתח: במשרד לאיכות הסביבה, במחלקות סביבתיות ברשויות, בארגונים ובמפעלים וכשותפים מובילים בתעשיית ה Clean-Tech המתפתחת בארץ ובעולם בצעדי ותקציבי ענק.
בנוסף, למכללה האקדמית תל-חי קיים מוקד מחקרים ייחודי באגמון החולה המשמש את המרצים, החוקרים ואת הסטודנטים והסטודנטיות ללימוד מחקר והוראה. במסגרת הפרויקט האגמון הוצף שטח ונחפרו תעלות באזור בו התקיימו ביצות ואגם עד לשנות ה-50 של המאה ה-20. שטח הפרויקט מהווה מוקד משיכה לחוקרים ואוהבי טבע וסביבה מתחומים שונים המגיעים לאזור המאופיין במערכת אקולוגית ייחודית וכדי ללמוד על התהליכים הגיאו-הידרולוגיים הקיימים במקום הנמצא בלב אגן היקוות הכנרת ולכן בעל חשיבות רבה. באזור מתקיימים בסמיכות שטחי חקלאות וטבע עם כל נקודות ההשקה והקונפליקטים המתעוררים כתוצאה מקרבה כזו, מצב המייצר צורך במחקר המתייחס לנקודות הממשק ומשלב תחומים שונים, קרקע, מים, חקלאות ואקולוגיה. הניטור האקו-הידרולוגי המתבצע בשטח הפרויקט כבר משנות ה-90 של המאה הקודמת מהווה מקור למידע ונתונים ומהווה בסיס למחקרים המתבצעים במקום. בקרקעות החולה שנחשפו כתוצאה מיבוש השטח, עדיין מתרחשים שינויים שמקורם בחשיפתן לאטמוספירה, בשינוי מפלס מי התהום ובשיטות העיבוד החקלאיות. התהליכים העיתים והשונות המרחבית הגבוהה הופכת את העבודה כאן לייחודית ומאתגרת.
הייחודיות והחשיבות של מרכז עמק החולה מבחינה סביבתית ואקולוגית, עוצמת וקצב התהליכים המתרחשים באזור וקרבתו של מוקד המחקרים עם האמצעים הקיימים בו לשטחי המחקר, הופכים את המקום לסוג של מעבדת שדה באזור מרתק שלא קיים עוד בארץ.
מוקד המחקרים משלב בין מחקר והוראה והוא משמש מרכז לחוקרים מהאקדמית תל-חי וממוסדות נוספים. כיום מתבצעים במקום מחקרים בתחומי הסביבה והחקלאות, אקולוגיה, תנועת בעלי חיים ועוד. המוקד מהווה בית לסטודנטים המבצעים בו מחקרים במסגרת פרויקט לתואר ראשון ועבודות מסטר וכן מארח תלמידים כחלק מקורסים וכעוזרי מחקר במעבדות.
Accordion Title למה ללמוד .B.Sc במדעי הסביבה בתל-חי?
למה ללמוד .B.Sc במדעי הסביבה בתל-חי?
- בסיס רחב: תכנית הלימודים היא בין תחומית ומשלבת ידע מתחומי האקולוגיה, הביולוגיה, הפיזיקה, הכימיה, יחד עם משפט וחקיקה, תכנון וניהול ממשקים.
- רלוונטיות: בואו ללמוד על הסביבה עם חרמון מושלג מציץ מהחלון.
- ניסיון: המכללה האקדמית תל-חי היא המוסד האקדמי הראשון בארץ שהציע מסלול לימודי מדעי הסביבה בלבד. התוכנית פועלת בהצלחה כבר 25 שנים והכשירה עד היום יותר מ-1,000 בוגרים.
- ללמוד בחזית המדע: חברי סגל מדעי הסביבה הם חוקרים פעילים, אנשי מדע, אנשי תעשיה נלהבים, ואנשי מנהל ותכנון סביבתיים. בין המרצים בעלי מוניטין ושם עולמי בתחומי הטיפול במים ושפכים קשים, מחזור הזרחן, פיתוח טכניקות להדברה חקלאית ידידותית ועוד.
- להתחבר לשטח: החל מהשנה השלישית ניתן להשתלב במחקרים פעילים במוסדות מחקר אקדמיים חיצוניים, במעבדות ממשלתיות, במפעלים רלוונטים או במוסדות למחקר סביבתי.
- להוביל: הצטרפו לתחום בתנופת צמיחה המבטיח אפשרויות תעסוקה רבות ומגוונות והשתלבו כמובילים בנושאי מים, אנרגיה, אקולוגיה, מחזור ועוד.
אפשרות למלגת עידוד בסך 5,000 ש"ח לשנה א' בלבד לבעלי פסיכומטרי 630 ומעלה.
בכפוף לתנאים, מס' המלגות מוגבל כל הקודם זוכה!
Accordion Title איך זה עובד?
איך זה עובד?
הלימודים נמשכים שלוש שנים. להשלמת התואר נדרשות 132 נ"ז.
שנה א - קורסי חובה במקצועות הבסיס כגון: מתמטיקה, כימיה, פיסיקה וביולוגיה. במקביל נלמדים קורסים ראשוניים בנושאי סביבה, כמו "הכרת החי והצומח", "אדם וסביבה" ועוד.
שנה ב - קורסי העמקה במקצועות הליבה כגון: קרקע ומים, סדנא באקולוגיה יישומית, כימיה סביבתית של המים, מיקרוביולוגיה, כלכלה סביבתית, סטטיטיסטיקה, שיטות מחקר, אנרגיה וסביבה ועוד. באמצע השנה השניה הסטודנטים מתבקשים לבחור בין שני מסלולי התמחות: קרקע ומים או אקולוגיה וחברה. בחירה זאת מחייבת אותם ללמוד מספר קורסים בתחום בו בחרו להתמקד ופוטרת אותם מחובת לימוד של מספר קורסים מהתחום השני. סטודנטים שיבחרו במסלול קרקע ומים ילמדו קורסים מתקדמים בתחום כגון: טכנולוגיות לטיפול במים ושפכים, גיאוהידרולוגיה של משאבי המים בישראל וסדנא יישומית לטיפול במים. סטודנטים שיבחרו במסלול אקולוגיה וחברה ילמדו קורסים כגון: אקולוגיה כמותית של אוכלוסיות וחברות, חקיקה סביבתית וסדנא באקולוגיה יישומית.
שנה ג - קורסי התמחות בנושאים מתקדמים כגון: קמפוס בטבע, מטארולוגיה וזיהום אויר, סדנא מעשית לטיפול במים.
Accordion Title סטודנטים מספרים
סטודנטים מספרים
Accordion Title אופק תעסוקתי
אופק תעסוקתי
מנהל סביבתי: חברות ייעוץ פרטיות, עיריות, מועצות אזוריות, המשרד לאיכות הסביבה, רשות הטבע והגנים, קק"ל, מוסדות מחקר ומפעלים שונים. מגוון חברות פרטיות מתחומי טכנולוגיות תעשיית ה- Cleantech:
לטיפול ומחזור במים, אנרגיה חלופית, דרכים וטכנולוגיות לטיפול בבעיות סביבתיות אקוטיות כמו אפקט החממה, זיהומי מים, אויר, קרקע ועוד. סביבה וקהילה: בין חברי הסגל ובוגרנו נמנים מובילים במאבקים סביבתיים, בטכנולוגיות לפתרון בעיות סביבתיות ומקימי יוזמות סביבתיות (לדוגמה, אחד מראשי גרינפיס בארץ בעבר, המובילים במאבק נגד קידוחי הנפט ברמת הגולן, ועוד).
Accordion Title תנאי קבלה
תנאי קבלה
זכאות לתעודת בגרות.
ציון פסיכומטרי 580 (טווח ועדה החל מציון 520) או ציון מצרף 600 (טווח ועדה החל מציון 500).
דרישת חובה במקצוע המתמטיקה בבגרות:
4 יח"ל - בציון 75 לפחות.
5 יח"ל - בציון 65 לפחות.
3 יח"ל - שעומדים ביתר הדרישות (יחויבו בקורס הכנה במתמטיקה בקיץ).
דרישת חובה במקצוע מדעי בבגרות:
3 יח"ל - בציון 85 לפחות.
4 יח"ל - בציון 75 לפחות.
5 יח"ל – בציון 65 לפחות.
חסרי מקצוע מדעי אשר עומדים ביתר הדרישות (יחויבו בקורס/י הכנה במדעים).
אנגלית: נרשמים שאין ברשותם ציון בבחינה הפסיכומטרית חייבים להיבחן במבחן אמי"/ר"ם.
עברית: מועמדים ששפת האם שלהם אינה עברית ונבחנו בבחינה הפסיכומטרית בשפה שאינה עברית ו/או ששפת ההוראה בבית הספר התיכון שבו למדו אינה עברית, חייבים להציג ציון 100 לפחות במבחן ידע בעברית (יע"ל).
טווחי ועדה: ועדת הקבלה תדון במועמדים אשר אינם עומדים בדרישות הקבלה המלאות.
חריגים: ועדת הקבלה תשקול קבלתם של מועמדים חריגים במקרים מיוחדים כגון, הגברת הנגשה להשכלה הגבוהה, אוכלוסיות ייחודיות, נתונים אישיים ייחודיים לתחום הלימוד. אחוז החריגים לא יעלה על 10%.
רוצים לשמוע על אפשרויות קבלה נוספות? המכללה מציעה מגוון מכינות ואפשרויות לקבלה לאקדמיה.
נשמח למסור לך פרטים נוספים בטלפון: 04-8181855 שלוחה 1 או *9827
דבר ראש החוג
ד"ר חגי שמש
ראש החוג למדעי הסביבה
ד"ר חגי שמש
ראש החוג למדעי הסביבה
אם אתם קוראים שורות אלו כנראה שהסביבה יקרה ללבכם.
אחסוך מכם הסבר ארוך על החשיבות של שמירה על הסביבה, על דובי הקוטב ועל מפלס מי האוקיינוס (אני מניח שאת "ההרצאה" הזאת כבר שמעתם).
אני כותב את השורות האלו תוך כדי נסיעה באוטובוס ציבורי למכללה. הרגע הרמתי את הראש מהמסך וראיתי שני צבאים (זכר ונקבה) עומדים בלב שדה של חיטה בקרבת הכביש. זאת בדיוק הסיבה שהגעתי לחקור וללמד באקדמית תל-חי.
הסביבה מעניינת אותי ואני נהנה לחיות בקרבה לטבע. אם גם אתם מרגישים כך, מקומכם איתנו.
אנחנו מאמינים שאנשי מדעי הסביבה חייבים השכלה רחבה. הסביבה מורכבת מתהליכים וקשרים מורכבים והכרה של מגוון זה הכרחית בכדי להתמודד עם אתגרים סביבתיים. בנוסף, כוונות טובות ואכפתיות הן תנאי הכרחי אבל לא מספיק כדי להתמודד עם בעיות סביבתיות. הסביבה היא פיזית וכימית וככזאת היא דורשת מהעוסקים בה הבנה מעמיקה וכמותית של מקצועות הליבה של המדעים (פיזיקה, מתמטיקה, כימיה וביולוגיה). רק כך ניתן באמת לרדת לעומקם של נושאים אקולוגיים, גיאוגרפיים, נושאי קרקע - מים - אטמוספרה, מחזור, משבר האקלים.
מודעות סביבתית ושאיפה לקיימות הם צעד ראשון והכרחי - אך לשם פתרון אמיתי של בעיות, נדרש העומק והרוחב המדעיים, מכיוון שבלעדיהם – הטיפול בסביבה נותר בגדר סיסמאות בלבד.
והנה עוד כמה סיבות טובות ללמוד באקדמית תל-חי:
- חוג קטן ואינטימי עם יחס אישי בין מרצים וסטודנטים.
- אפשרויות להשתלב במחקר.
- מרכז תמיכה לסטודנטים עם לקויות למידה.
- חונכות אישית ותגבורים לימודיים למתקשים בלימודים.
- חיים סטודנטיאליים קהילתיים ושמחים.
ד"ר חגי שמש
ראש החוג
מה חדש?
מה תלמדו?
מה תלמדו?
Accordion Title שנה א'
שנה א'
בשנה א' תלמדו בין היתר:
הכרת החי והצומח בארץ ישראל
הכרת הצומח והחי בבית גידולם הטבעי בישראל עם דגש של אזור הצפון. מן החי נכיר חסרי חוליות של מים מתוקים, חסרי חוליות ימיים, חסרי חוליות יבשתיים, דגי מים מתוקים, דו-חיים, פיזור ובתי גידול של מיני דו-חיים בגליל, מחלקת העופות, הזוחלים והתאמה לחיי יבשה, התאמת העופות לחיים בבית גידול של מים (אקוטי), דורסי ים, עופות בסכנת הכחדה, סדרת ציפורי השיר הצלחה ביולוגית והתאמה לבתי גידול ונישות שונים, מחלקת היונקים. מן הצומח נכיר את האזורים הביוגאוגרפיים בארץ-ישראל; הצומח בבתה; גריגה וחורש ים תיכוניים; התפתחות חברות צומח; הקורס כולל סיורים.
מבוא למדעי הסביבה
השפעת בני האדם על הסביבה תבחן בעזרת סקירת התהליכים המשפיעים על השינויים הגלובליים העכשוויים. הבסיס המדעי לכך יהיה בניית מודל קונספטואלי לאפיון וכימות התהליכים הכולל את מרכיבי מערכת האקלים, מחזורים ביוגיאוכימיים (פחמן, חנקן, גפרית וזרחן), המחזור ההידרולוגי והאינטראקציות שבין הגורמים השונים. ייבחן הקשר בין השינויים הגלובליים לתהליכים נוספים מעשה ידי אדם כהתמעטות האוזון בסטרטוספירה, משקעים חומציים, מדבור וירידת מספר המינים.
Accordion Title שנה ב'
שנה ב'
בשנה ב' תלמדו בין היתר:
מבוא לגיאולוגיה
תיאוריות שונות של היווצרות מערכת השמש וראשית החיים בזווית גיאולוגית. עקרונות ותהליכים היוצרים מינרלים, סלעים וקרקעות. עקרונות ותהליכים של המחזור ההידרולוגי ותהליכי בליה. הקורס יכלול סיור בגולן, שיטות לתיארוך של סלעים, מאובנים, סטרטיגרפיה, שעונים גיאולוגיים וטקטוניה. תיאוריית תנודת היבשות, המאגדת בתוכה את כל הגורמים והתהליכים השולטים בהיווצרות יבשות, אוקיאנוסים, שרשרות הרים, תופעות וולקניות ורעידות אדמה.
Accordion Title שנה ג'
שנה ג'
בשנה ג' תלמדו בין היתר:
מטאורולוגיה וזיהום אוויר
מבוא לאטמוספירה: הרכב, לחץ אטמוספרי, שכבות האטמוספירה, קרינת השמש, מאזן אנרגיה, זווית הזניט ואורך היום. האוויר בתנועה - רוח והגורמים והיווצרותה, מפות סינופטיות, מפות רום, ניתוח מפות מטאורולוגיות, מערכות רוח מקומיות, מערוכת מזג אויר, מזג האוויר בישראל. מבוא לבעיית זיהום האוויר, הגדרות ומושגים, תקני איכות אויר. מזהמי האוויר - מקורות, מאפיינים כימיים ופיזיקליים, השפעה על בני האדם. כימיה של האטמוספירה - ריאקציות אטמוספיריות של מזהמים גזיים וחלקיקיים, זיהום אויר עירוני. פיזור מזהמים באוויר - מטאורולוגיה של זיהום אויר, מודלים של פיזור, אמצעים טכנולוגיים להפחתת זיהום. טיפול מנהלי - ניהול משאבי אויר, תסקירי השפעה על הסביבה.
חקיקה סביבתית
הכרת המערכת המשפטית, החקיקה, ההליכים והגורמים הרלוונטיים לקונפליקטים בתחום איכות הסביבה. דיון בכלים העומדים לרשות הציבור לקידום נושאי איכות סביבה, לרבות בשלבי התכנון, הפיקוח והאכיפה. התפתחות המשפט הסביבתי הארץ, מפגעים סביבתיים:
זיהום אוויר, רעש, ריח, זיהום מים ונחלים, ים, פסולת, שימושי קרקע, שטחים פתוחים, חופים וקרינה אלקטרומגנטית.
יש לעיין בשנתון החוג על מנת לצפות בתכנית הלימודים המלאה.
* מערכת השעות יכולה להשתנות במהלך או לפני הלימודים בהתאם לתכנית הלימודים של הסטודנט ובהתאם לשיקולי המערכת.
סגל החוג
Members Anchor
פרופ׳ חסן עזאיזה
פרופ' מן המנין
Ph.D.:
Texas A&M University, USA 1987
תחומי מחקר :
אנרגיה מתחדשת, טיפול במים ושפכים,…
פרופ' גיורא ריטבו
פרופ' מן המנין
Ph.D.:
האוניברסיטה העברית 1994
תחומי מחקר :
סילוק מזהמים, תרמודינמיקה, שטפי אנרגיה…
פרופ׳ אייל קורצבאום
ראש התוכנית לתואר שני במדעי המים
פרופ' חבר
Ph.D.:
הטכניון 2011
תחומי מחקר :
מיקרוביולוגיה סביבתית
ד"ר ליאורה שאלתיאל הרפז
מרצה בכירה
Ph.D.:
האוניברסיטה העברית-הפקולטה לחקלאות 2003
תחומי מחקר :
אגרואקולוגיה ואקואנטמולוגיה
לא עומדים בתנאי הקבלה?
אם הגעתם לפה אתם כנראה מחפשים מישהו לדבר איתו.
המכללה מציעה מגוון מכינות ואפשרויות לקבלה לאקדמיה.
נשמח למסור לך פרטים נוספים בטלפון:
ראש החוג ד"ר חגי שמש
אם יש לכם שאלות לראש החוג ד"ר חגי שמש אתם יותר ממוזמנים לכתוב מייל ונתאם זמן לשיחה טלפונית.
רכזת החוג
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם