היתרונות בלימודי פסיכותרפיה

תמונה
היתרונות בלימודי פסיכותרפיה

לימודי פסיכותרפיה מתבססים על רכישת ידע עמוק ומיומנות ברורה בשילוב של כל מיני שיטות טיפול מבוססות על הוכחות. מן הידיעה כי אף המטפל ואף המטופל מביאים עמם אל הטיפול רקע ומבנה אישיות מיוחדים, הפסיכותרפיסט האפקטיבי מחויב להצטייד באינפורמציה מלאה בתחום הפסיכולוגי והטיפולי ובמגוון מיומנויות של טיפול.

תכנית הלימודים מתבססת על שילוב מותאם עבור המטופלים מתוך הגישות שלעיל – האקסיסטנציאלי, הפסיכו – דינמי, ההומניסטי והיונגיאני, בין אם מדובר על טיפול זוגי, קבוצתי או בין אם מדובר על טיפול משפחתי והוא מותאם באופן אישי לבעיות, לצרכים וליכולות של המטופלים שלהם.

היעד של תכנית הכשרה זו הינו להביא לידי הכשרה אנשי טיפול, בעלי יכולות להציע בעבור המטופלים שלהם בסיס איתן של תהליך טיפולי משולב בידע מיטבי ובמבחר רב של מיומנויות. הצוות של ההדרכה בתחום של לימודי פסיכותרפיה רואה מול עיניו את היעד של עזרה עבור כל תלמיד ותלמיד לפתח מבנה אישיות של מטפל ולהעצים אל הכלים הטיפוליים שאתו הוא יצא לעבודה שלו כפסיכותרפיסט.

מה שמאפיין את ההכשרה הזרת הוא העובדה שהיא מלווה ביחס אישי ובליווי מקצועי קליני, הן קבוצתי והן אישי באמצעות צוות ההכשרה.

מה הם היתרונות של לימודי פסיכותרפיה?

רוב המקומות אשר בצלם לומדים פסיכותרפיה מוכרים על ידי משרד הבריאות.
ניתן לשלב במוסד טיפולי פסיכותרפיה בשילוב עם מעקב תרופתי או טיפול משולב של פגישות אחד על אחד וכן ביחד עם פגישות קבוצתיות. השילוב הזה מועיל באופן מיוחד, מפאת היעילות של הטיפול וכן הנבת תוצאה יותר מהירה באופן ניכר.
במוסד הלימודים קיים פיקוח על תהליך ההכשרה של הסגל המלמד. ברגע שתתחילו לימודים במקום מוכר ובעל מוניטין, תוכלו לדעת בוודאות, כי הסגל המקצועי נמצא מתחת לעין פקוחה תדיר ובצורה מיטבית, הוא חייב לעבור מגוון נרחב של השתלמויות ולהתעדכן לעתים קרובות באינפורמציה חדישה אשר נאגרת בתחום לימודי פסיכותרפיה.
תכנית הלימודים תיתן בידי מטופלים שכבר עובדים בתחום הטיפול הדינמי, להכיר היטב את הבסיס של החשיבה הדינמית הפסיכואנליטית, להתעמק בידע תיאורטי, תוך התמקצעות בעבודה קלינית.
במהלך לימודיהם ייחשפו התלמידים למנעד רחב של תיאוריטיקנים בתחום, החל מהידוע מכולם הלא הוא פרויד ודרך התפתחויות במהלך השנים.
לפרטים נוספים על הקורס היכנסו לאתר של המחלקה ללימודי החוץ של מכללת תל חי.
 

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5333264
ScSzp23fGs97jYCvOq5fMtutTOZWETMGzDYHpofBNts
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-y9n-GiFk93-TJnI9z4726Y0G5agyXM9hykwIMZwvvN8
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form