הובלות לסטודנטים

תמונה
הובלות לסטודנטים

אחת מההוצאות שיש לסטודנטים צעירים, היא הובלה של תכולה אל הדירה שלהם. היכן יגורו הסטודנטים? חלק מהסטודנטים בוחרים לגור בדירת שותפים. חלק אחר מהסטודנטים מעדיף לחסוך מעט כסף, ולגור במעונות סטודנטים. פתרון נוסף, הוא מגורים אצל קשיש. בדרך כלל, אין לסטודנטים צורך בהובלה גדולה. לכל סטודנט יש מעט ארגזים, בהם יש בגדים וחפים אישיים. מהיכן משיגים ריהוט לדירת הסטודנטים? בדרך כלל, בעלי הבית או מוסדות הלימוד האקדמאיים, דואגים לרהט את הדירה.

מה ההבדל בין הובלה גדולה קטנה להובלה גדולה?

הובלה גדולה, כוללת גם הובלה של רהיטים. פרמטר נוסף המאפיין הובלה קטנה, הוא כמות הארגזים. לכל חברת הובלות, יש כמות סף של ארגזים ממנה ההובלה הופכת מקטנה לגדולה. ההבדל המהותי בין הובלות קטנות לגדולות, הוא המחיר. הובלות קטנות יעלו כמה מאות שקלים. המחיר הממוצע של הובלה קטנה, נע בין 250 ל500 ₪. לעומת זאת, מחירי הובלות גדולות, מסתכמות בכמה אלפי שקלים.

למה המחיר של הובלה קטנה זול כל כך?

המחיר של הובלה גדולה יקר, בגלל המאמץ הכרוך בפירוק והרכבה וסחיבה של רהיטים. לעומת זאת- בהובלת קטנות אין לצוות המובילים מאמץ של סחיבה ופירוק של רהיטים. איזה סוג רכב צריך להובלה קטנה? להובלות גדולות, צריך להביא משאית גדולה. לעומת זאת- להובלה קטנה של מספר ארגזים, אפשר להסתפק בטנדר קטן. לפעמים, מחיר הובלה גדולה מתייקר בגלל צורך להשתמש במנוף. לעומת זאת, בהובלה קטנה צוות המובילים יכולים להוריד במדרגות או במעלית כמות קטנה של קרטונים. גם משך הזמן שאורכת הובלה קטנה, קצר בהרבה יותר ממשך הזמן של הובלה גדולה. משך הזמן של הובלה קטנה יכול להיות שעה. לעומת זאת, הובלה גדולה יכולה להימשך כמה שעות.

האם הצעת המחיר של ההובלה כוללת ביטוח?
לא כל הסטודנטים מודעים לזכות שלהם לבקש הצעת מחיר מחברת ההובלה, שתכלול גם ביטוח של התכולה. גם כאשר מובילים מעט ארגזים, כן כדאי לבטח את התכולה. האם מדובר בתוספת מחיר יקרה? לא תמיד. יש חברות הובלה שנותנות הצעות מחיר זולות במיוחד עבור הובלות קטנות, הכוללת גם ביטוח על תכולת הארגזים. חשוב שהסטודנטים יבקשו מחברת ההובלה פירוט של הצעת המחיר. חשוב לראות את מרכיבי ההצעה, ולבדוק מהו הסכום של הביטוח.

חשוב לערוך השוואת מחירים בין חברות ההובלה!
כאשר אתם באים לבחור הובלה קטנה המותאמת עבור סטודנטים, כדאי לערוך השוואת מחירים בין 3 חברות הובלה שונות. חשוב לוודא שאכן לחברות ההובלה יש שירות של הובלות קטנות, ומהו המחיר. חשוב לבדוק היטב כמה ארגזים כלולים ב”הובלות קטנות” בהצעת המחיר של כל חברה. לפעמים, שווה לצמצם מעט בכמות הארגזים שתצטרכו להוביל, כדי לשלם מחיר נמוך. כדאי גם להשוות בין מחירי ביטוח התכולה שמציעות החברות השונות.

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5335846
BA-cMbZs2JB2Q9_pmRncPzyGaBfNj0ROeIv0ZYrOgkk
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-lyKGPENKjg3e_sNWdhQppU8qyNulRaHuv0zg1h1B2xY
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form