-
כל תכניות הלימוד
- הפקולטה למדעים וטכנולוגיה
-
הפקולטה לחינוך והוראה
- דבר דיקנית הפקולטה לחינוך והוראה
- החוג לחינוך
- החוג להוראת החינוך הגופני
- החוג לחינוך גופני
- החוג לחינוך והוראה
- החוג לניהול וארגון מערכות חינוך
- החוג לעיצוב ופיתוח למידה והוראה
- היחידה לכניסה להוראה ופיתוח מקצועי
- הסבת אקדמאים להוראה
- M.Teach תואר שני מוסמך בהוראה בשילוב תעודה להוראת העל-יסודי
- חינוך מיוחד
- הפקולטה למדעי החברה והרוח
- מכינות
Button to open the popup Form
אני רוצה להשאיר פרטים
מלאו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם
מלאו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם
-
כל תכניות הלימוד
- הפקולטה למדעים וטכנולוגיה
-
הפקולטה לחינוך והוראה
- דבר דיקנית הפקולטה לחינוך והוראה
- החוג לחינוך
- החוג להוראת החינוך הגופני
- החוג לחינוך גופני
- החוג לחינוך והוראה
- החוג לניהול וארגון מערכות חינוך
- החוג לעיצוב ופיתוח למידה והוראה
- היחידה לכניסה להוראה ופיתוח מקצועי
- הסבת אקדמאים להוראה
- M.Teach תואר שני מוסמך בהוראה בשילוב תעודה להוראת העל-יסודי
- חינוך מיוחד
- הפקולטה למדעי החברה והרוח
- מכינות
אירועים ל.M.Ed לימודי תואר שני בעיצוב ופיתוח למידה והוראה
-
כל תכניות הלימוד
- הפקולטה למדעים וטכנולוגיה
-
הפקולטה לחינוך והוראה
- דבר דיקנית הפקולטה לחינוך והוראה
- החוג לחינוך
- החוג להוראת החינוך הגופני
- החוג לחינוך גופני
- החוג לחינוך והוראה
- החוג לניהול וארגון מערכות חינוך
- החוג לעיצוב ופיתוח למידה והוראה
- היחידה לכניסה להוראה ופיתוח מקצועי
- הסבת אקדמאים להוראה
- M.Teach תואר שני מוסמך בהוראה בשילוב תעודה להוראת העל-יסודי
- חינוך מיוחד
- הפקולטה למדעי החברה והרוח
- מכינות
סגל החוג .M.Ed לימודי תואר שני בעיצוב ופיתוח למידה והוראה
פרופ' דורית אלט
דיקנית הפקולטה לחינוך והוראה
פרופ' חבר
Ph.D.: אוניברסיטת בר-אילן 2010
תחומי מחקר :
פיתוח, יישום והערכה של סביבות למידה
ד"ר עדני נייפלד
ראשת היחידה להתנסות מעשית בהוראה
מרצה
Ph.D.: אוניברסיטת חיפה 2014
תחומי מחקר :
התפתחות מקצועית של מורים וגננות.
ד"ר יונית ניסים
ראש החוג לחינוך והוראה
מרצה בכירה
Ph.D.: אוניברסיטת חיפה 2007
תחומי מחקר :
חינוך, חדשנות, מנהיגות והכשרת מורים
ד"ר מיטל שבת-סימון
ראש התוכנית להוראת המדעים והביולוגיה, ראש התוכנית לתואר שני בעיצוב ופיתוח למידה והוראה
מרצה בכירה
Ph.D.: אוניברסיטת תל אביב 2009
תחומי מחקר :
קבלת החלטות במצבים פיזיולוגיים שונים
סגל נוסף:
פרופ' דניאלה קידר, ד"ר אלון וייס
תמונה

.M.Ed לימודי תואר שני בעיצוב ופיתוח למידה והוראה
-
כל תכניות הלימוד
- הפקולטה למדעים וטכנולוגיה
-
הפקולטה לחינוך והוראה
- דבר דיקנית הפקולטה לחינוך והוראה
- החוג לחינוך
- החוג להוראת החינוך הגופני
- החוג לחינוך גופני
- החוג לחינוך והוראה
- החוג לניהול וארגון מערכות חינוך
- החוג לעיצוב ופיתוח למידה והוראה
- היחידה לכניסה להוראה ופיתוח מקצועי
- הסבת אקדמאים להוראה
- M.Teach תואר שני מוסמך בהוראה בשילוב תעודה להוראת העל-יסודי
- חינוך מיוחד
- הפקולטה למדעי החברה והרוח
- מכינות
תוכנית חדשה לתואר שני בחינוך במכללה האקדמית תל־חי, שתכשיר אתכם להיות אנשי חינוך מובילי שינוי. לימודי התואר השני בעיצוב ופיתוח למידה והוראה יכללו מגוון תחומים הנאספים למטרה אחת משותפת - יצירת שינויים במערכת החינוך, החל מרמת התלמיד וכלה ברמת תוכניות הלימודים.
