-
כל תכניות הלימוד
- הפקולטה למדעים וטכנולוגיה
-
הפקולטה לחינוך והוראה
- דבר דיקנית הפקולטה לחינוך והוראה
- החוג לחינוך
- החוג להוראת החינוך הגופני
- החוג לחינוך גופני
- החוג לחינוך והוראה
- החוג לניהול וארגון מערכות חינוך
- החוג לעיצוב ופיתוח למידה והוראה
- היחידה לכניסה להוראה ופיתוח מקצועי
- הסבת אקדמאים להוראה
- M.Teach תואר שני מוסמך בהוראה בשילוב תעודה להוראת העל-יסודי
- חינוך מיוחד
- הפקולטה למדעי החברה והרוח
- מכינות
Button to open the popup Form
אני רוצה להשאיר פרטים
מלאו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם
מלאו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם
-
כל תכניות הלימוד
- הפקולטה למדעים וטכנולוגיה
-
הפקולטה לחינוך והוראה
- דבר דיקנית הפקולטה לחינוך והוראה
- החוג לחינוך
- החוג להוראת החינוך הגופני
- החוג לחינוך גופני
- החוג לחינוך והוראה
- החוג לניהול וארגון מערכות חינוך
- החוג לעיצוב ופיתוח למידה והוראה
- היחידה לכניסה להוראה ופיתוח מקצועי
- הסבת אקדמאים להוראה
- M.Teach תואר שני מוסמך בהוראה בשילוב תעודה להוראת העל-יסודי
- חינוך מיוחד
- הפקולטה למדעי החברה והרוח
- מכינות
אירועים ל.B.Ed לימודי תואר ראשון בחינוך והוראה
-
כל תכניות הלימוד
- הפקולטה למדעים וטכנולוגיה
-
הפקולטה לחינוך והוראה
- דבר דיקנית הפקולטה לחינוך והוראה
- החוג לחינוך
- החוג להוראת החינוך הגופני
- החוג לחינוך גופני
- החוג לחינוך והוראה
- החוג לניהול וארגון מערכות חינוך
- החוג לעיצוב ופיתוח למידה והוראה
- היחידה לכניסה להוראה ופיתוח מקצועי
- הסבת אקדמאים להוראה
- M.Teach תואר שני מוסמך בהוראה בשילוב תעודה להוראת העל-יסודי
- חינוך מיוחד
- הפקולטה למדעי החברה והרוח
- מכינות
סגל החוג .B.Ed לימודי תואר ראשון בחינוך והוראה
ד"ר ליאת בן חורין
מורה בכירה
Ph.D.: Bábes Bolyai University 2015
תחומי מחקר :
השפעות תרבותיות על לימוד שפה
ד"ר יואב דביר
מרצה בכיר
Ph.D.: מכון ויצמן למדע 1993
תחומי מחקר :
הסתברות-אומדים המבוססים על סטטיסטי הסדר
ד"ר סנדי חביב
ראש התכנית להוראת אנגלית
מרצה בכיר
Ph.D.: אוניברסיטת ניו-אינגלנד (אוסטרליה) 2011
תחומי מחקר :
בלשנות
ד"ר אדווה חמם זילברשטיין
מרצה
Ph.D.: אוניברסיטת חיפה 2007
תחומי מחקר :
משפחות לילדים עם צרכים שונים ומיוחדים
ד"ר יוסי יפה
ראש החוג לחינוך מיוחד
מרצה בכיר
Ph.D.: אוניברסיטת חיפה 2011
תחומי מחקר :
סגנונות הורות ויחסי הורים-ילדים
ד"ר יוסי ממן
מרצה בכיר
Ph.D.: אוניברסיטת חיפה 2001
תחומי מחקר :
הערכה חינוכית, מחקר איכותני, רב תרבותיות
ד"ר עדני נייפלד
ראשת היחידה להתנסות מעשית בהוראה
מרצה
Ph.D.: אוניברסיטת חיפה 2014
תחומי מחקר :
התפתחות מקצועית של מורים וגננות.
ד"ר יונית ניסים
ראש החוג לחינוך והוראה
מרצה בכירה
Ph.D.: אוניברסיטת חיפה 2007
תחומי מחקר :
חינוך, חדשנות, מנהיגות והכשרת מורים
פרופ׳ ענת קדרון
ראש האקדמי של הספרייה
פרופ' חבר
Ph.D.: אוניברסיטת חיפה 2007
תחומי מחקר :
היסטוריה של החינוך בא"י
ד"ר מיטל שבת-סימון
ראש התוכנית להוראת המדעים והביולוגיה, ראש התוכנית לתואר שני בעיצוב ופיתוח למידה והוראה
מרצה בכירה
Ph.D.: אוניברסיטת תל אביב 2009
תחומי מחקר :
קבלת החלטות במצבים פיזיולוגיים שונים
ד"ר שוש שקד
ראש התוכנית ללימודי לשון להוראה
מרצה
Ph.D.: אוניברסיטת חיפה 2006
תחומי מחקר :
חקר השיח, רטוריקה, לשון עברית.
ד"ר גלעד ששון
ראש תוכנית הוראת יהדות
מרצה בכיר
Ph.D.: אוניברסיטת בר אילן 2005
תחומי מחקר :
ספרות חז"ל, מדרש אגדה
תמונה

.B.Ed לימודי תואר ראשון בחינוך והוראה
-
כל תכניות הלימוד
- הפקולטה למדעים וטכנולוגיה
-
הפקולטה לחינוך והוראה
- דבר דיקנית הפקולטה לחינוך והוראה
- החוג לחינוך
- החוג להוראת החינוך הגופני
- החוג לחינוך גופני
- החוג לחינוך והוראה
- החוג לניהול וארגון מערכות חינוך
- החוג לעיצוב ופיתוח למידה והוראה
- היחידה לכניסה להוראה ופיתוח מקצועי
- הסבת אקדמאים להוראה
- M.Teach תואר שני מוסמך בהוראה בשילוב תעודה להוראת העל-יסודי
- חינוך מיוחד
- הפקולטה למדעי החברה והרוח
- מכינות
לימודי חינוך והוראה באקדמיה תל-חי
החוג לחינוך והוראה מזהה ומעצב מגמות בעתיד החינוך, ומהווה חוד חנית של איכות, הובלה, יצירה והטמעה של פדגוגיות המחר.
החוג מתמקד בהכשרת מורים איכותית, מבוססת תיאוריה עכשוויות ופרקטיקום קליני, למען פיתוח מורים ומורות רחבי אופקים בעלי תודעה פרופסיונאלית משמעותית, אכפתיות , סקרנות, מיומנות, ואוריינטציה לחדשנות ומסוגלות עצמית להתפתחות מקצועית בהתאם לרוח הזמן.
החוג לחינוך והוראה באקדמית תל-חי מתמקד בלימודי חינוך והוראה למסלול ישיר לתואר ראשון, תואר שני ותעודת הוראה.
משך הלימודים הוא חמש שנים, בסיומן מוענק תואר שני (שלוש שנים תואר ראשון ותעודת הוראה ושנתיים תואר שני).
הלימודים מורכבים מקורסי חינוך חדשניים ומתקדמים ברוח הפדגוגיה הדינמית, התנסות מעשית בהוראה, השתתפות בפרויקט ארצי "אקדמיה כיתה" והטמעת דגשי חדשנות פדגוגית – טכנולוגית בשדה החינוך.
ההכשרה מתבצעת מתוך שאיפה למצוינות, איכות אקדמית ויחס אישי חם לסטודנטים ולאנשי הסגל.
היבטים אלו באים לידי ביטוי בתוכניות הלימוד שהפקולטה וחוגיה מציעים, ימי העיון ותהליכי ההכשרה להוראה מיטבית.
Accordion Title למה ללמוד .B.Ed בחינוך והוראה בתל-חי?
למה ללמוד .B.Ed בחינוך והוראה בתל-חי?
- חוג בעל ותק אקדמי של למעלה מ-20 שנה עם למעלה מאלפי בוגרים שסיימו לימודיהם בהצלחה והפכו למורים, מורות וגננות איכותיות.
