הקורס הוא קורס בסיסי בו הסטודנטים יקבלו כלים בסיסיים לחשיבה וראייה שיווקית ופרסומית.
הקורס ישים דגש על העולם החדש והדיגיטלי, ויציג מדוע חשיבה קריאייטיבית ותוצרים פרסומיים בולטים כל כך חשובים דווקא בעידן שבו אנחנו נמצאים.
הקורס מתאים לצעירים המתעניינים בעולם הפרסום והשיווק ורוצים לקבל טעימה ממנו,
ולבעלי עסקים מהאזור שרוצים כלים פרקטיים שיעזרו להם בפרסום, שיווק והצמחת העסק.
-
על המכללה
- המכללה שלנו
- בעלי תפקידים
- מידע שימושי
- בואו לעבוד איתנו
-
לימודים
- תואר ראשון
- תואר שני
-
מכינות
- מכינות למדעי החברה והרוח
- מכינות למדעים
- מכינות כלליות
-
המכון לאמנויות
- כללי
- מחלקות
- שילוב אקדמי
- קורסי חוץ
- לימודי חוץ
- תכניות מיוחדות
- מחקר ופיתוח
-
מעורבות חברתית בקהילה
- פעילויות באקדמיה
- פעילויות נוספות
- צור קשר
-
מועמדים
- מה לומדים?
- איך נרשמים?
-
סטודנטים
-
חדשים כאן
- מידע כללי
- יחידות
- דיגיטל וטפסים מקוונים
- צור קשר
- לומדים
- מיחשוב ותקשורת
- סיוע לימודי ותמיכה
- החיים בתל-חי
-
חדשים כאן
- מרכז השכלה-תעסוקה
-
סגל
- כללי
- הוראה
- מחשוב ותקשורת
- צור קשר
קריאייטיב, שיווק ופרסום בעידן הדיגיטלי
תנאי קבלה
לא נדרש ידע מקדים.
תעודה
לבוגרי הקורס תוענק תעודת סיום קורס פרסום ושיווק בעידן הדיגיטלי מטעם החטיבה ללימודי חוץ של המכללה האקדמית תל-חי
לוחות זמנים
יום שני בין השעות 16:30-20:15,
10 מפגשים של 5 שעות אקדמיות כל מפגש. (מותנה במספר הנרשמים).
מידע נוסף
מבנה הקורס:
בקורס יהיו 10 שיעורים.
שיעור שבועי אחד בשעות הערב של שלוש וחצי שעות (חצי שעה הפסקה באמצע)
כל שיעור יורכב מחלק עיוני בו נלמד נושא חדש + חלק של תרגול ודיון.
בסוף הקורס יהיה פרויקט סיום אשר יחבר את כל מה שלמדנו במהלך הקורס + תעודת סיום קורס.
מיקום: המכללה האקדמית תל-חי.
פתיחת הקורס מותנית במספר הנרשמים.
*דמי הרישום לא יוחזרו במקרה של ביטול הרשמה ע”י הנרשם.
יובל פרחי
רכז אקדמי ומנחה הקורס
יובל פרחי
רכז אקדמי ומנחה הקורס
יובל פרחי בוגר קורס קופי ב”בצפר של חברות פרסום”, בוגר תואר ראשון בתקשורת באוניברסיטה הפתוחה. בעל 10 שנות ניסיון מקצועי בתחום הפרסום והשיווק כמנהל רשתות חברתיות +קופירייטר בחברות הפרסום הגדולות בארץ . כיום- קופירייטר בכיר באדלר חומסקי, אחד משני המשרדים הגדולים בארץ.