נלמד כיצד לייצר שיתוף פעולה אקטיבי עם התלמידים, כיצד להתייחס אליהם באופן אישי בסביבת לימודים הטרוגנית ועוד.
במסגרת ההכשרה תלמדו מדוע חשוב לייצר שיח אקטיבי עם התלמידים, מדוע חשוב לחנך וכיצד להוביל שינוי המותאם לכיתה של המאה ה-21 המעודדת חשיבה עצמאית, תהליכי חקר וסקרנות בקרב התלמידים וובקרב המורים. הלימודים בתוכנית יתבססו על חיבור בין התיאוריה לבין הפרקטיקה, החל מרמת העיצוב וכלה ברמת הניורופדגוגיה.
התוכנית מיועדת לאנשי חינוך בכל קשת הגילאים והמקצועות המעוניינים להרחיב את אופקיהם, לשכלל את כישורי הוראתם ולחזק בקרב הלומדים את האהבה ללמידה ולמסגרת החינוכית.
יתרונות התכנית:
תכנית הלימודים כוללת קורסים ייחודיים, שמטרתם ליצור סביבת לימודים מיוחדת ועידוד תהליכי למידה עצמאיים אצל התלמיד. בין הקורסים הנלמדים:
- ניורופדגוגיה תיאורטית ומעשית.
- מרחב הלמידה האינטרדיסציפלינרי - כיצד ניתן להעביר שיעור בכיתה רב תחומית, לדוגמה: ללמד אנגלית או תורה בשיעור גיאוגרפיה.
- יישומי עיצוב - אדריכלות ועיצוב מרחבי למידה בצורה שמעודדת למידה, מקלה על הלומד ומעוררת בו עניין וסקרנות.
הקורסים כוללים תכנים מעולמות הפסיכולוגיה, ניורוביולוגיה ועוד.
בעזרת הידע המצוי בתוכנית זו יוכלו אנשי החינוך להבין טוב יותר את הדרך בה מוחו של הלומד פועל ברמה הפיזיולוגית וברמה הפסיכולוגית ולבצע התאמות מעשיות במרחבי הלמידה, בעיצוב סביבת הלמידה, בדרך שתקל ותעודד אצל הלומד תהליכי למידה מיטביים.
Accordion Title למה ללמוד .M.Ed בעיצוב ופיתוח למידה והוראה בתל-חי
למה ללמוד .M.Ed בעיצוב ופיתוח למידה והוראה בתל-חי
- התוכנית עברה התאמה לתקופה, והיא כוללת הכשרה ברכישת מיומנויות בזמן חירום וכן קורסים המשלבים טכנולוגיה בהוראה.
- מרצים מהאקדמית תל־חי ומובילי המגמות החינוכיות בתחום החינוך בישראל ישולבו בסדנאות וכמרצים אורחים.
- התוכנית כוללת פרקטיקה רבה ומגוונת.
- למידה יצירתית וחדשנית – ביצוע פרויקטים מגוונים.
- סיורים במערכות חינוך נבחרות בארץ.
- הלימודים משלבים למידה במתחמי הוראה ייחודיים הנמצאים בקמפוס, ובראשם מעבדת חדשנות - EduTech Innovation Lab מובילה - מעבדה ייחודית הנותנת מענה משולב להוראת פדגוגיה טכנולוגית, הוראה מקוונת, סימולציות ועוד.
Accordion Title יתרונות התכנית
יתרונות התכנית
תוכנית הלימודים כוללת קורסים ייחודיים, שמטרתם ליצור סביבת לימודים מיוחדת ועידוד תהליכי למידה עצמאיים אצל התלמיד. בין הקורסים הנלמדים:
- מרחב הלמידה האינטרדיסציפלינרי - כיצד ניתן להעביר שיעור בכיתה רב תחומית, לדוגמה: ללמד אנגלית או תורה בשיעור גיאוגרפיה.