- כל מסלול כולל לימודי ליבה של דידקטיקה והתנסות מעשית בזירות ההכשרה, בתי ספר וגני ילדים.
- החוג מאפשר לצבור ניסיון רלוונטי בעבודה בזמן הלימודים.
- בשיעורים נלמדים מתודות הוראה ומודלים פדגוגיים מגוונים בהלימה לתכנים, לתחום הדעת ולשלבי ההתנסות.
- ניתן ללמוד חינוך והוראה במסלול חד חוגי או דו חוגי.
- קמפוס תל-חי לחדשנות בחינוך ובהוראה נחשב כפורץ דרך בתחום שילוב החדשנות באקדמיה.
- לאורך כל שנות לימודיכם תקבלו את מיטב הכלים הטכנולוגיים וחופש מלא ליזום, להמציא ולהפוך לדמות חינוכית משמעותית המחוללת שינוי אמיתי בחינוך בישראל.
- צוות ניהולי פעיל, אכפתי, יוזם ומעורב בכל הנעשה במכללה.
- גידול משמעותי במחקר ובעשייה חוץ אקדמית.
- ביצוע מחקרים ופרסום מאמרים בתחומי החינוך.
- קליטת סגל איכותי ותכנון עתידי.
- פיתוח והטמעת מודלים חדשניים וקליניים.
- התנסויות: כוללת, אקדמיה גן ואקדמיה כיתה.
- חדשנות , הערכה, איכות אקדמית, דרכי הערכה ואוריינות.
- פרויקטים חוץ אקדמיים.
- פיתוח קורסי חינוך חדשים עם אפשרויות בחירה בדגש על: מנהיגות, יזמות, תכנות (חשיבה מחשובית) ואומנות.
Accordion Title מטרות החוג לחינוך והוראה
מטרות החוג לחינוך והוראה
- הכשרת מורים איכותית בכל רבדי החינוך: חינוך קדם- יסודי, יסודי, על יסודי ובחינוך מיוחד.
- חשיפה למודלים חינוכיים: ממודלים קלאסיים למודלים מתהווים ודינמיים.
- שימוש במגוון מתודות הוראה והנחייה, שילוב טכנולוגיה בהוראה, שיעורים חדשנים.
- עיצוב מחדש של תפקיד המורה במאה ה- 21 בהלימה למיומנויות המחר.
- פיתוח כישורי מנהיגות ויזמות בחינוך, תוך התנסות בהובלת תהליכים בשדה.
- הכרת תהליכי התפתחות ושונות בינאישית בהיבטים קוגניטיביים, רגשיים-חברתיים והתנהגותיים תקינים ולא תקינים.
- פיתוח חשיבה ביקורתית, כישורי מחקר ומיומנויות להתערבות חינוכית.
- חשיפה לטכנולוגיות עכשוויות ושילוב בין פדגוגיות מתקדמות לטכנולוגיה, לשם יצירת תמורות בתהליכי הוראה ולמידה ויישומן בסביבות חינוכיות מגוונות.
- עידוד הסגל לחקור ולהתנסות במחקר בקבוצות נושאים.
- פיתוח קהילת לומדים/ הוגים.
בנוסף, המכללה האקדמית תל-חי גאה להציג את תכנית "קהילת הסטודנטים בגולן" תכנית המשלבת לימודי הוראה עם חיי קהילה עשירים.
אז מה בתכנית?
- תואר ראשון ושני בחינוך ותעודת הוראה בקמפוס קצרין.
- שנה ראשונה חינם ע"פ חוק חיילים משוחררים.
- מלגה בסך 10,000 ₪ מותנית בפעילות בקהילה.
- החזר שכר דירה בגובה 750 ₪ בחודש במשך שנתיים.
- סיוע בהשמה בבתי ספר בגולן בסיום התואר הראשון.
- עשייה חברתית עם משמעות וחיבור אמיתי לקהילה - במקום הכי יפה בארץ!
הלימודים נמשכים כ-5 שנים (בסופם תצאו עם תואר ראשון, תואר שני ותעודת הוראה).
בנוסף, ניתן ליהנות ממענק סיום לימודים בגובה 10,000 ₪, המותנה בהמשך מגורים ועבודה בגולן לשנתיים לאחר התואר הראשון.
