החשיבות של קורס דירקטורים

תמונה
החשיבות של קורס דירקטורים

בשנים האחרונות בישראל ובעולם כולו מתפתחת גישה חדשה לגבי התפקיד של הדירקטור תוך שימת דגש על חברות ציבוריות.  הקו המאפיין את עבודתו של הדירקטור שונה לחלוטין בהשוואה לשנים האחרונות ומתמקד בעיקר בדילמות חדשות אשר הדירקטור ניצב בפניהם.

 במסגרת תפקידו של הדירקטור הוא נדרש לידע רחב והבנה רחבה בתחומים שונים בעולם העסקים, הכלכלה והפיננסים במטרה לקבל החלטות שונות המבוססות על שיקולים מקצועיים. במסגרת הקורס יוצג בפני הדירקטורים לעתיד מידע עדכני אשר יכלול התייחסות להיבטים משפטיים , פיננסים וחשבונאים בעבודתו של הדירקטור.

מה קורה במהלך הקורס

במסגרת קורס דירקטורים אנשי מקצוע אשר כיהנו בעבר בתור דירקטורים בחברות שונות מעבירים הדמייה של ישיבות דירקטוריון במטרה להכשיר את האנשים לתפקיד בצורה הטובה ביותר תוך אפשרות להפקת לקחים וראייה רחבה על התפקיד. לא מעט דירקטורים מוצאים את עצמם בתפקיד לאחר שכיהנו בתור מנכלים בחברות שונות במשק.

 ראוי לציין כי נקודת המבט של מנכל אינה דומה לנקודת המבט של דירקטור. אם המנכל מתמקד בשורת הרווח, הרי דירקטור מתמקד בייצוג בעלי המניות תוך בחינת החברה לטווח הרחוק. כך למשל ההחלטה על פיטורין עשויה להתקבל במסגרת ישיבה של דירקטורים מתוך ציפייה לשינוי.

 בניית סט כלים להתמודדות עם השלכות משפטיות

במסגרת קורס דירקטורים נבנה סט כלים להתמודדות עם השכלות משפטיות הכוללות קבלת החלטה במסגרת ישיבת דירקטוריון וכן ישנם כלים נוספים להתמודדות עם התפקיד.

 חשיבות יצירת הקשרים

אין ספק כי קיימת חשיבות רבה לשמירה על קשרים וחידושים במטרה להכיר בכירים בשטח. שמירה ל קשרים מסייעת להתפתחות בעולם העסקים והשתלבות בתפקיד דירקטור במקומות עבודה שונים. אותם קשרים באים לידי ביטוי באפשרויות חדשות אשר נפתחות לצורך הדירקטורים בחברות נוספות כאשר הם סיימו את התפקיד הנוכחי שלהם .

 הקורס מסוגל להגדיל את היכולת להתקבל לתפקיד

קורס דירקטורים אמנם לא מהווה תנאי כניסה לתפקיד, אבל יכול בהחלט להגדיל את הסיכויים להשתלב בתפקיד בחברות שונות. מועמדים מובילים בקורס יכולים למצוא את עצמם מובילים בצורה אחראית את הארגון בשל הכלים השונים אשר קיבלו במהלך השנים.

לפרטים נוספים על הקורס היכנסו לאתר של המחלקה ללימודי החוץ של מכללת תל חי .

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5333556
ZLk0GWXEzJwp-jkxOtCtcj_NHP4VOUDVAf4Btw4v08Q
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-awBLYhuMDwLpiXAHywGvadNYJJfPhVfsOZ4zUv48JvY
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form