ערבית מדוברת – למי כדאי ללמוד

תמונה
ערבית מדוברת – למי כדאי ללמוד

לכל מדינה יש את השפה שבה רוב האזרחים משתמשים. באיטליה מדובר על השפה האיטלקית, בצרפת מדובר על השפה הצרפתית ובספרד מדובר על השפה הספרדית. לעומת זאת, קיימות מספר מדינות בעולם שבהן השימוש הרווח מסתכם לא רק בשפה אחת, אלא בשתיים. ממש כמו שבארצות הברית תוכלו לפגוש המון דוברי ספרדית על מגוון להגיה, כך גם בישראל תוכלו לפגוש המון דוברי ערבית, ערבים וישראלים כאחד. רוצים להיות חלק ממי ששולט בשתי השפות? קורס ערבית מדוברת הוא בדיוק בשבילכם.

“למדתי כבר ערבית בתיכון”

רוב בתי הספר בישראל מלמדים גם את השפה הערבית כשיעורי חובה במסגרת חטיבת הביניים והתיכון. הסיבה לכך היא פשוטה: הערבית היא שפה שאנחנו שומעים אותה בישראל בתדירות רבה, גם בשל המגורים בערים מעורבות כמו חיפה או יפו, וגם בגלל שהשפה הערבית דומה מאוד לשפה העברית, וקל יחסית ללמוד אותה.

ההבדל בין השפה הערבית שנלמדת בבתי הספר לבין השפה הערבית המדוברת הוא הבדל בלהג וכן במילים מסויימות שנהגות או נשמעות אחרת מאשר איך שהן נכתבות. לכן, קורס ערבית מדוברת אינו סותר את לימודי הערבית של בית הספר, אלא בא כתמיכה והרחבה של ידיעת השפה.

קורס ערבית מדוברת – למי הוא מיועד?

קורס ערבית מדוברת מיועד לכל מי שמעוניין לרכוש שפה נוספת. היות ולא מדובר כאן על שפה שזרה לנו לחלוטין, כמו פורטוגזית, בה אחוז השימוש במדינת ישראל הוא מינורי ומזערי ביותר, אלא על שפה שבהחלט יש בה שימוש נרחב בחיי היום יום שלנו, קורס ערבית מדוברת מצליח לתת את הכלים והידע לכל מי שרוצה לדעת לתקשר, להבין וגם לפצוח בשיח סוער עם מי שחיים איתנו מאז תחילתה של ההיסטוריה.

איפה לומדים?

קורס ערבית מדוברת מוצע ללימודים על ידי מגוון ענק של מכללות ואוניברסיטאות ברחבי המדינה. כדאי לבחור את מוסד הלימודים שלכם בהתאם לתכני הקורס, אורך הקורס, מחיר וכמובן קרבה ונגישות למקום המגורים שלכם.

במסגרת לימודי החוץ של מכללת תל חי תוכלו לרכוש שפה נוספת בקלות וביעילות.

קורס ערבית מדוברת מבטיח לפתוח לכם ערוץ תקשורת נוסף וחשוב שיוכל לבוא לידי ביטוי גם בביקור פשוט בדליית אל כרמל וגם במעגלי שיח שמחברים בין יהודים וערבים. בהצלחה!

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5334519
A1BlcwvFw8WANalxuYd60-i5CcrAzdty55mnhNjU88k
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-9AWPBB-kXhRPLd3F-h_f85BB3RSc8V6akC5l8xiPcN8
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form