נשמע לך מעניין? לפרטים נוספים לחצו כאן
Accordion Title איך זה עובד?
איך זה עובד?
המכללה האקדמית תל-חי מציעה בפקולטה לחינוך והוראה מסלולים דו חוגיים וחד חוגיים:
מסלולים דו חוגיים
.B.A בחינוך מיוחד + .B.Ed באחד מהתחומים: לשון עברית, מדעים (יסודי) או יהדות.
לימודים של 3 שנים בלבד שבסופם בוגרי המסלול יסיימו עם תואר ראשון בחינוך מיוחד + תעודת הוראה עם 2 התמחויות (חינוך מיוחד ודיסציפלינה נוספת שבחרו).
במסלול יסודי ניתן לשלב חינוך מיוחד עם דיסציפלינות – לשון עברית, יהדות, מדעים.
במסלול על יסודי ניתן לשלב חינוך מיוחד עם דיסציפלינות – לשון עברית או יהדות.
מסלולים חד חוגיים
B.Ed. בחינוך גופני / B.Ed. בגיל הרך / B.Ed. באנגלית / B.Ed. במדעים (על יסודי)
מסלול ישיר לתואר ראשון, תעודת הוראה ותואר שני ב 5 שנים בלבד.
הסטודנטים נרשמים לתואר ראשון בחינוך ותעודת הוראה ולומדים שלוש שנים במקום ארבע שנים, לאחר מכן הם ממשיכים ישירות לתואר השני שאורכו שנתיים, וזאת מבלי להמתין לצבירת מספר שנות ניסיון תעסוקתי בין התואר הראשון לשני. באפשרות הסטודנטים להשתלב בעבודה במערכת החינוך כבר אחרי השנה השלישית בתכנית.
לאחר סיום התואר הראשון ממשיכים ישירות לתואר השני בחינוך, ניתן לבחור מבין המסלולים הבאים: ייעוץ חינוכי, ניהול מערכות חינוך, עיצוב ופיתוח הוראה ולמידה והוראת החינוך הגופני (כפוף לאישור המל"ג).
המשך הלימודים במסלול הישיר לתואר שני תלוי ברצונו של הסטודנט וכפוף לעמידה בתנאי סף של ממוצע 80+ בסוף השנה השלישית ללימודים.
הבהרות:
- סטודנטים אשר לא ימשיכו במסלול הישיר לתואר השני יפתחו שנה רביעית וישלימו את לימודיהם.
- סטודנטים אשר לא ימשיכו במסלול לתואר השני לא יורשו להשתלב במערכת החינוך בסוף השנה השלישית ללימודיהם , בנוסף, שנת הסאטז' שלהם תתאפשר רק לאחר סיום לימודיהם ולא במהלכם.
בשנה הרביעית הסטודנטים משלבים סטאז' במקביל לקורסים שנותרו בדיסציפלינה או ללימודיהם לתור השני. הסטאז' מיועד להענקת רישיון הוראה ממשרד החינוך והוא לא מהווה חובה עבור זכאות בלימודי תואר ראשון. השתתפות בסדנת סטאז' תתאפשר רק לאחר השלמת 80% מחובות הלימודים לתואר .B.Ed לאחר השלמות החובות לתואר .B.Ed ולתעודת הוראה, קבלת רישיון עיסוק בהוראה מותנית בסיום חובות שנת ההתמחות בהוראה (סטאז').
לימודי יסוד והעשרה:
במסגרת לימודי היסוד וההעשרה יילמדו הקורסים: אנגלית, לשון, מיומנות אקדמית ממוחשבת, סמינר לימודי תולדות השואה, ימי עיון חוגיים, תרבות ומורשת, זהירות בדרכים, חשיבה מחשובית, בטיחות ובטחון, עזרה ראשונה, זהירות בדרכים ועוד.
לימודי חינוך והכשרה להוראה:
תכנית הלימודים כוללת לימודים עיוניים כגון: קורסי פסיכולוגיה, קורסים בחינוך מיוחד, קורס בחירה בחינוך, אוריינות אקדמית, מבוא לסטטיסטיקה, שיטות מחקר כמותי, שיטות מחקר איכותני, סמינריון בחינוך וכן לימודים מעשיים (התנסות מעשית ודידקטיקה).
התנסות מעשית בהוראה:
ההתנסות בחינוך ובהוראה במסגרת הלימודים באקדמית תל-חי נעשית בדגם התנסות קלינית ייחודי, המאפשר לסטודנט ליישם תיאוריות שלמד בדיסציפלינה שבחר, תוך התנסות בשדה לגווניו, קבלת מודל ממורה מנוסה והדרכה ספציפית ממדריך פדגוגי מטעם סגל הקמפוס.
ההתנסות בהוראה מבקשת לחשוף בפני הסטודנט את עבודת המורה והמחנך, על מגוון אופניו. ההתנסות המעשית מתבצעת תוך פעילות יזומה והשתלבות בחיי בית הספר, ומיועדת לטפח בסטודנט/ית את תחושת היעוד והשליחות למקצוע, לשכלל את יכולות ההוראה בסביבה תומכת ומעצימה ולשפר את הביטחון העצמי.
את ההתנסות בשטח מלווה קורס דידקטיקה, המביא מודלים ותיאוריות חינוכיות מוכרות וחדישות, המבוססות על ביבליוגרפיה עדכנית.
האקדמית תל-חי מלווה את התנסותם של הסטודנטים במחקרים הבאים לחדש ולשפר את ההכשרה.
ייחודיותו של קמפוס תל-חי לחדשנות בחינוך ובהוראה, כקמפוס פורץ דרך בתחום הפדגוגיה החדשה, שילוב הטכנולוגיה בהוראה ומרחבי למידה דינאמיים, בא לידי ביטוי בעבודת הסטודנט בשדה החינוכי, המביא עימו לבתי הספר המכשירים, דרכי הוראה חדישות ושימוש בטכנולוגיה, תוך ליווי ביישום דרכי ההוראה החדשות במהלך ההתנסות.
במהלך הלימודים מתנסים הסטודנטים בעבודה מעשית בבתי הספר (בהתאם לתכנית הלימודים הנבחרת) ומיישמים את הקורסים הנלמדים בחינוך ובדיסציפלינה לפי תכנית ספיראלית מתפתחת.
Accordion Title אופק תעסוקתי
אופק תעסוקתי
איפה אפשר למצוא את הבוגרים שלנו
בשוק העבודה של 2023, תואר ראשון בחינוך, בשילוב עם הכשרה נוספת ותעודת הוראה, מאפשר לכם את הניידות והגמישות הכל כך מתבקשות בשוק העבודה של המאה ה-21.
בנוסף לתפקידים בחינוך הפורמאלי – בתי ספר, גנים ופעוטונים, לימודי חינוך והוראה פותחים בפניכם את דלתות החינוך הבלתי פורמאלי ומעניקים לכם כלים להוביל תפקידים רבים בתוך הקהילה, בין אם בעמותות, בתי ספר דמוקרטיים, אנתרופוסופיים, פנימיות, מתנ"סים וחוגים, תפקידי ניהול מובילים של רכזים חברתיים ועוד.
תואר ראשון בחינוך יכול להיות צעד ראשון למסלול קריירה במקצוע טיפולי. הרבה מן הבוגרים במקצועות החינוך שמקבלים כלים והכשרה לעבודה עם אנשים, בין אם בקבוצה או בין אם אחד על אחד, ממשיכים למקצועות טיפוליים נוספים. מקצועות כגון טיפול בעזרת בע"ח, תרפיה באמנויות, תרפיה בתנועה ובמוזיקה ועוד.
חלק מבוגרנו ממשיכים ללימודים גבוהים ומשתלבים בתפקידי ניהול ופיקוח במוסדות חינוכיים.
Accordion Title תוכניות הלימוד בחוג לחינוך והוראה
תוכניות הלימוד בחוג לחינוך והוראה
חינוך והוראת אנגלית
כמורים לאנגלית תזכו לפתוח לתלמידים את השער לעולם האפשרויות הבינלאומי!
תכנית הלימודים להוראת אנגלית באקדמית תל-חי, תכשיר אתכם כמורים לאנגלית בבתי-ספר יסודיים ועל יסודיים, לכיתות ג'-י'. במהלך הלימודים תרכשו ידע עדכני בהוראת השפה האנגלית, תחזקו את הביטחון שלכם לדבר ולכתוב באנגלית, תצברו ידע שימושי במחקר השפה ותרחיבו את הידע על התרבות האנגלו-אמריקאית.
לפרטים נוספים לחצו כאן
חינוך והוראת מדעים (על יסודי)
מדעים הוא אחד מתחומי הידע המובילים באקדמית תל-חי, המהווה בסיס להבנה והשתלבות בהתפתחויות העתידיות בתחומי בריאות ורפואה, ביוטכנולוגיה, חקלאות, איכות הסביבה, מחזור, אנרגיות מתחדשות ועוד. במהלך הלימודים אנו שואפים לייצר מורה עם ידע רב ומעמיק יותר, אהבה לתחום, סקרנות ורצון לחקור ולהבין. להשגת מטרות אלו אנו שמים דגש על חשיבה מחקרית, ביצוע פרויקטים, עבודה במעבדות, הכרות עם טכנולוגיות חדישות, יציאה לסיורים לימודיים, ולימוד במתחם חדשני הקרוי "ביופליה" אשר מותאם ללמידה מחקרית בתחומים מגוונים ולמידה מבוססת פרויקטים. ההכשרה בתכנית להוראת ביולוגיה מלווה בחוויה לימודית החושפת את הלומדים לתחומי המדע השונים, מעשירה ומכינה אותם לשליחותם כמורי המדעים לעתיד.
לפרטים נוספים לחצו כאן
לשון עברית
כמורים ללשון עברית יש לכם הזדמנות להרחיב את מיומנויות השפה, התקשורת, הקריאה והכתיבה של התלמידים. תכנית הלימודים לחינוך והוראת לשון עברית באקדמית תל-חי תכשיר אתכם לרמה של מצוינות, בקיאות ומקצועיות מתוך הבנה ששליטה בלשון היא הבסיס לשינוי תרבותי, אישי ומקצועי, מתוך אמונה ותפיסה שבוגרי התכנית ללשון משמשים הן כסוכני תרבות לשונית והן כמורים ללשון עברית מהמובילים בתחומי המחקר של השיח.
לפרטים נוספים לחצו כאן
יהדות
לימודי הוראת יהדות עוסקים במרחב היצירה היהודית מהמקרא דרך חז"ל ועד להגות המודרנית. בתכנית להוראת יהדות תפגשו מרצים וסטודנטים מסורתיים, חילוניים ודתיים שמלמדים ולומדים יחד, באווירה של פתיחות וכבוד למגוון גישות ועמדות. תלמדו בתכנית ייחודית, עשירה ומגוונת.
התכנית מכשירה אתכם לחינוך והוראת היהדות בבית-הספר היסודי לכיתות א'-ו' או בבית-הספר העל-יסודי לכיתות ז'-י' במהלכה תרכשו את הידע, הכלים והיכולת להעמיק ולנתח את התכנים הרלוונטיים הנלמדים במערכת החינוך.
לפרטים נוספים לחצו כאן
מדעים (יסודי)
תכנית הוראת מדעים שמה דגש על לימודי הביולוגיה והחשיבה המדעית. הלימודים כוללים את מדעי הטבע והסביבה, הצגת בעיות אקולוגיות הקיימות במדינת ישראל, הצעות לפתרונן תוך כדי חינוך והתנסות בסיסית במחקר בנושא.
בתכנית יילמדו נושאי מדע נוספים כגון: פיזיקה, כימיה, ומדעי כדור הארץ במטרה להעניק למורה העתיד ידע נרחב ומקיף בנושאי המדעים. התכנית מכשירה את המורים למדעי הטבע לבתי הספר היסודיים.