- יישומי עיצוב - אדריכלות ועיצוב הכיתה בצורה שמעודדת למידה שמקלה על התלמיד ומעוררת בו עניין וסקרנות.
הקורסים כוללים תכנים מעולמות הנוירופדגוגיה, פסיכולוגיה, נוירוביולוגיה ועוד.
בעזרת הידע המצוי בתוכנית זו יוכלו המורים להבין טוב יותר את הדרך בה מוחו של התלמיד פועל ברמה הפיזיולוגית ואף גם ברמה הפסיכולוגית ולבצע התאמות מעשיות בכיתה, בעיצוב סביבת הלמידה, בדרך שתקל ואף תעודד אצל התלמיד תהליכי למידה.
Accordion Title מתכונת הלימודים
מתכונת הלימודים
תואר מרתק המורכב ממכלול תחומים שכל חלקיו יהוו תוצר איכותי ומשובח, שיקנה לבוגרים ראיה הוליסטית של תחומי למידה והוראה בכיתה של ימינו.
- משך הלימודים: שנתיים.
- יום לימודים אחד בשבוע – יום שלישי.
הלימודים כוללים קורסים מקוונים וייתכנו ימים מרוכזים במהלך התואר (במהלך חופשות משרה"ח).
קורסים לדוגמה
- שנה א': קורס ניורופדגוגיה – קורס תיאורטי המציג את מוח האדם ואת כל הכרוך בתהליכי למידה וזיכרון המתרחשים במוחנו במהלך היום-יום.
- בשנה ב': קורס ניורופדגוגיה – בשנה ב' הסטודנטים יתנסו בלמידה מעשית (סדנה) ויכירו מקרוב את מוח האדם בזמן תהליכי למידה וזיכרון.
Accordion Title אופק תעסוקתי
אופק תעסוקתי
- בוגרי התוכנית יהיו מסוגלים להוביל חשיבה יצירתית בנושאי תהליכי למידה וזיכרון – החל ממוחו של התלמיד ועד לסביבה בה הוא והם מצויים.
- בוגרי התוכנית יהיו מעצבי חינוך בבתי הספר השונים בארץ.
- תואר זה בעזרת למידה מולטידסיפלינארית יכשיר מעצבי למידה והוראה.
- בוגרי התוכנית יהוו חלק ממנהיגות חינוכית חדשה החובקת אסטרטגיה חינוכית הוליסטית.
- בוגרי התוכנית יידעו להשתמש במרחבי הלמידה הקיימים ולהתאימם לתכניות למידה והוראה המתחדשות.
דבר ראש התכנית

ד"ר מיטל שבת סימון
ראש התוכנית .M.Ed בעיצוב ופיתוח למידה והוראה
ד"ר מיטל שבת סימון
ראש התוכנית .M.Ed בעיצוב ופיתוח למידה והוראה
בשנה"ל תשפ"א קיבלה המכללה האקדמית תל-חי את אישור המועצה להשכלה גבוהה לפתיחת תוכנית לתואר שני בעיצוב ופיתוח למידה והוראה.
בעשור האחרון אנו עדים למצב מעניין בעולם החינוכי והאקדמי בו נוף סביבת הלמידה וההוראה מבקש להשתנות. השינויים הטכנולוגיים שחלו במאה האחרונה השפיעו ללא היכר על חיינו אך בו בזמן, המקצוע בעזרתו אנו מחנכים את ילדינו הוא אחד המקצועות האחרונים שמתקשה לעבור את השינויים הדרמטיים שחלו במקצועות רבים אחרים.
בוגר התוכנית המוצעת יהיה מסוגל להוביל חשיבה יצירתית וחדשנית, לנתח סביבות למידה ולעצב אותן מחדש כך שמיומנויות המאה ה-21 יבואו לכלל ביטוי: שימוש בטכנולוגיה ובכלי הוראה ולמידה ממוחשבים, התפתחות בסביבה ובתקופה של חוסר וודאות, למידה בכל עת ובכל מקום, חשיבה ביקורתית, הערכה מתמדת, פתרון בעיות, הובלת פרויקטים ועוד.
בהצלחה,
ד"ר מיטל שבת סימון
ראש התוכנית.
