חלוקת תעודות הצטיינות של המרכז לרב תרבותיות שלום ודמוקרטיה

חלוקת תעודות הצטיינות של המרכז לרב תרבותיות שלום ודמוקרטיה

באירוע חגיגי, שהתקיים לאחרונה במכללה האקדמית תל-חי, חולקו תעודות הצטיינות של המרכז לרב תרבותיות, שלום ודמוקרטיה ל- 100 סטודנטים מצטיינים מהמגזר הערבי.

הסטודנטים, אשר ממוצע ציוניהם  עומד על 85 ומעלה, הגיעו לטקס יחד עם בני משפחתם וההתרגשות היתה רבה. כל אחד מהסטודנטים קיבל תעודת הצטיינות וספר במתנה. את הטקס הנחו הסטודנטיות אריאל בטיטו, מהחוג לשירותי אנוש וויסאל ניזם, מהחוג לחינוך. הערב לווה ע"י הרכב מוסיקלי של סטודנטיות מהחוג לחינוך שהכירו במסגרת הקורס לדיאלוג יהודי ערבי. לאחר חלוקת התעודות הרצה ד"ר סלאח עבוד, הרצאה בנושא הקריקטורה במדיה הערבית.

באירוע נשאו ברכות ד"ר סמיר זועבי, העומד בראש המרכז לרב תרבותיות, פרופ' חיים גורן, ראש התוכנית לתואר שני בלימודי גליל וד"ר אמיר גולדשטיין, דיקן הסטודנטים, שאמר:

"כמוסד אקדמי ברמה גבוהה המכללה האקדמית תל-חי, רואה את עצמה כמכללה של כל תלמידיה ומבקשת להעניק חוויה לימודית ומחקרית גבוהה לכל מי שנמצא בתוכה, ללא הבדל דת, לאום או מין.  כל אחת ואחד מכם סטודנטיות וסטודנטים יקרים צריך לדעת שהמכללה הזו היא שלו, היא ביתו, אתם לא אורחים בתוכה אלא חלק ממנה. המכללה האקדמית תל-חי הצליחה לאורך שנים ארוכות ליצור סביבת לימודים טובה ונעימה בה משתלבים צעירות וצעירים מכל קשת ההוויה הישראלית: מוסלמים, נוצרים, דרוזים, יהודים. האירועים בשבועות האחרונים מציבים בפני כולנו, שוב, אתגר בעל חשיבות רבה: שמירה על קמפוס תל-חי כמרחב של כבוד הדדי, סובלנות ומפגש.  בין מי שגדל במסגרות חיים וחינוך שונות בחברה הישראלית. הפעילות של המרכז לשלום ודמוקרטיה היא חשובה לכל אחת ואחד מכם, להצלחה הלימודית שלו, להשתלבות הטובה בקמפוס, לבניית האישיות שלכם כאנשים צעירים במאה ה-21. אני מקווה לראות אתכם נוטלים חלק בכל הפעילויות של המרכז, מזמין אתכם כמובן להשתמש בכל השירותים של משרד דקן הסטודנטים. הסטודנטיות והסטודנטים שיקבלו כאן הערב מלגות הצטיינות ראויים להערכה מיוחדת. להצליח במוסד אקדמי איכותי ומוביל כמו תל-חי זה מחייב תבונה רבה, מחשבה עמוקה וגם חריצות ויסודיות. להצליח עבורכם סטודנטיות וסטודנטים יקרים באקדמיה שבה השפה הנלמדת איננה שפת האם שלכם – זה מחייב עוד הרבה יותר: צריך להיות יותר חכם, יותר חריף, יותר סקרן, עם יותר מוטיבציה, יותר התמדה, יותר עבודה קשה. על כך אני מבקש כאן לברך אתכם בשם הנהלת המכללה האקדמית תל-חי, בשם ראשי החוגים שלכם והמרצים – שכולם מלאי הערכה להישגים שלכם".

"צוות המרכז לשלום ודמוקרטיה עובד כל השנה, ודאי בשבועות האחרונים, בצורה אינטנסיבית ומסורה" הוסיף ד"ר גולדשטיין ואמר "הערב הזה הוא כמובן הזדמנות חגיגית ורשמית להודות על הפעילות ועל המסירות שלו. בראש ובראשונה לברך את ידידי ד"ר סמיר זועבי שלקח על עצמו את הובלת המרכז וכבר מכניס לתוכו רוח נהדרת. ד"ר זועבי החליף את ד"ר יוסף ג'בארין שכידוע לכולנו נמצא עכשיו בכנסת. צוות המרכז כולל אנשים מצוינים ולכולם אני מבקש לומר תודה: היועצת האקדמית של המרכז גב' תופאחה סאבא ולצידה, ליבי, חייזראן, נוהא, חנין והסטודנטים שמובילים את הפעילויות השונות. המרכז מלווה אתכם מהשלב בו אתם מתעניינים בלימודים ועד להפיכתכם לבוגרי המכללה והשתלבותכם במערך התעסוקה. אנחנו גאים על הפעילות שלו ובשם הנהלת המכללה אני מבקש לאחל לכם המשך הצלחה ולכולנו המשך שנת פעילות מוצלחת".

לדברי תופחה סאבא, היועצת האקדמית של המרכז: "חלק גדול מהסטודנטים המצטיינים, שסיימו את לימודיהם, המשיכו לתארים מתקדמים או לתעודות הוראה. זה הישג מרשים, בהתחשב בעובדה שלרובם לא היו כלל תנאי קבלה כשהגיעו למכללה, והם החלו את דרכם בתל-חי במכינת קיץ בעברית  ועד לסיום לימודיהם בהצטיינות. אני מאוד מתרגשת ממעמד זה משום, שליוויתי את הסטודנטים הללו לאורך כל הדרך והם כמו ילדי" .  

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5336626
LYR5rIyvj75e2rNE7ISfeeez-A07hiQ01ACNWcvhkEQ
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-hcM5mUMCN7BLF5Xecm1TzcYC3iuiPO8c_ZD7Hmsati0
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form