לפרטים נוספים לחצו כאן
לימודי חינוך מיוחד
המסלול לחינוך מיוחד באקדמית תל-חי מיועד להכשיר סגל הוראה לגילאי 6-21 שתפקידו לחנך תלמידים עם צרכים שונים ומיוחדים הלומדים במסגרות לחינוך מיוחד או בחינוך הרגיל במסגרות משלבות. כמו כן לסטודנטים יש את האפשרות להצטרף לצוות ההוראה כמורה משלב.
מסלולים:
החינוך המיוחד באקדמית תל-חי נלמד במתכונת דו-חוגית.
במסלול יסודי ניתן לשלב חינוך מיוחד עם דיסציפלינות – לשון עברית, יהדות ומדעים.
במסלול על יסודי ניתן לשלב חינוך מיוחד עם דיסציפלינות – לשון עברית ויהדות.
לפרטים נוספים לחצו כאן
תכנית רג"ב למצטיינים – ראש גדול בהוראה
תכנית רג"ב (ראש גדול בהוראה) היא תכנית ייחודית לסטודנטיות ולסטודנטים מצטיינים עם יכולת ועם רצון "לשנות את העולם", שבחרו לימודים אקדמיים הכוללים תעודת הוראה. התכנית מעניקה הכשרה ייחודית ותנאים מיטביים. אנחנו מכשירים את הסטודנטיות והסטודנטים שלנו שיהפכו להיות מורות ומורים מובילים, שיגרמו לתלמידים לצאת מאזור הנוחות שלהם ולקדם את מדינת ישראל במחצית השנייה של המאה העשרים ואחת.
לפרטים נוספים לחצו כאן
הגיל הרך
תקופת הילדות המוקדמת הינה תקופה משמעותית המשפיעה ביותר על התפתחות אישיותו של האדם בהמשך חייו. אי לכך, הצוות החינוכי, המנחה את פרחי ההוראה בקמפוס לחדשנות בחינוך ובהוראה, הינו בעל תפיסה הוליסטית, הרואה את הילד כשלם ואת סביבת חייו כמכלול. סגל התוכנית שם לו למטרה לשמור על "רוח הגן" ולהוביל את הסטודנטיות והסטודנטים בתפיסת עולם זו, המבוססת על הגישה הקונסטרוקטיביסטית- פרוגרסיבית הומניסטית, אשר מכבדת את עולמו של הילד והידע שהוא מביא עמו. גישה זו תבוא לידי ביטוי בלמידה חווייתית התנסותית, המעוררת סקרנות ותשוקה ללמידה של הילד והמחנך כאחד, מתוך הדדיות, שיח והקשבה.
לפרטים נוספים לחצו כאן
איזה מסלול מעניין אותך?
מלגות גולן
מלגות גולן
Accordion Title המכללה האקדמית תל-חי גאה להציג את תכנית "קהילת הסטודנטים בגולן".
המכללה האקדמית תל-חי גאה להציג את תכנית "קהילת הסטודנטים בגולן".
תכנית המשלבת לימודי הוראה וחיי קהילה פורחים המבוססת על 3 ערכים מרכזיים:
- קהילתיות - אדם אשר רואה עצמו חלק מקהילה ובעל זיקה אמיתית לחבריה.
- חיבור למקום - אדם המחובר ליישוב שבו הוא חי ורואה בחיבור הזה מקור לזהות וגאווה.
- אחריות משותפת - אדם אשר חש אחריות על החברה בה הוא חי, ומאמין ביכולתו ליזום ולהשפיע עליה לטובה.
Accordion Title אז מה בתכנית?
אז מה בתכנית?
- תואר ראשון ושני בחינוך והוראה בקמפוס קצרין.
- שנה ראשונה חינם ע"פ חוק חיילים משוחררים.
- מלגה בסך 10,000 ₪ מותנית בפעילות בקהילה.
- החזר שכר דירה בגובה 750 ₪ בחודש במשך שנתיים.
- סיוע בהשמה בבתי ספר בגולן בסיום התואר הראשון.
- עשייה חברתית עם משמעות וחיבור אמיתי לקהילה - במקום הכי יפה בארץ!
- הלימודים נערכים בקמפוס קצרין.
אורך הלימודים הינו 5 שנים (בסופם תצאו עם תואר ראשון, תואר שני ותעודת הוראה).
בנוסף, ניתן ליהנות ממענק סיום לימודים בגובה 10,000 ₪, המותנה בהמשך מגורים ועבודה בגולן לשנתיים לאחר התואר הראשון. נשמע לך מעניין? לפרטים נוספים
דבר ראש החוג

ד"ר איתן סימון
ראש החוג לחינוך והוראה
ד"ר איתן סימון
ראש החוג לחינוך והוראה
עולם התעסוקה משתנה בקצב מסחרר, טכנולוגיות מתקדמות חודרות לכל תחום בחיינו ואנו מצויים בפתחו של עידן חדש בו גם הבינה המלכותית נמצאת במגוון גדול של מקצועות. לכן, ישנה חשיבות עליונה להכשיר את הדור הבא של המורים והגננות במדינת ישראל, כך שידעו להתמודד עם האתגרים החדשים של העולם המשתנה ולתת לתלמידיהם את הידע והכלים הנכונים להשתלבות מוצלחת בעולם המחר.
הסטודנטיות והסטודנטים להוראה אשר לומדים במכללה האקדמית תל חי יהיו המחנכים אשר יובילו את מדינת ישראל לקראת יום עצמאותה ה-100. מכאן שתכניות הכשרת המורים והגננות מותאמות לעולם החדש יהיו גמישות מספיק כדי לעמוד בקצב השינויים החברתיים, הפוליטיים והכלכליים המתמידים של החברה של ימינו. ההכשרה חדשנית ובאופנים שונים צריכה להכיל היבטים טכנו-פדגוגיים, פדגוגיים ועיצוביים כחלק אינטגרלי מתכנית הלימודים הכללית לסטודנטים להוראה. דבר זה מעניק יתרון תחרותי ללמודים בחוג לחינוך והוראה.
השגת מטרות אלו יתרחשו בסביבה ובאמצעות שילוב של קורסים מקוונים אינטראקטיביים, סימולציות וירטואליות ומסלולי למידה מותאמים אישית, לסטודנטים תינתן הזדמנות לרכוש הבנה תיאורטית ומיומנויות מעשיות בפיתוח ויישום AI. בחוג לחינוך והוראה נשלב את הבינה מלאכותית לצורך של שימוש בטכניקות עבור ניתוח הלמידה כדי לנטר ולהעריך את ביצועי הלומדים, תוך מתן משוב בזמן אמת והמלצות לשיפור. בוגרי תכניות ההוראה יוכלו למנף באופן יעיל את טכנולוגיות הבינה המלאכותית בשיעורים ובשיטות החינוכיות העתידיות שלהם, וכך נבטיח שכל המחנכים לעתיד יישארו מעודכנים ויתאימו עצמם לכלים טכנולוגים המתפתחים במהירות למען עתיד הדור הבא של מדינת ישראל.
סגל החוג
פרופ׳ ענת קדרון
ראש האקדמי של הספרייה
פרופ' חבר
Ph.D.:
אוניברסיטת חיפה
2007
תחומי מחקר :
היסטוריה של החינוך בא"י
ד"ר יונית ניסים
ראש החוג לחינוך והוראה
מרצה בכירה
Ph.D.:
אוניברסיטת חיפה
2007
תחומי מחקר :
חינוך, חדשנות, מנהיגות והכשרת מורים
ד"ר מיטל שבת-סימון
ראש התוכנית להוראת המדעים והביולוגיה, ראש התוכנית לתואר שני בעיצוב ופיתוח למידה והוראה
מרצה בכירה
Ph.D.:
אוניברסיטת תל אביב
2009
תחומי מחקר :
קבלת החלטות במצבים פיזיולוגיים שונים
טקס בוגרים הפקולטה לחינוך והוראה
רכזת החוג לחינוך והוראה
גב' רולא סראיאלדין
שעות מענה טלפוני: 10:00-13:00
שעות קבלה: 9:00-10:00, 14:00-15:00
רכזת החוג לחינוך והוראה
גב' קוטי זיידבאום
שעות מענה טלפוני: 10:00-13:00
שעות קבלה: 9:00-10:00, 14:00-15:00
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם