אירוע הוקרה לסגל המכללה ולסטודנטים, המשרתים במילואים

אירוע הוקרה למשרתי המילואים

הרמטכ"ל רב אלוף איזנקוט: "תשמרו על רוח תל-חי, אני מצדיע לכם!"

המכללה האקדמית תל-חי ערכה אירוע הוקרה מרגש לסטודנטים ולסגל המנהלי והאקדמי, המשרתים במילואים. באירוע לקחו חלק קצין מילואים ראשי תא"ל הושע פרידמן, מנכ"ל המכללה האקדמית תל-חי, אלי כהן, ודיקן הסטודנטים, ד"ר אמיר גולדשטיין. את האירוע ארגנה אגודת הסטודנטים בשיתוף עם המחלקה למעורבות בקהילה, בראשה עומדת שולי ספיר.

לפני תחילתו של האירוע נפגש תא"ל פרידמן עם קבוצה של כ- 20 סטודנטיות וסטודנטים המשרתים במילואים ושמע מהם על הקשיים והאתגרים הניצבים בפניהם כסטודנטים הנאלצים להתנתק משגרת הלימודים לפרק זמן לא קצר ולהתגייס למילואים. בסיומו של המפגש נערך אירוע הוקרה חגיגי אותו פתח מנכ"ל המכללה בברכה למשרתי המילואים: "משמח ומרגש אותי להיות כאן היום, לעמוד בפני חבורה כל כך גדולה, שאכפת לה מהמדינה שלנו, שמוכנה לוותר על הנוחות שלה ולתרום למען המדינה וזה כלל לא ברור מאליו. בשם הנהלת המכללה אני מבקש להודות לכם ולהוקיר אתכם על כך".

קצין מילואים ראשי, תא"ל פרידמן אמר כי "70% מצה"ל מבוסס על כוחות המילואים. אני יודע  שלא קל לשלב לימודים ועבודה עם מילואים. המעבר מחיי השגרה למילואים הוא קיצוני ולא קל מבחינה מנטאלית". תא"ל פרידמן התייחס גם למהפכה הנשית בצבא: "המהפכה הנשית התחילה בסדיר ואני רואה את המיצוי שלה במילואים. בעיני זה מבורך. התרומה של הנשים היא עצומה". ועוד הוסיף: "החברה בישראל לא רוצה מלחמות, אך אנחנו מוקפים אויבים שחלקם לא מוכנים להשלים עם קיומנו. כשאני פוגש אתכם זה נותן לי המון תקווה, אתם שאר-הרוח של החברה שלנו, בזכותכם יורד גשם במדינתנו... תשמרו על רוח תל-חי ותמשיכו לשאוף לתרום ולפעול למען החברה".   

הרמטכ"ל רא"ל גדי אייזקוט שלח לסטודנטים ברכה מצולמת ואמר: "בחודשים האחרונים אנחנו נמצאים במציאות מורכבת של אתגרים ביטחוניים, אבל הערב הזה הוא הזדמנות מצוינת עבורי להביע הערכה גדולה והוקרה על השירות והתרומה שלכם. וברוח תל-חי החדשה: טוב לחיות בעד ארצנו. תחיו את החיים, תלמדו וכשנקרא לכם למילואים נדאג שזה יהיה קשה עם הרבה זעה כדי שתהיו מוכנים... והערב שיהיה לכם ערב מהנה. אני מצדיע לכם!"

אירוע ההוקרה כלל מופע שירה של הזמר אחי נתן, ושל הסטנדאפיסטים יונתן ברק ומני מלכה. בסוף הערב קיבל כל סטודנט שי נחמד: תיק גב עם גרביים טרמיות ומגבת מנדפת. 

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5337039
Ff7l1vTWvDMyb5YZOssPoOSCkJR3Fh6AIqfhcKTWsw8
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-a1GH2b4dkhrrQ0Hyk2ZecDKgUWtZcr1t8t9jTPk-ODE
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form