-
כל תכניות הלימוד
- הפקולטה למדעים וטכנולוגיה
-
הפקולטה לחינוך והוראה
- דבר דיקנית הפקולטה לחינוך והוראה
- החוג לחינוך
- החוג להוראת החינוך הגופני
- החוג לחינוך גופני
- החוג לחינוך והוראה
- החוג לניהול וארגון מערכות חינוך
- החוג לעיצוב ופיתוח למידה והוראה
- היחידה לכניסה להוראה ופיתוח מקצועי
- הסבת אקדמאים להוראה
- M.Teach תואר שני מוסמך בהוראה בשילוב תעודה להוראת העל-יסודי
- חינוך מיוחד
- הפקולטה למדעי החברה והרוח
- מכינות
Button to open the popup Form
אני רוצה להשאיר פרטים
מלאו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם
מלאו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם
-
כל תכניות הלימוד
- הפקולטה למדעים וטכנולוגיה
-
הפקולטה לחינוך והוראה
- דבר דיקנית הפקולטה לחינוך והוראה
- החוג לחינוך
- החוג להוראת החינוך הגופני
- החוג לחינוך גופני
- החוג לחינוך והוראה
- החוג לניהול וארגון מערכות חינוך
- החוג לעיצוב ופיתוח למידה והוראה
- היחידה לכניסה להוראה ופיתוח מקצועי
- הסבת אקדמאים להוראה
- M.Teach תואר שני מוסמך בהוראה בשילוב תעודה להוראת העל-יסודי
- חינוך מיוחד
- הפקולטה למדעי החברה והרוח
- מכינות
אירועים ל.M.Ed לימודי תואר שני בהוראת החינוך הגופני
-
כל תכניות הלימוד
- הפקולטה למדעים וטכנולוגיה
-
הפקולטה לחינוך והוראה
- דבר דיקנית הפקולטה לחינוך והוראה
- החוג לחינוך
- החוג להוראת החינוך הגופני
- החוג לחינוך גופני
- החוג לחינוך והוראה
- החוג לניהול וארגון מערכות חינוך
- החוג לעיצוב ופיתוח למידה והוראה
- היחידה לכניסה להוראה ופיתוח מקצועי
- הסבת אקדמאים להוראה
- M.Teach תואר שני מוסמך בהוראה בשילוב תעודה להוראת העל-יסודי
- חינוך מיוחד
- הפקולטה למדעי החברה והרוח
- מכינות
סגל החוג .M.Ed לימודי תואר שני בהוראת החינוך הגופני
ד"ר איל ויסבלט
ראש התכנית לתואר שני בחינוך גופני
מרצה בכיר
Ph.D.: האוניברסיטה העברית בירושלים 2004
תחומי מחקר :
בקרה מוטורית, בריאות הציבור
ד"ר אור לוונטל
ראש החוג לחינוך גופני
מרצה בכיר
Ph.D.: אוניברסיטת חיפה 2013
תחומי מחקר :
גיאוגרפיה וסוציולוגיה של ספורט
פרופ׳ ענת קדרון
ראש האקדמי של הספרייה
פרופ' חבר
Ph.D.: אוניברסיטת חיפה 2007
תחומי מחקר :
היסטוריה של החינוך בא"י
ד"ר מיטל שבת-סימון
ראש התוכנית להוראת המדעים והביולוגיה, ראש התוכנית לתואר שני בעיצוב ופיתוח למידה והוראה
מרצה בכירה
Ph.D.: אוניברסיטת תל אביב 2009
תחומי מחקר :
קבלת החלטות במצבים פיזיולוגיים שונים
תמונה

.M.Ed לימודי תואר שני בהוראת החינוך הגופני
-
כל תכניות הלימוד
- הפקולטה למדעים וטכנולוגיה
-
הפקולטה לחינוך והוראה
- דבר דיקנית הפקולטה לחינוך והוראה
- החוג לחינוך
- החוג להוראת החינוך הגופני
- החוג לחינוך גופני
- החוג לחינוך והוראה
- החוג לניהול וארגון מערכות חינוך
- החוג לעיצוב ופיתוח למידה והוראה
- היחידה לכניסה להוראה ופיתוח מקצועי
- הסבת אקדמאים להוראה
- M.Teach תואר שני מוסמך בהוראה בשילוב תעודה להוראת העל-יסודי
- חינוך מיוחד
- הפקולטה למדעי החברה והרוח
- מכינות
.M.Ed תואר שני בהוראת החינוך הגופני באקדמית תל-חי
התכנית לתואר שני בהוראת החינוך הגופני מתמקדת בשני תחומים עיקריים:
האחד, רתימת הטכנולוגיה להעלאת מודעות לאורח חיים פעיל ובריא ולהטמעתו בקרב תלמידים בתוך כתלי בתי-הספר ומחוצה לו, לדוגמה: ללמד תלמידים לעשות שימוש בחיישנים פיזיולוגיים לבקרה על פעילותם הגופנית, לבנות תוכנית אימון ולצלם פעילות גופנית, לנתח אותה ולפרסם במדיה האינטרנטית וברשתות חברתיות.
השני, רתימת החינוך הגופני והספורט להתמודדות יעילה עם אתגרים חברתיים. הקורסים מעניקים למורה כלים להתמודד עם נושאים חברתיים, ערכיים ופדגוגיים, כמו: מנהיגות בחינוך הגופני, חינוך גופני בחברה רב-תרבותית, גנטיקה וסביבה.
מטרות התוכנית של תואר שני בהוראת החינוך הגופני הן הקניית ידע תיאורטי ומעשי של הפעילות הגופנית. אנו מאמינים שהתוכנית מקנה כלים להתמודדות עם שונות אתנית, עם מתחים חברתיים ועם דימוי עצמי נמוך. לשם כך אנו רואים חשיבות בהכשרת מורים ברמה מתקדמת בנושאי בריאות, תזונה, פעילות גופנית, מצוינות בספורט ועוד. כל אלה תורמים להעלאת התודעה של התלמידים לחשיבות אורח חיים בריא. אנו רואים חשיבות בהכשרת מורים היוזמים פעילות בתחומים שאינם נמנים עם תוכניות הלימוד הרגילות. לדוגמה: שילוב הקהילה בפעילות גופנית וחברתית ובתוכניות מקדמות בריאות. הסטודנטים יתמחו בהוראת החינוך הגופני באמצעות רכישת שיטות הוראה חדשניות המשלבות
Accordion Title למה ללמוד .M.Ed תואר שני בהוראת החינוך הגופני בתל-חי
למה ללמוד .M.Ed תואר שני בהוראת החינוך הגופני בתל-חי
- פרקטיקה ויישום – כדי לחבר אתכם למה שבאמת קורה בשטח.
- רמת לימודים גבוהה ומיטב המשאבים – כדי לתת לכם את ההכשרה הכי טובה.
- לימודים במרחב חדשני, מעוצב ומאובזר – כדי להכשיר אתכם בתנאים הכי טובים.
- מרצים מומחים מרקעים מגוונים – כדי לעזור לכם לגבש עמדות אישיות מתוך בחירות ועל סמך ניסיון עשיר.
- תואר שני פותח יותר דלתות ומאפשר לכם להתקדם גם למשרות ניהול, להוראה ולתפקידי פיקוח.
- באקדמית תל-חי תהנו מאווירת לימודים שונה מכל מה שהכרתם על רקע נופי הגולן הקסומים וקהילת סטודנטים איכותית חמה ומשפחתית.
Accordion Title איך זה עובד
איך זה עובד
תכנית הלימודים:
- התכנית כוללת 21 ש"ש ומיועדת למורים לחינוך גופני.
- משך הלימודים: שנתיים.
- יום לימודים אחד בשבוע ביום ג' בין השעות 8:00-20:00, במהלך ארבעה סמסטרים.
- חלק מהקורסים יהיו מקוונים וייתכנו ימים מרוכזים במהלך התואר (במהלך חופשות בתי הספר\קיץ).
Accordion Title מידע נוסף
מידע נוסף
- הקניית כלים ומיומנויות פדגוגיות חדשניות בתחום החינוך הגופני.
- הקניית ידע תיאורטי ומעשי בהיבטים חברתיים מתקדמים של הפעילות הגופנית, ככלי להתמודדות עם שונות אתנית, מתחים חברתיים ודימוי עצמי נמוך.
- הכשרת מורים ברמה מתקדמת בנושאי בריאות, תזונה, השמנת יתר, פעילות גופנית, מצוינות בספורט ועוד, כחלק מהעלאת התודעה בקרב תלמידים לאורח חיים בריא.
- הכשרת מורים בנושא מיזמים בית-ספריים ובתחומים שאינם נמנים על תכניות הלימוד הרגילות הנועדים לשלב את הקהילה, התלמידים והוריהם בפעילות גופנית וחברתית ובתכניות מקדמות בריאות.
- הכרת שיטות הוראה חדשניות בשילוב טכנולוגיות מתקדמות להעצמת התלמידים. הסטודנטים יעמיקו וימקצעו את המומחיות שלהם בהוראת החינוך הגופני.
- העמקת הידע המחקרי - כתשתית ללימוד ולמחקר ירכשו הסטודנטים ידע במתודולוגיות איכותניות וכמותיות מתקדמות ותיחשפו למחקרים חדשניים.
בוגרים ובוגרות:
- כבוגרי תואר שני בהוראת החינוך הגופני תסללו את דרככם לתפקידי ניהול, ריכוז ופיקוח בכירים, ותרכשו כלים להשפעה ציבורית וקהילתית רחבה בחינוך לאורח חיים בריא.
- בוגרי המכללה האקדמית תל-חי מבוקשים מאוד במגזר הציבורי, הקהילתי והפרטי, זאת בזכות הכשרה מקצועית וייחודית.
- בוגרים שבוחרים בכך, משתלבים גם במקצועות הטיפול, וממשיכים להתמחות במקצועות טיפוליים כגון: טיפול בעזרת בע"ח, תרפיה בתנועה ובמוזיקה ועוד.
מבנה תוכנית הלימודים:
משך הלימודים: שנתיים.
יום לימודים אחד בשבוע ביום ג' בין השעות 8:00-20:00.
בנוסף: ימים מרוכזים מספר פעמים במהלך התואר (בחופשות משרה"ח / קיץ).
Accordion Title אופק תעסוקתי
אופק תעסוקתי
כבוגרי תואר שני תסללו לעצמכם את הדרך לתפקידי ניהול, ריכוז ופיקוח בכירים ותרכשו כלים להשפעה ציבורית וקהילתית רחבה בחינוך לאורח חיים בריא.
דבר ראש התכנית

ד״ר איל ויסבליט
ראש התכנית לתואר שני בחינוך גופני
ד״ר איל ויסבליט
ראש התכנית לתואר שני בחינוך גופני
חינוך גופני מהווה אחד הכלים שבידי החברה לקדם את בריאות חבריה במובנה הרחב. התחום מאגד היבטים פיזיולוגיים, קוגניטיביים, חברתיים, רגשיים ופדגוגיים. היות שהעידן הנוכחי מתאפיין בשינויים טכנולוגיים ואחרים, רבים ומהירים, החברה ככלל והלומדים במערכות החינוך השונות עומדים בפני גירויים רבים, שלא היו קיימים בעבר.
התוכנית לתואר שני, מוסמך בהוראת החינוך הגופני (.Ed.M) במכללה האקדמית תל-חי, מנסה להתמודד עם האתגרים הניצבים בפני המורים וכל העוסקים בחינוך גופני על ידי מתן כלים חדשניים ומעשיים המתאימים להטמעת ערכי הפעילות הגופנית והספורט, קידום אורח חיים בריא בקרב צעירים, בקהילה ובמקומות העבודה, בשעות הפנאי ובבית הספר. דגש יושם בתכנית על מחקר בסיסי בתחומי תגובות הגוף למאמץ, תזונה בריאה לעוסקים בפעילות גופנית ובספורט, ספורט ופעילות גופנית במקומות העבודה, שיתוף פעולה ורישות עם אנשי מקצוע בתחומים קשורים, גישות פדגוגיות חדשניות ופיתוח מקצועי. אתם מוזמנים להצטרף לקהילה שלנו ומאחל לכולכם הצלחה רבה בלימודים.
מה תלמדו
מה תלמדו
Accordion Title תזונה לאנשים פעילים וספורטאים
תזונה לאנשים פעילים וספורטאים
הקורס סוקר סוגיות נבחרות בתרומתם של מרכיבי המזון לשיפור הבריאות והכושר הגופני של אנשים פעילים ובדגש על הצרכים התזונתיים הייחודיים הקיימים עבור ספורטאים. היקף הצריכה הנדרש של אבות המזון לסוגיהם השונים ותזמונה ביחס למועד הפעילות הגופנית. ההשפעה הבריאותית שבצריכת סוגים ומקורות שונים של חלבונים שומנים ופחמימות. בחינת השפעתם של תוספי מזון ותרכובות ארגוגניות בשיפור הכושר הגופני. תרומת רכיבי המזון להגנה בפני עקה חמצונית הנוצרת במהלך פעילות גופנית נמרצת. השפעת התזונה על הרכב מיטבי של המיקרוביום ותרומת המיקרוביום לכושר גופני מיטיבי.
Accordion Title פעילות גופנית ומערכות ההגנה בגוף האדם
פעילות גופנית ומערכות ההגנה בגוף האדם
חלק הראשון והעיקרי של הקורס יתמקד במערכות הגנה של גוף האדם. בחלק זה נתמקד ונרחיב את הנושאים הבאים: מערכת החיסון, תאי עזר לתגובה החיסונית, פאגוציטוזה, דלקת, מערכת הלימפה, לימפוציטים – התמיינות ושגשוג, נוגדנים, חיסונים וחסינות, מצבים של כשל חיסוני, מצבים של יתר רגישות של מערכת החיסון, סבילות חיסונית, מחלות אוטואימוניות. החלק השני של הקורס יעסוק בהשפעת פעילות גופנית על מערכות הגנת הגוף וכיצד השפעה זו מובילה לשינויים במערכות נוספות בגוף האדם (קרדיוווסקולרית, עיכול ועוד) בנוסף נלמד על השפעת פעילות גופנית על פתולוגיות עיקריות.
Accordion Title אתיקה וערכים של החינוך הגופני
אתיקה וערכים של החינוך הגופני
אתיקה וערכים כלולים במחשבותיו, רגשותיו והתנהגותו היומיומית של המורה לחינוך גופני עם עצמו ועם סביבתו.
הבסיס לכל התנהגות אתית וערכית נמצא בגישה האימננטית לכבוד האדם. המושג "כבוד האדם" מעגן בתוכו קשת רחבה של תפישת עולם וערכים מתחומי הגות מגוונים – סוציולוגיה, פסיכולוגיה, משפט, ביו-אתיקה, פילוסופיה, אנתרופולוגיה ודיסציפלינות נוספות - המהווים חלק אימננטי ומהותי של האינטליגנציה הרגשית.
קיים קשר הדוק ואינהרנטי בין אינטליגנציה רגשית (EI) לבין תוצאות חברתיות חיוביות כמו הסתגלות חברתית, איכות קשרים חברתיים, יושרה, אבחנה בין טוב ורע, אבחנה בין ראוי ובלתי ראוי, אכפתיות, אלטרואיזם, אמפטיה ותקשורת נאורה.
יש לעיין בשנתון החוג על מנת לצפות בתכנית הלימודים המלאה.
* מערכת השעות יכולה להשתנות במהלך או לפני הלימודים בהתאם לתכנית הלימודים של הסטודנט ובהתאם לשיקולי המערכת.
סגל התכנית
פרופ׳ ענת קדרון
ראש האקדמי של הספרייה
פרופ' חבר
Ph.D.:
אוניברסיטת חיפה
2007
תחומי מחקר :
היסטוריה של החינוך בא"י
ד"ר מיטל שבת-סימון
ראש התוכנית להוראת המדעים והביולוגיה, ראש התוכנית לתואר שני בעיצוב ופיתוח למידה והוראה
מרצה בכירה
Ph.D.:
אוניברסיטת תל אביב
2009
תחומי מחקר :
קבלת החלטות במצבים פיזיולוגיים שונים
ד"ר אור לוונטל
ראש החוג לחינוך גופני
מרצה בכיר
Ph.D.:
אוניברסיטת חיפה
2013
תחומי מחקר :
גיאוגרפיה וסוציולוגיה של ספורט
ד"ר איל ויסבלט
ראש התכנית לתואר שני בחינוך גופני
מרצה בכיר
Ph.D.:
האוניברסיטה העברית בירושלים
2004
תחומי מחקר :
בקרה מוטורית, בריאות הציבור
רכזת תואר שני ופיתוח מקצועי
גב' עירית אזולאי
שעות מענה טלפוני: 10:00-13:00
שעות קבלה: 9:00-10:00, 14:00-15:00
מתעניינים בלימודים?
חייגו 04-8181855 שלוחה 3
או 9827* שלוחה 3
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם