-
כל תכניות הלימוד
- הפקולטה למדעים וטכנולוגיה
-
הפקולטה לחינוך והוראה
- דבר דיקנית הפקולטה לחינוך והוראה
- החוג לחינוך
- החוג להוראת החינוך הגופני
- החוג לחינוך גופני
- החוג לחינוך והוראה
- החוג לניהול וארגון מערכות חינוך
- החוג לעיצוב ופיתוח למידה והוראה
- היחידה לכניסה להוראה ופיתוח מקצועי
- הסבת אקדמאים להוראה
- M.Teach תואר שני מוסמך בהוראה בשילוב תעודה להוראת העל-יסודי
- חינוך מיוחד
-
הפקולטה למדעי החברה והרוח
- החוג לכלכלה וניהול
- לימודי גליל
- החוג להתנהגות ארגונית
- החוג לימודי טיפול באמצעות אמנויות - טיפול באמנות
- החוג לשירותי אנוש
- החוג ללימודי טיפול באמצעות אמנויות דרמה תרפיה
- החוג ללימודי מזרח אסיה
- החוג ללימודי עבודה סוציאלית
- החוג ללימודי פסיכולוגיה
- החוג ללימודים רב תחומיים
- החוג למסלול דו חוגי
- החוג לפילוסופיה משולבת עשייה
- החוג לפסיכולוגיה התפתחותית
- החוג לפסיכולוגיה חינוכית
- מסלולי לימוד מרוכזים
- דבר דיקן הפקולטה למדעי החברה והרוח
- מכינות
Button to open the popup Form
אני רוצה להשאיר פרטים
מלאו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם
מלאו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם
-
כל תכניות הלימוד
- הפקולטה למדעים וטכנולוגיה
-
הפקולטה לחינוך והוראה
- דבר דיקנית הפקולטה לחינוך והוראה
- החוג לחינוך
- החוג להוראת החינוך הגופני
- החוג לחינוך גופני
- החוג לחינוך והוראה
- החוג לניהול וארגון מערכות חינוך
- החוג לעיצוב ופיתוח למידה והוראה
- היחידה לכניסה להוראה ופיתוח מקצועי
- הסבת אקדמאים להוראה
- M.Teach תואר שני מוסמך בהוראה בשילוב תעודה להוראת העל-יסודי
- חינוך מיוחד
-
הפקולטה למדעי החברה והרוח
- החוג לכלכלה וניהול
- לימודי גליל
- החוג להתנהגות ארגונית
- החוג לימודי טיפול באמצעות אמנויות - טיפול באמנות
- החוג לשירותי אנוש
- החוג ללימודי טיפול באמצעות אמנויות דרמה תרפיה
- החוג ללימודי מזרח אסיה
- החוג ללימודי עבודה סוציאלית
- החוג ללימודי פסיכולוגיה
- החוג ללימודים רב תחומיים
- החוג למסלול דו חוגי
- החוג לפילוסופיה משולבת עשייה
- החוג לפסיכולוגיה התפתחותית
- החוג לפסיכולוגיה חינוכית
- מסלולי לימוד מרוכזים
- דבר דיקן הפקולטה למדעי החברה והרוח
- מכינות
אירועים ל.M.A לימודי תואר שני בעבודה סוציאלית
-
כל תכניות הלימוד
- הפקולטה למדעים וטכנולוגיה
-
הפקולטה לחינוך והוראה
- דבר דיקנית הפקולטה לחינוך והוראה
- החוג לחינוך
- החוג להוראת החינוך הגופני
- החוג לחינוך גופני
- החוג לחינוך והוראה
- החוג לניהול וארגון מערכות חינוך
- החוג לעיצוב ופיתוח למידה והוראה
- היחידה לכניסה להוראה ופיתוח מקצועי
- הסבת אקדמאים להוראה
- M.Teach תואר שני מוסמך בהוראה בשילוב תעודה להוראת העל-יסודי
- חינוך מיוחד
-
הפקולטה למדעי החברה והרוח
- החוג לכלכלה וניהול
- לימודי גליל
- החוג להתנהגות ארגונית
- החוג לימודי טיפול באמצעות אמנויות - טיפול באמנות
- החוג לשירותי אנוש
- החוג ללימודי טיפול באמצעות אמנויות דרמה תרפיה
- החוג ללימודי מזרח אסיה
- החוג ללימודי עבודה סוציאלית
- החוג ללימודי פסיכולוגיה
- החוג ללימודים רב תחומיים
- החוג למסלול דו חוגי
- החוג לפילוסופיה משולבת עשייה
- החוג לפסיכולוגיה התפתחותית
- החוג לפסיכולוגיה חינוכית
- מסלולי לימוד מרוכזים
- דבר דיקן הפקולטה למדעי החברה והרוח
- מכינות
סגל החוג .M.A לימודי תואר שני בעבודה סוציאלית
ד"ר שרון אגוזי
ראש תוכנית ההשלמות לתואר שני לבעלי תואר אחר
מרצה
Ph.D.: אוניברסיטת חיפה 2017
תחומי מחקר :
מחקרי תהליך בפסיכותרפיה, יחסי מטפל-מטופל
ד"ר איילת גור
ראשת התכנית לתואר שני בעבודה סוציאלית
מרצה בכירה
Ph.D.: אוניברסיטת חיפה 2015
תחומי מחקר :
היבטים פסיכולוגיים וחברתיים של מוגבלות.
ד"ר דפנה גרוס מנוס
מרצה בכירה
Ph.D.: האוניברסיטה העברית 2016
תחומי מחקר :
מניעה קהילתית של התעללות בילדים
פרופ' רחל ויזל
פרופ' מן המנין
Ph.D.: האוניברסיטה העברית 1996
תחומי מחקר :
אלימות במשפחה, טראומה בילדות
פרופ' איריס מנור בנימיני
פרופ' חבר
Ph.D.: אוניברסיטת ליברפול 2002
תחומי מחקר :
היבטים סוציו תרבותיים של תחלואה
ד"ר משה פרחי
ראש החוג לעבודה סוציאלית
מרצה בכיר
Ph.D.: אוניברסיטת בר אילן 2003
תחומי מחקר :
עזרה ראשונה נפשית, טראומה וחוסן
ד"ר ורד שנער-גולן
מרצה בכירה
Ph.D.: אוניברסיטת חיפה 2010
תחומי מחקר :
מנגנוני וויסות רגשי של הורים וילדים
אמריטוס:
פרופ׳ שירה הנטמן
סגל נוסף:
ד"ר אילנה אלקיים, ד"ר גליה אנקורי, ד"ר חגית רודריגז-גרסייה, מר יוסי פולק, גב' לינור מזריאר, ד"ר מיטל שבת-סימון, עו"ד ד"ר מיכל סגל, ד"ר מיכל טופורק, גב' מיכל קליין, גב' מרים בן-עוז, ד"ר עדי לביא-רוטנברג, ד"ר עינב לוי, ד"ר ענבל ליבוביץ, ד"ר ערגה קפלניק, ד"ר קרן דגן, ד"ר רובי רוגל , גב' רינת גונדה, ד"ר תמר שלזינגר.
תמונה

.M.A לימודי תואר שני בעבודה סוציאלית
-
כל תכניות הלימוד
- הפקולטה למדעים וטכנולוגיה
-
הפקולטה לחינוך והוראה
- דבר דיקנית הפקולטה לחינוך והוראה
- החוג לחינוך
- החוג להוראת החינוך הגופני
- החוג לחינוך גופני
- החוג לחינוך והוראה
- החוג לניהול וארגון מערכות חינוך
- החוג לעיצוב ופיתוח למידה והוראה
- היחידה לכניסה להוראה ופיתוח מקצועי
- הסבת אקדמאים להוראה
- M.Teach תואר שני מוסמך בהוראה בשילוב תעודה להוראת העל-יסודי
- חינוך מיוחד
-
הפקולטה למדעי החברה והרוח
- החוג לכלכלה וניהול
- לימודי גליל
- החוג להתנהגות ארגונית
- החוג לימודי טיפול באמצעות אמנויות - טיפול באמנות
- החוג לשירותי אנוש
- החוג ללימודי טיפול באמצעות אמנויות דרמה תרפיה
- החוג ללימודי מזרח אסיה
- החוג ללימודי עבודה סוציאלית
- החוג ללימודי פסיכולוגיה
- החוג ללימודים רב תחומיים
- החוג למסלול דו חוגי
- החוג לפילוסופיה משולבת עשייה
- החוג לפסיכולוגיה התפתחותית
- החוג לפסיכולוגיה חינוכית
- מסלולי לימוד מרוכזים
- דבר דיקן הפקולטה למדעי החברה והרוח
- מכינות
.M.A בעבודה סוציאלית באקדמית תל-חי
התואר השני בעבודה סוציאלית באקדמית תל-חי מתמקד בקידום פרקטיקה מיטבית מבוססת- ראיות, באמצעות העמקת הידע התיאורטי והמחקרי ויישום שיטות התערבות מתקדמות. מעבר לפיתוח ידע אקדמי ומקצועי, תוכנית התואר השני מכשירה את הלומדים בה לשמש כמנהיגים ומובילי שינוי בשדה המקצועי בו הם פועלים.
תכנית הלימודים נמשכת שנתיים, ומתפרסת על פני ארבעה סמסטרים, הנלמדים ביום אחד בשבוע. התכנית מורכבת מקורסים כללים וקורסים ייעודיים בהתאם לאשכולות ההתמחות הכוללים קורסים תיאורטיים, מיומנויות טיפול, סמינר מחקרי ופרקטיקום.
Accordion Title למה ללמוד .M.A בעבודה סוציאלית בתל-חי
למה ללמוד .M.A בעבודה סוציאלית בתל-חי
תכנית הלימודים הייחודית היא תוצר של שיח תמידי בין חברי הסגל למנהיגים ועובדים סוציאליים בשטח.
חזון התוכנית הוא להוות בית אקדמי להתפתחות המקצועית של עובדים סוציאליים, בעלי רצון ומסוגלות לעסוק בפרקטיקה מתקדמת, מבוססת ראיות, כסוכני שינוי ומנהיגים בתחומם. המטרות שהצבנו לעצמנו הן:
- התמודדות עם אתגרים מקצועיים בהווה ובעתיד על ידי בחינה ביקורתית של הידע הקיים ודפוסי הפעולה המקובלים בתחום העבודה הסוציאלית
- רכישת שיטות התערבות וכלים מקצועיים מתקדמים
- הכשרה למומחיות בתחומי עבודה סוציאלית קלינית ממוקדת גוף נפש, טיפול קבוצתי באוריינטציה דינמית, טיפול משפחתי וטיפול ממוקד טראומה.
קבוצה הלומדים גדולה מספיק כדי לאפשר בחירה, ועם זאת, בקורסים הטיפוליים מתקיימת למידה בקבוצות קטנות, מתוך תשומת לב והדרכה אישית של חברי הסגל. הקבוצה מורכבת מאנשי מקצוע בעלי ותק מקצועי, תחומי עיסוק, ורקע משפחתי ותרבותי מגוונים. האווירה באקדמית תל-חי מסייעת בהיווצרותה של לכידות חברתית התורמת לקיומה של סביבה לימודית משתפת, מאתגרת ותומכת.
Accordion Title איך זה עובד
איך זה עובד
תכנית הלימודים נמשכת שנתיים, ומתפרסת על פני ארבעה סמסטרים, הנלמדים ביום אחד בשבוע. התכנית מורכבת מקורסים כללים וקורסים ייעודיים בהתאם לאשכולות ההתמחות הכוללים קורסים תיאורטיים, מיומנויות טיפול, סמינר מחקרי ופרקטיקום.
אשכול: הנחיה וטיפול קבוצתי
ראש האשכול - ד"ר ורד שנער גולן
האשכול מיועד לעובדים סוציאליים אשר מעוניינים בהכשרה מעמיקה בתחום הקבוצות בהיבט התיאורטי והיישומי. האשכול מכשיר אנשי מקצוע אשר יוכלו ליישם מודלים להתערבות קבוצתית ולממש את המתודה הקבוצתית במגוון אוכלוסיות במסגרות ובארגונים בהם מתקיימת עבודה סוציאלית. הלימודים מקנים לסטודנטים ידע תיאורטי מעמיק, תוך ביסוס היכולת להבין ולנתח סוגיות ותהליכים מרכזיים בחייהן של קבוצות שונות. כמו כן, הקניית כלים פרקטיים להבנת שפת ההתערבות הקבוצתית והרחבת הידע היישומי הנוגע להתערבויות במגוון סוגי קבוצות (קבוצות תמיכה, קבוצות משימה וקבוצות לעזרה עצמית). הפרקטיקום מעניק לסטודנטים התנסות בהנחיית קבוצה, בהדרכה וליווי של איש סגל ועבודה משותפת עם קבוצת עמיתים.
אשכול משפחה
ראש האשכול – ד"ר עומר לנס
האשכול כולל לימוד מעמיק של מודלים ומיומנויות התערבות בזוג ובמשפחה, ומבחר של גישות טיפוליות נוספות, במטרה להכשיר סטודנטים להיות מטפלים משפחתיים מוסמכים, לאחר השלמת דרישותיה של האגודה לטיפול משפחתי. הלימודים מהווים מענה על חלק מדרישות ההכרה של האגודה לטיפול משפחתי לתואר “מטפל משפחתי מוסמך”. הפרקטיקום ממוקד בטיפול משפחתי בהדרכה אישית וקבוצתית, הכולל טיפול ב 3-4 משפחות.
אשכול טראומה וחוסן
ראשת האשכול – ד"ר מאיה פלד אברם
האשכול עוסק במנעד הרחב שבין התערבויות במצבי דחק אקוטיים לבין התערבויות במצבים כרוניים ומורכבים הנובעים מהשלכותיהן של חוויות עבר טראומטיות על הפרט. הסטודנטים ירכשו ידע תיאורטי בנושא טראומה ודיסוציאציה, מושגי יסוד בטיפול פסיכודינמי עם נפגעי טראומה, שיקום אוכלוסיות פגועות ובהשלכות העבודה הטיפולית עם נפגעי טראומה על מטפלים, במטרה לצמצם נזקי טראומטיזציה משנית. הלימודים באשכול יקנו לסטודנטים מיומנויות מגוונות, החל מהכשרתם כמגיבים ראשונים במצבי חירום ועד מיומנויות טיפול פרטניות שישמשו אותם בעבודתם כעובדים סוציאליים עם מטופלים בעלי רקע טראומטי מורכב. הפרקטיקום באשכול מושתת על טיפול ב 3-4 מטופלים בעלי רקע טראומטי ויתמקד באינטגרציה בין התיאוריה למעשה הטיפולי באמצעות מודלים שהוכחו כיעילים בטיפול בנפגעי טראומה בשלבים השונים.
אשכול קליני גוף נפש
ראשת האשכול - פרופ רחל לב-ויזל
אשכול קליני גוף נפש הנו אשכול ייחודי במסגרת החוגים ובתי הספר לעבודה סוציאלית בישראל. תחום זה משלב ידע תיאורטי ופרקטי של עבודה סוציאלית, רפואה, פסיכולוגיה וטיפול באמנויות.
פסיכותרפיה גוף-נפש הינה גישה מתפתחת בעולם בתחום הטיפול ,ומבוססת על ממצאים המצביעים על הקשר שבין מצבים רגשיים נפשיים ומצבי חולי פיזיים. מחקרים בתחום אירועי חיים שיש בהם לחץ מצביעים על השלכות של מצבי דחק בממדי חיים משפחתיים, קהילתיים, אישיים וחינוכיים על מצב בריאות או חולי כמו גם השלכות של מצבי חולי פיזי על תסמינים של מצוקה נפשית. הגוף והנפש מתקיימים בדואליות ומשפיעים זה על זה.
תחומי הידע הנלמדים באשכול ייחודיים להנחת יסוד זו. המטפל נדרש לידע המאפשר לעשות אבחנה מבדלת במטרה להתאים את הטיפול הנכון ביותר עבור הפונה, כמו הקשר ההדוק שבין תפקודים מוחיים, מצבים פיזיולוגיים ומצבים רגשיים במטרה לסייע לאדם הפונה להגיע לאינטגרציה בין הגוף לנפש. אינטגרציה כזו יש בה כדי לתרום לאיכות חיים טובה יותר, שגשוג וצמיחה.
ידע הכרחי נוסף עבור מטפל הוא הכרת שפת הגוף ויכולת אבחנה והבנה של תכנים הסמויים המובעים באמצעות תנועה ושימוש בגוף כממד נוכח ופעיל בטיפול. ידע זה מגביר את יכולת ההערכה והאבחון, ירחיב את ההבנה של תהליכים דינמיים תוך אישיים ויחזק את המיומנויות הטיפוליות תוך הרחבת ארגז הכלים היצירתיים.
הביטוי נפש בריאה בגוף בריא משקף למעשה את תמצית הלמודים באשכול הקליני.
סגל התכנית מורכב ממומחים מתחומי הידע השונים-פסיכותרפיה, רפואה, טיפול בתנועה ,טיפול בילד ועוד. נדרשת התנסות בטיפול משולב גוף –נפש במסגרות העבודה או במסגרות שיוצעו על ידי החוג.
במסגרת הפרקטיקום יתנסו הסטודנטים בטיפול גוף-נפש.
תנאי קבלה .M.A מוסמך בעבודה סוציאלית
תנאי קבלה .M.A מוסמך בעבודה סוציאלית לבעלי תואר אחר
רוצים לשמוע על אפשרויות קבלה נוספות? המכללה מציעה מגוון מכינות ואפשרויות לקבלה לאקדמיה.
נשמח למסור לך פרטים נוספים בטלפון: 04-8181855 שלוחה 1 או 9827*
דבר ראשת התכנית

ד"ר איילת גור
ראשת התכנית לתואר שני - החוג לעבודה סוציאלית
ד"ר איילת גור
ראשת התכנית לתואר שני - החוג לעבודה סוציאלית
התואר השני בעבודה סוציאלית באקדמית תל-חי מתמקד בקידום פרקטיקה מיטבית מבוססת- ראיות, באמצעות העמקת הידע התיאורטי והמחקרי ויישום שיטות התערבות מתקדמות. מעבר לפיתוח ידע אקדמי ומקצועי, תוכנית התואר השני מכשירה את הלומדים בה לשמש כמנהיגים ומובילי שינוי בשדה המקצועי בו הם פועלים.
התואר מיועד לבעלי תואר ראשון בעבודה סוציאלית, השואפים להתמקדות אקדמית ומקצועית באחד מהתחומים:
- עבודה סוציאלית קלינית ממוקדת גוף-נפש
- טיפול קבוצתי באוריינטציה דינמית
- טיפול משפחתי
- טיפול ממוקד טראומה
המצוינות האקדמית של התכנית מעוגנת בכוח, במומחיות והניסון של חברי הסגל המלמדים בה. סגל התוכנית כולל חוקרים בעלי מומחיות ואנשי טיפול בכירים בתחומים הנלמדים. חברי הסגל מדגישים את משמעותו של הדיאלוג הבין אישי בינם לבין הסטודנטים, כמקור ללמידה והפריה הדדית, ודואגים לקיום שיח מקצועי במסגרת השיעורים ומעבר להם.
מה מייחד את הלימודים בתל חי?
תכנית הלימודים הייחודית היא תוצר של שיח תמידי בין חברי הסגל למנהיגים ועובדים סוציאליים בשטח.
חזון התוכנית הוא להוות בית אקדמי להתפתחות המקצועית של עובדים סוציאליים, בעלי רצון ומסוגלות לעסוק בפרקטיקה מתקדמת, מבוססת ראיות, כסוכני שינוי ומנהיגים בתחומם. המטרות שהצבנו לעצמנו הן:
- התמודדות עם אתגרים מקצועיים בהווה ובעתיד על ידי בחינה ביקורתית של הידע הקיים ודפוסי הפעולה המקובלים בתחום העבודה הסוציאלית
- רכישת שיטות התערבות וכלים מקצועיים מתקדמים
- הכשרה למומחיות בתחומי עבודה סוציאלית קלינית ממוקדת גוף נפש, טיפול קבוצתי באוריינטציה דינמית, טיפול משפחתי וטיפול ממוקד טראומה.
קבוצה הלומדים גדולה מספיק כדי לאפשר בחירה, ועם זאת, בקורסים הטיפוליים מתקיימת למידה בקבוצות קטנות, מתוך תשומת לב והדרכה אישית של חברי הסגל. הקבוצה מורכבת מאנשי מקצוע בעלי ותק מקצועי, תחומי עיסוק, ורקע משפחתי ותרבותי מגוונים. האווירה באקדמית תל-חי מסייעת בהיווצרותה של לכידות חברתית התורמת לקיומה של סביבה לימודית משתפת, מאתגרת ותומכת.
תכנית הלימודים נמשכת שנתיים, ומתפרסת על פני ארבעה סמסטרים, הנלמדים ביום אחד בשבוע (יום שלישי). התכנית מורכבת מקורסים כללים וקורסים ייעודיים בהתאם להתמחויות השונות.
