בשנת הלימודים תשפ"ב, 426 מהקורסים במכללה שילבו דיגיטציה, ו-121 מרצים קיבלו ליווי אישי

עודכן: 24 באוק׳ 2022

אנחנו מזמינים אתכם להצטרף לתהליך, להיעזר בנו בתקופה הזו, להערכות לשנה הקרובה:
  • בנייה ועדכון סילבוסים- במסגרת זו סיוע בניסוח ודיוק המטרות

  • בנייה ועדכון אתרי הקורס במוודל - שילוב תהליכי הערכה בתהליכי הלמידה, יצירת מדרג שיעור- הקניה, הבנה ויישום, שילוב כלים דיגיטלים

  • הקלטה, צילום ועריכת שיעורים בוידאו, הכנת סרטים לתהליכי הלמידה

  • טיפול בחומרי למידה - ארגון ועריכת מצגות, איתור כלי למידה מתאימים לצורך

  • שילוב סימולציות בהוראה

  • בקשות וצרכים אחרים - יתקבלו בשמחה ונשתדל לסייע ככל האפשר


בנוסף לכך, במהלך ספטמבר יתקיימו השתלמויות פתוחות בנושאים שונים למרצים ולמתרגלים - אנא עקבו אחר הפרסומים בנושא זה.

לא יכולים לחכות?

מוזמנים לעיין במגוון ה"חידושונים" שפרסמנו במהלך השנה, עם טיפים לשיפור הקורסים בהיבטים שונים, והדרכות מעשיות במערכת המוודל.


ובנימה אישית, האקדמיה ללשון עברית ביצעה הבחנה בין המילים "חופש" ו"חופשה": "חופש" מציינת את המושג המופשט (freedom), ו"חופשה" מציינת תקופת זמן פנוי מחובות (vacation). אנחנו ביחידה למצוינות וחדשנות בהוראה מאחלים לכם ולעצמנו ליהנות משניהם, ולצד העיסוק בהערכות לשנה הבאה למצוא זמן לצבור כוחות ולחזור יצירתיים ומלאי רעיונות לעשייה. החידושון הבא יפגוש אתכם לקראת פתיחת שנת הלימודים. צוות היחידה למצוינות וחדשנות בהוראה.