מרצי המכללה האקדמית תל-חי מגיעים לקהילה.

 

בימים מתוחים ולא פשוטים אלו, אנו מזמינים אתכם להפוגה קצרה, להאזנה להרצאות בזום, ללא עלות במגוון נושאים מפי מיטב המרצים שלנו! 

אנא הרשמו בקישור המצורף להרצאה.

שימו לב לשעות המשתנות של ההרצאות.

 

להלן ההרצאות הקרובות:

 

28.11 –

חוסן ודאגה עצמית (self care) בזמן מלחמה

עם ד"ר מיכל טופורק, עו"ס קלינית, מרצה וחוקרת טראומה בתכנית .M.A בעבודה סוציאלית.

נדבר על מה קורה לנו בזמן מלחמה (רמות שונות של חשיפה לטראומה, חשיפה למדיה, טראומה קולקטיבית ומתמשכת), מהו חוסן כיצד אפשר לקדם חוסן, מה שומר עלינו וכיצד אפשר לדאוג לעצמנו בזמן זה.

להרשמה מראש יש להכנס לקישור : https://forms.gle/ePEpiHJAmMZt4a5E9

 

8.11 -

גשר על פני מים סוערים 

הורים וילדים צעירים במצבי מתח ואי ודאות מצבי מתח ומשבר כמו התקופה שאנו עוברים כעת מייצרים תחושות מטלטלות גם אצל מבוגרים וגם אצל ילדים. הורים הם הדמויות המשמעותיות ביותר אשר יכולות במצבים אלו לעזור לילדיהם להתמודד עם המצב.  

המפגש יתמקד בדרכים בהן הורים יכולים לסייע לפעוטות ולילדים צעירים, ולהשתמש ביכולות ההוריות הטבעיות שלהם על מנת לתמוך בהם ולהשיב תחושת בטחון.  

גב' שלומית קנוטופסקי, פסיכולוגית התפתחותית מומחית- מדריכה, מרצה בחוג לפסיכולוגיה באקדמית תל-חי, בתכנית .M.A לפסיכולוגיה התפתחותית  ד"ר לי פרגמין-הייט, פסיכולוגית התפתחותית מומחית, מרצה בחוג לפסיכולוגיה באקדמית תל-חי, בתכנית .M.A לפסיכולוגיה התפתחותית.

 

15.11 –

תפיסת מציאות של ילדים: כיצד ילדים מבינים את מה שמתרחש סביבם ומה תפקיד המבוגר

מה עובר במוחם של ילדים, מה הם קולטים מהסביבה ומה הם מבינים?

בהרצאה נבין כיצד עובד תהליך עיבוד המידע של הילדים, כיצד הם מצרפים את פיסות המידע.

מה חשוב שאנחנו ההורים נדע, נאמר, לא נאמר, ומה נעשה בעניין?

נצלול לעולמם של הילדים שלנו בתקופה מורכבת זו, ונקבל כלים להתנהלות הורית, שיח משותף, אוורור ועשייה.

את ההרצאה תעביר גב' נופר גבריאלי, מרצה בחוג לחינוך לגיל הרך

ההרצאה מתאימה להורים לילדים בגילאי שנתיים ומעלה.

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5329090
chNO-FntpBmEPIg3cMBC6IjtHIRScnydodT2rlBctDg
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-G0rMHh7p7XEzOPBFoJR_qBwudYnRdO248vcNkW17BOc
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form