הלימודים מתקיימים בקמפוס החדש והמודרני, למרגלות החרמון, המצויד במיטב הציוד האלקטרוני ללמידה והוראה.
כדרך המכללה האקדמית תל-חי, סגל התוכנית לתואר שני עומד לרשות הסטודנטים לליווי ותמיכה בתהליך ההתפתחות המקצועית.
ד"ר איילת גור
ראשת התוכנית לתואר שני, החוג לעבודה סוציאלית.
מה תלמדו
מה תלמדו
Accordion Title מיומנויות בהתערבויות משפחתיות בגישה ממוקדת בעיה
מיומנויות בהתערבויות משפחתיות בגישה ממוקדת בעיה
במסגרת הקורס נלמד ונתרגל לעומקה גישת התערבות ממוקדת פתרונות (SF – Focused Solution .) הגישה מרחיבה את הבסיס התיאורטי האקלקטי עליו נשענת העבודה הסוציאלית, ומבוססת על גישת הכוחות. היא נשענת על עקרונות הומניסטיים ) אהבת הפונה ואמונה ביכולתו וברצונו לחולל שינויים חיוביים בחייו( ועל עבודה משותפת של העובד הסוציאלי ביחד עם הפונה (construction-co). מעבר לטכניקות, הגישה משקפת דרך חשיבה ומדיניות המתבססת על כוחות, הצלחות וחוזקות. זהו ייחודה וזו עשויה להיות תרומתה המשמעותית לעבודה הסוציאלית בישראל.
Accordion Title שיטות התערבות פוסט מודרניות בטיפול משפחתי
שיטות התערבות פוסט מודרניות בטיפול משפחתי
מודל סאטיר נשען על אמונה הומניסטית כי ביכולת האדם להשתנות, ויש בו את המשאבים הפנימיים הנחוצים כדי להתמודד בהצלחה, להתפתח ולגדול. תפקיד המטפל הוא עזרה בגילוי משאבים אלו בעצמו. חווית המטופל הראשונית היא חוויה של הישרדות, והטיפול לפי מודל סאטיר הנו תהליך מעבר מאנרגיית הישרדות לאנרגיית חיים. מטרת ה"על" בטיפול הנה להגיע ל "תואמות " - Congruency) בעולם הפנימי הנתפס כמערכת רבדים שונים הנמצאים ביחסי תלות הדדיים- עולם הרגשות, התפיסות, הציפיות והכמיהות של האדם. המודל מציע שילוב של תהליכים תוך אישיים ובין אישיים הניתנים ליישום בטיפול פרטני ,זוגי ומשפחתי, תוך שימת דגש על קשר כנה בין המטפל למטופל.
Accordion Title טראומטיזציה משנית
טראומטיזציה משנית
טראומטיזציה משנית היא שם כללי לצבר תופעות המאפיינות את אלו הבאים במגע עם נפגעי טראומה ומושפעים מכך בדרכים שונות. הקורס מאפשר לסטודנטים היכרות עם השלכותיה של עבודה טיפולית עם נפגעי טראומה באמצעות העמקה בהיבטים התיאורטיים והמעשיים של התופעה, בחינת גורמי הפגיעות והחוסן והקניית כלים לזיהוי סימנים מוקדמים של התופעה. במהלך הקורס תינתן התייחסות למשמעויות של תופעת הטראומטיזציה המשנית במסגרת יחסי ההדרכה והסביבה הארגונית בה פועל העובד הסוציאלי.
יש לעיין בשנתון החוג על מנת לצפות בתכנית הלימודים המלאה.
* מערכת השעות יכולה להשתנות במהלך או לפני הלימודים בהתאם לתכנית הלימודים של הסטודנט ובהתאם לשיקולי המערכת.
המסלולים שלנו
סגל החוג
פרופ' רחל ויזל
פרופ' מן המנין
Ph.D.:
האוניברסיטה העברית
1996
תחומי מחקר :
אלימות במשפחה, טראומה בילדות
פרופ' איריס מנור בנימיני
פרופ' חבר
Ph.D.:
אוניברסיטת ליברפול
2002
תחומי מחקר :
היבטים סוציו תרבותיים של תחלואה
מרכז לייעוץ לימודים
רכזות החוג לעבודה סוציאלית
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם