פרופ' רפי שטרן, מהחוג לביוטכנולוגיה

פרופ' רפי שטרן קיבל את אות יקיר ארגון מגדלי הפירות

קיבל את אות יקיר ארגון מגדלי הפירות.

גאווה גדולה במכללה האקדמית תל-חי: פרופ' רפי שטרן, ממקימי המסלול לחקלאות בחוג לביוטכנולוגיה, קיבל לאחרונה את אות יקיר ארגון מגדלי הפירות, לשנת 2016.

בטקס מרגש שנערך במכון וולקני, נאמר כי "אות יקיר ארגון מגדלי הפירות ניתן לפרופ' שטרן על היותו מוכר היטב בענף המטעים בארץ, בשל יכולתו הנדירה לשלב בין מחקר מדעי בסיסי לבין המעשה החקלאי. כבן קיבוץ לביא, שעבד וניהל במשך עשר שנים את ענף המטעים בקיבוצו ורכש השכלתו האקדמית בפקולטה לחקלאות ברחובות, הוא יודע לזהות בעיות ולאתר צווארי בקבוק בדרך להשגת יבולים גבוהים של פרי איכותי. מחקריו פורצי הדרך הביאו לא רק להגדלת רווחיות החקלאים, אלא גם לקידום מדעי משמעותי שמתבטא בהבנה בסיסית ביותר של תהליכים פיזיולוגיים מורכבים המשפיעים בסופו של דבר על כמות הפרי ואיכותו.

פרופ' רפי שטרן הקים יחד עם קבוצת חוקרים את החוג ללימודי ביוטכנולוגיה וחקלאות במכללה האקדמית תל-חי. העלייה השנתית המרשימה במספר הסטודנטים הלומדים, כמו גם הצלחתם של הבוגרים במוסדות מחקר אחרים ובתעשיות  חקלאיות מתקדמות, מעידות על הצלחת החוג ואיכותה של תכנית הלימודים. השילוב בין הוראה, הדרכת סטודנטים ועשייה מחקרית שוטפת מביא לא רק לתוצאות מדעיות מרשימות במדעי החקלאות אלא גם לחנוך דור חדש וצעיר של אנשי מקצוע. מעבר לכל אלה משתף רפי פעולה עם מערכת עלון הנוטע, ברמה שאיננה מוכרת לנו. מאמריו חדשניים, לא מסורבלים, נגישים לכל חקלאי וניתנים ליישום בשטח. על כל אלה, על צניעותו, מהלכיו בקרב החקלאים ועמיתיו למחקר ולהדרכה, מוענק לפרופ' רפי שטרן אות יקיר ארגון מגדלי הפירות לשנת 2016". 

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5337127
pcRywZMOIzyovv4aOGucAGhrgZ59DjoRQnMDG4QiYn4
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-keYl1VXumuW9iWthoSk5M6XiZwf6-sOvsTC3jVhQBj8
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form