כנס על פניו של עולם העבודה העתידי יתקיים במכללה האקדמית תל-חי

תמונה
תמונת נוף

עולם העבודה שינה את פניו ועתיד לעשות כך ביתר שאת בעתיד. תנאים סביבתיים משתנים כמו הגירה המונית, גלובליזציה ודה-גלובליזציה, הופעתם של גופי סייבר וביניהם ChatGPT ומגפת הקורונה, מובילים לשינוי באופן שבו העבודה מתבצעת, במבנה הארגונים ובמאפייני המשאב האנושי.

השינויים הללו מאתגרים וימשיכו לאתגר את עולם העבודה ואף יובילו לצורך גובר במומחים להתנהגות ארגונית שיתנו מענה הן בפריצות דרך בחשיבה ובמחקר והן במתן ערך יישומי לארגונים.

האתגרים החדשים בשוק התעסוקה הביאו את המכללה האקדמית תל-חי לפתוח תכנית חדשנית לתואר שני בהתנהגות ארגונית בניהולו של פרופ' אהרון צינר, אשר נחנכה בשנה שעברה. בשבוע הבא יוביל צוות התכנית, לראשונה בגליל, כנס בנושא "פניו של עולם העבודה העתידי", בו ייקחו חלק מרצים ומרצות מהשורה הראשונה בשיתוף פעולה עם פא"י - העמותה המובילה של היועצים הארגוניים בישראל ועם קהילת העסקים, היזמים ונותני שירות בגליל וגולן.

הכנס שיתקיים ביום חמישי 30 במרץ 2023, יכלול פאנל שיעסוק בנושא כיצד יראה  עולם העבודה העתידי, בהמשך תינתן הרצאה על הנחיתות התעסוקתית של הפריפריה, ולאחר  מכן יתקיים פאנל על עולם העבודה העתידי הפוגש את הפריפריה. הכנס פתוח לקהל הרחב ללא עלות.

ד"ר עדנה רבנו מרצה בכירה בתוכנית לתואר השני בהתנהגות ארגונית ומיוזמות הכנס יחד עם ד"ר דפנה שוורץ, ד"ר שרי ארליך ופרופ' אהרון צינר אמרה כי: "תנועה משמעותית ומושכלת של עובדים ומנהלים בעולם העבודה החדש, המשתנה ללא הרף, מחייבת מספר דברים, ביניהם: ידע עדכני על עולם העבודה החדש ומיומנויות נחוצות, לצד עצירות לצורך בחינה אישית של "פנינו לאן" ודיוק הניווט בהתאם.

מטרת הכנס לאפשר לכל אחד ואחת שכבר נמצאים בעולם התעסוקה או מתחילים את צעדיהם הראשונים בעולם העבודה, להרחיב את מודעותם ולקבל כלים באשר למאפייני עולם העבודה החדש, ומה נדרש מהם כדי להגביר את המסוגלות התעסוקתית שלהם. בנוסף לכך, יאפשר הכנס למומחי התנהגות ארגונית ויועצים ארגוניים, להיחשף לחזית הידע בתחום, למחשבה פורצת דרך, לשאילת שאלות מקצועיות בכנות ולהתייחסות מיוחדת ומעמיקה להזדמנויות ובאתגרים בגליל ובגולן"

תכנית ההתמחות של המכללה האקדמית תל-חי, לתואר שני בהתנהגות ארגונית, נועדה  להקנות הכשרה רחבה ומעמיקה להשתלבות מוצלחת בתפקידים מגוונים, כיועצים ומומחים לטיפול בגורם האנושי בעבודה. התוכנית משלבת בין לימודים אקדמיים המקנים כלים תיאורטיים לבין מיומנויות מחקר וכלים מעשיים בנושאים של התנהגות ארגונית ומאפשרת הכשרה והעמקה בתחומים הקשורים להתנהגות ארגונית, לפסיכולוגיה, פיתוח מוטיבציה, הנעת עובדים, בניית והובלת  צוותים ופיתוח הדרכה בארגון.

תמונה
ד"ר עדנה רבינו

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5328584
EIBPUAN9jphETIVR0H2Bi-LsrJqoXLkKGg9_DRpZACo
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-J1Dg4iWtzlxeSwNglzq9eV4-VZSGACHl1pBoZKlC1iM
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form