תכנית "שליחים חוזרים"של ארגון "הלל"

תכנית שליחים חוזרים של ארגון הלל

תכנית ייחודית לסטודנטים "שליחים חוזרים", נפתחה לאחרונה ע"י ארגון "הלל" במכללה האקדמית תל-חי, בשיתוף עם הסוכנות היהודית וארגון ישראל חופשית. במסגרת תכנית זו הסטודנטים עוברים מפגשי לימוד כל שבועיים עם מיטב המרצים והפעילים החברתיים בנושאים הקשורים לפלורליזם תרבותי ודתי בישראל, חיזוק זהות יהודית, כיצד לחולל שינויים חברתיים בנושאים אלו, השפעת אופייה וערכיה של מדינת היהודים על יהדות העולם ועוד נושאים רבים מרתקים.

לתכנית נבחרו 12 סטודנטים מתל-חי, אשר מעוניינים ליצור קהילה יהודית לומדת ופועלת באזור. במהלך מפגשי הלימוד, הקבוצה נפגשת עם מנעד רחב של דוברים מעולם הרוח התרבות ומעולם האקטיביזם. המשתתפים עוברים תהליך עומק, עשיר ומשמעותי.

נדב ליבוביץ, המשתתף בתוכנית, מספר: "זו חוויה מעשירה ומהנה מאוד, היופי בעניין הזה הוא שכל אחד יכול להביע את דעותיו ואת עמדותיו האישיות ואנו לומדים אחד מהשני. אלו לא עוד הרצאות, כי אם שותפות פעילה של כל אחד מאתנו בשיחות ובדיונים. אחת ההרצאות שממש תפסה אותי היא של תנועת "שתיל". יצאתי מההרצאה מלא מוטיבציה, ועם רצון לעשות שינוי. מלבד ההיכרות הרבה עם האנשים הבנתי שיש לנו את הכוח לשנות  את המציאות".

במהלך הסמסטר הקרוב הסטודנטים שנבחרו יארגנו אירועים שונים במטרה להעביר הלאה את הידע שקיבלו ואת זוויות ההשקפה החדשות שזכו להן. הרצאות אלו פותחות את אפיקי  החשיבה השונים והמוכרים ובעקבות כך הסטודנטים לומדים להכיר את המורכבות הקשורה לפלורליזם יהודי במרחב הציבורי בישראל ומקבלים כלים להפוך לסוכני שינוי.

תכנית זו נותנת הזדמנות לקבוצה של סטודנטים מאד חזקים בתל-חי, שנושא הפלורליזם היהודי במרחב הציבורי נוגע אליהם והם פועלים במרץ לייצר חשיפה לנושאים הבוערים.

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5338592
m1USSQoxE_1r_PjU2O5pusBd1anHXUhf56iPdH-3oMw
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-Pq2poOcxzvTe-Z8ADi7345DM6GN0erkdt2IZ8GFVHBQ
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form