סגל החוג
פרופ' דורית אלט
דיקנית הפקולטה לחינוך והוראה
פרופ' חבר
Ph.D.:
אוניברסיטת בר-אילן
2010
תחומי מחקר :
פיתוח, יישום והערכה של סביבות למידה
ד"ר יונית ניסים
ראש החוג לחינוך והוראה
מרצה בכירה
Ph.D.:
אוניברסיטת חיפה
2007
תחומי מחקר :
חינוך, חדשנות, מנהיגות והכשרת מורים
ד"ר מיטל שבת-סימון
ראש התוכנית להוראת המדעים והביולוגיה, ראש התוכנית לתואר שני בעיצוב ופיתוח למידה והוראה
מרצה בכירה
Ph.D.:
אוניברסיטת תל אביב
2009
תחומי מחקר :
קבלת החלטות במצבים פיזיולוגיים שונים
רכזת תואר שני ופיתוח מקצועי
גב' רוזנברג מאיה
שעות מענה טלפוני: 10:00-13:00
שעות קבלה: 9:00-10:00, 14:00-15:00
מתעניינים בלימודים
או 9827* שלוחה 3
מה תלמדו
מה תלמדו
Accordion Title אמצעים טכנולוגיים בחינוך- יישום והטמעה
אמצעים טכנולוגיים בחינוך- יישום והטמעה
טכנולוגיות חדשות הן חלק מהנוף האינטלקטואלי שבו סוגים חדשים של ידע מרחיבים גבולות של דיסציפלינות תחומות.
העיצוב והשימוש בטכנולוגיות חדשות מאפשר גישות אפשריות חדשות ללמידה, הקשרים חדשים להישען עליהם, כלים חדשים לתמיכה בלמידה, והבנות חדשות של הדינמיקה של תהליך הלמידה עצמו. קורס זה בוחן את תפקידה של טכנולוגיה ביחס למושגים המרכזיים של למידה פעילה, מטה-קוגניציה, והעברת הידע מנקודת מבט רב-תחומית על למידה. הסטודנטים יפתחו ויישמו אסטרטגיות העושות שימוש בטכנולוגיה בהוראה מבוססת סטנדרטים, ילמדו בגישת פתרון בעיות ומיומנויות חשיבה מסדר גבוה ויקדמו למידה שיתופית על מנת להגביר את הישגי תלמידיהם
Accordion Title יישומי עיצוב – ממחקר לתובנות מחקריות
יישומי עיצוב – ממחקר לתובנות מחקריות
חקירה וניתוח של אלמנטים שונים המשפיעים על הדרישות לעיצוב מרחב הלמידה, תוך יישום חשיבה ביקורתית, חשיבה עיצובית, עבודה בקבוצות ויכולת הסתגלות לכישורים של המאה ה- 21 .הנושאים הנלמדים בקורס ייבחנו לאורכו למול מרחב לימודים מוכר.
Accordion Title יישומי עיצוב – ממחקר לתובנות מחקריות
יישומי עיצוב – ממחקר לתובנות מחקריות
הכרת עקרונות עיצוביים המותאמים לשיטות לימוד וגישות פדגוגיות שונות כולל התאמתם לכישורים של המאה ה- 21 , שילוב טכנולוגי, אוריינות חזותית ועוד. העקרונות העיצוביים הנדרשים לאור המחקר, יוצעו אל מול ניתוח מצב קיים של מרחב לימודים מוכר.
Accordion Title מבוא לנוירו פדגוגיה חלק א'
מבוא לנוירו פדגוגיה חלק א'
במהלך הקורס נציג בקצרה את האזורים העיקריים הקשורים לתהליכי זיכרון ולמידה במוח האנושי, את החומרים הכימיי המתווכים פעולות אלו ואת השינויים העיקריים החלים באזורים אלו, נעסוק בעיקר בתהליכים הקשורים לזיכרון ולמידה. נעסוק בהיבטים שונים של תהליך הלמידה ואחסון המידע הנקלט בעזרת חושי הגוף ומתורגם לזיכרון )קצר טווח ולבסוף לזיכרון ארוך טווח(. לשם כך, נלמד את העקרונות הבסיסיים של תהליכי הלמידה ברמה ההתנהגותית. מלבד הלמידה ברמה ההתנהגותית )סוגי הזיכרון השונים( נעסוק גם ברמה המערכתית-תאית של תהליכים אלו )LTD & LTP
יש לעיין בשנתון החוג על מנת לצפות בתכנית הלימודים המלאה.
* מערכת השעות יכולה להשתנות במהלך או לפני הלימודים בהתאם לתכנית הלימודים של הסטודנט ובהתאם לשיקולי המערכת.
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם