-
כל תכניות הלימוד
- הפקולטה למדעים וטכנולוגיה
-
הפקולטה לחינוך והוראה
- דבר דיקנית הפקולטה לחינוך והוראה
- החוג לחינוך
- החוג להוראת החינוך הגופני
- החוג לחינוך גופני
- החוג לחינוך והוראה
- החוג לניהול וארגון מערכות חינוך
- החוג לעיצוב ופיתוח למידה והוראה
- היחידה לכניסה להוראה ופיתוח מקצועי
- הסבת אקדמאים להוראה
- M.Teach תואר שני מוסמך בהוראה בשילוב תעודה להוראת העל-יסודי
- חינוך מיוחד
-
הפקולטה למדעי החברה והרוח
- החוג לכלכלה וניהול
- לימודי גליל
- החוג להתנהגות ארגונית
- החוג לימודי טיפול באמצעות אמנויות - טיפול באמנות
- החוג לשירותי אנוש
- החוג ללימודי טיפול באמצעות אמנויות דרמה תרפיה
- החוג ללימודי מזרח אסיה
- החוג ללימודי עבודה סוציאלית
- החוג ללימודי פסיכולוגיה
- החוג ללימודים רב תחומיים
- החוג למסלול דו חוגי
- החוג לפילוסופיה משולבת עשייה
- החוג לפסיכולוגיה התפתחותית
- החוג לפסיכולוגיה חינוכית
- מסלולי לימוד מרוכזים
- דבר דיקן הפקולטה למדעי החברה והרוח
- מכינות
Button to open the popup Form
אני רוצה להשאיר פרטים
מלאו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם
מלאו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם
-
כל תכניות הלימוד
- הפקולטה למדעים וטכנולוגיה
-
הפקולטה לחינוך והוראה
- דבר דיקנית הפקולטה לחינוך והוראה
- החוג לחינוך
- החוג להוראת החינוך הגופני
- החוג לחינוך גופני
- החוג לחינוך והוראה
- החוג לניהול וארגון מערכות חינוך
- החוג לעיצוב ופיתוח למידה והוראה
- היחידה לכניסה להוראה ופיתוח מקצועי
- הסבת אקדמאים להוראה
- M.Teach תואר שני מוסמך בהוראה בשילוב תעודה להוראת העל-יסודי
- חינוך מיוחד
-
הפקולטה למדעי החברה והרוח
- החוג לכלכלה וניהול
- לימודי גליל
- החוג להתנהגות ארגונית
- החוג לימודי טיפול באמצעות אמנויות - טיפול באמנות
- החוג לשירותי אנוש
- החוג ללימודי טיפול באמצעות אמנויות דרמה תרפיה
- החוג ללימודי מזרח אסיה
- החוג ללימודי עבודה סוציאלית
- החוג ללימודי פסיכולוגיה
- החוג ללימודים רב תחומיים
- החוג למסלול דו חוגי
- החוג לפילוסופיה משולבת עשייה
- החוג לפסיכולוגיה התפתחותית
- החוג לפסיכולוגיה חינוכית
- מסלולי לימוד מרוכזים
- דבר דיקן הפקולטה למדעי החברה והרוח
- מכינות
אירועים ל.M.A פסיכולוגיה התפתחותית*
-
כל תכניות הלימוד
- הפקולטה למדעים וטכנולוגיה
-
הפקולטה לחינוך והוראה
- דבר דיקנית הפקולטה לחינוך והוראה
- החוג לחינוך
- החוג להוראת החינוך הגופני
- החוג לחינוך גופני
- החוג לחינוך והוראה
- החוג לניהול וארגון מערכות חינוך
- החוג לעיצוב ופיתוח למידה והוראה
- היחידה לכניסה להוראה ופיתוח מקצועי
- הסבת אקדמאים להוראה
- M.Teach תואר שני מוסמך בהוראה בשילוב תעודה להוראת העל-יסודי
- חינוך מיוחד
-
הפקולטה למדעי החברה והרוח
- החוג לכלכלה וניהול
- לימודי גליל
- החוג להתנהגות ארגונית
- החוג לימודי טיפול באמצעות אמנויות - טיפול באמנות
- החוג לשירותי אנוש
- החוג ללימודי טיפול באמצעות אמנויות דרמה תרפיה
- החוג ללימודי מזרח אסיה
- החוג ללימודי עבודה סוציאלית
- החוג ללימודי פסיכולוגיה
- החוג ללימודים רב תחומיים
- החוג למסלול דו חוגי
- החוג לפילוסופיה משולבת עשייה
- החוג לפסיכולוגיה התפתחותית
- החוג לפסיכולוגיה חינוכית
- מסלולי לימוד מרוכזים
- דבר דיקן הפקולטה למדעי החברה והרוח
- מכינות
סגל החוג .M.A פסיכולוגיה התפתחותית*
פרופ׳ אורה אביעזר
ראשת התכנית לתואר שני בפסיכולוגיה התפתחותית
פרופ' חבר
Ph.D.: אוניברסיטת שיקגו 1986
תחומי מחקר :
התפתחות רגשית-חברתית מהגיל הרך
ד"ר עומר הורוביץ
ראש החוג לפסיכולוגיה
מרצה בכיר
Ph.D.: אוניברסיטת חיפה 2009
תחומי מחקר :
מנגנונים מוחיים רגשיים
פרופ' מירב חן
דקנית הפקולטה למדעי החברה והרוח
פרופ' חבר
Ph.D.: אוניברסיטת פאלו-אלטו (ארה"ב) 1994
תחומי מחקר :
בריאות נפשית אצל ילדים ומתבגרים
ד"ר לי פרגמין-הייט
מרצה
Ph.D.: אוניברסיטת תל-אביב 2017
תחומי מחקר :
חווית ההורים באבחון ובקבלת אבחנה
ד"ר שירי פרלמן-אבניאון
מרצה בכירה
Ph.D.: אוניברסיטת חיפה 2002
תחומי מחקר :
אוטיזם, תהליכים מטה-קוגניטיביים
פרופ' אברהם(אבי) שגיא-שורץ
פרופ' מן המנין
Ph.D.: אוניברסיטת מישיגן, אן ארבור 1976
תחומי מחקר :
קוגניציה מוטורית, שליטה קוגניטיבית
סגל נוסף:
פרופ' ענת שר, גב' שלומית קנוטופסקי, גב' תהל להד-שטיין, גב' הילה כהן, מר הוזאם ג'ובראן.
תמונה

.M.A פסיכולוגיה התפתחותית*
-
כל תכניות הלימוד
- הפקולטה למדעים וטכנולוגיה
-
הפקולטה לחינוך והוראה
- דבר דיקנית הפקולטה לחינוך והוראה
- החוג לחינוך
- החוג להוראת החינוך הגופני
- החוג לחינוך גופני
- החוג לחינוך והוראה
- החוג לניהול וארגון מערכות חינוך
- החוג לעיצוב ופיתוח למידה והוראה
- היחידה לכניסה להוראה ופיתוח מקצועי
- הסבת אקדמאים להוראה
- M.Teach תואר שני מוסמך בהוראה בשילוב תעודה להוראת העל-יסודי
- חינוך מיוחד
-
הפקולטה למדעי החברה והרוח
- החוג לכלכלה וניהול
- לימודי גליל
- החוג להתנהגות ארגונית
- החוג לימודי טיפול באמצעות אמנויות - טיפול באמנות
- החוג לשירותי אנוש
- החוג ללימודי טיפול באמצעות אמנויות דרמה תרפיה
- החוג ללימודי מזרח אסיה
- החוג ללימודי עבודה סוציאלית
- החוג ללימודי פסיכולוגיה
- החוג ללימודים רב תחומיים
- החוג למסלול דו חוגי
- החוג לפילוסופיה משולבת עשייה
- החוג לפסיכולוגיה התפתחותית
- החוג לפסיכולוגיה חינוכית
- מסלולי לימוד מרוכזים
- דבר דיקן הפקולטה למדעי החברה והרוח
- מכינות
לימודי .M.A פסיכולוגיה התפתחותית באקדמית תל-חי
בשנים האחרונות עולה הצורך בשילובם של פסיכולוגיים מקצועיים המתמחים בפסיכולוגיה התפתחותית בכל המסגרות המעניקות שירותים טיפוליים לתינוקות, פעוטות וילדים בשלבים שונים של התפתחותם, כגון: מכונים להתפתחות הילד, יחידות פסיכיאטריות לגיל הרך, יחידות התפתחותיות בשירותים פסיכולוגיים חינוכיים, יחידות התפתחותיות בקהילה, ועוד.
העלייה בצורך ובמודעות החברתית לחשיבות הטיפול הפסיכולוגי בשלבי ההתפתחות המוקדמים, הובילה לביקוש גובר לפסיכולוגים שהוכשרו להתמחות בפסיכולוגיה התפתחותית.
* קבלת התואר מותנית באישור המל”ג
Accordion Title למה ללמוד M.A פסיכולוגיה התפתחותית בתל-חי
למה ללמוד M.A פסיכולוגיה התפתחותית בתל-חי
- תכנית הלימודים יוקרתית במיוחד, צוות המרצים נבחר בקפידה ומורכב ממובילי התחום בארץ.
- לתכנית מתקבלים רק 15 סטודנטים מדי שנה והיא כוללת שימוש במיטב המעבדות והציוד בתחום.
- תכנית ההכשרה כוללת התנסות מעשית בכל הארץ
- וכמובן, סביבת לימודים יפיפיה, נוף גלילי וקהילה צפונית עוטפת.
לאחר סיום ההתמחות, ניתן להשתלב בעבודה במגוון מסגרות.
במכונים להתפתחות הילד, יחידות פסיכיאטריות לגיל הרך, יחידות התפתחותיות לשירותים פסיכולוגיים חינוכיים, ויחידות התפתחותיות בקהילה.
המשך לימודים:
ניתן לבחור במסלול תזה.
Accordion Title איך זה עובד
איך זה עובד
הסטודנטים ילמדו במשך שנתיים 52 נ"ז, מהן 32 בשנה א' ו-20 בשנה ב'. הסטודנטים בשנה א' ידרשו להשתתף בשני ימי לימודים עיוניים בקמפוס, ופרקטיקום במסגרות באזור הצפון המטפלות בתינוקות, פעוטות וילדים בהיקף של יום אחד נוסף בשבוע בסמסטר ב.
סטודנטים בשנה ב' ילמדו יום לימודים עיוני אחד בקמפוס וישתתפו בפרקטיקום במכונים ומרכזים להתפתחות הילד במשך יומיים בשבוע.
● כל סטודנט יגיש עבודת גמר או תזה למ.א. באמצע השנה השלישית מתחילת לימודיו.
● ימי הלימודים יקבעו בהמשך
● פרקטיקום יערך בימים שיקבעו בתיאום עם מקומות ההכשרה.
רוצים לשמוע על אפשרויות קבלה נוספות? המכללה מציעה מגוון מכינות ואפשרויות לקבלה לאקדמיה.
נשמח למסור לך פרטים נוספים בטלפון: 04-8181855 שלוחה 1 או 9827*
Accordion Title אופק תעסוקתי
אופק תעסוקתי
בוגרי תואר זה יוכלו להשתלב במסגרות שונות המעניקות שירותים טיפוליים לתינוקות, פעוטות וילדים בשלבים שונים של ההתפתחות:
מכונים להתפתחות הילד , יחידות פסיכיאטריות לגיל הרך, יחידות התפתחותיות בשירותים פסיכולוגים וחינוכיים ועוד. זאת לאחר השלמת התמחות אשר באחריות משרד הבריאות.
לימודי השלמות
לימודי השלמות
Accordion Title למי מיועדים
למי מיועדים
לימודי השלמות מיועדים לכל המתעניינות/ים בתכנית לתואר שני בפסיכולוגיה התפתחותית אשר לא למדו את הקורסים הבאים כחלק מלימודי התואר הראשון:
שם הקורס | היקף נ"ז הנלמד בתל-חי | היקף נ"ז | ציון נדרש לקבלה |
---|---|---|---|
מבוא לפסיכופיזיולוגיה | 5 | 4 | 70 |
מבוא לפסיכולוגיה לחוג לפסיכולוגיה + תרגיל | 5 | 4 | 70 |
פסיכולוגיה אבנורמלית | 4 | 4 | 70 |
פסיכולוגיה חברתית + תרגיל | 5 | 4 | 70 |
פסיכולוגיה קוגניטיבית + תרגיל | 5 | 4 | 70 |
שיטות מחקר + תרגיל | 4 | 4 | 70 |
פסיכולוגיה התפתחותית | 4 | 4 | 70 |
מבוא לסטטיסטיקה לחוג לפסיכולוגיה + תרגיל | 6 | 4 | 70 |
תיאוריות אישיות | 4 | 4 | 70 |
לתשומת ליבך, למידת קורסי ההשלמה אינה מבטיחה קבלה לתכנית לתואר שני.
הקבלה לתכנית מותנית בהחלטת ועדת קבלה.
Accordion Title תהליך הרישום
תהליך הרישום
א. לרישום מקוון לתכנית השלמות.
ב. רשימת הקורסים המוצעים ומועדם.
ג. לאחר תשלום דמי ההרשמה, יש להוריד את טופס הרישום לקורסים הרצויים.
ד. יש לשלוח את הטפסים למייל: [email protected]
פרסום רשימת הקורסים וההרשמה לשנה"ל תשפ"ג לסמסטר א' תפתח במהלך חודש אוגוסט 2022 והרישום לסמסטר ב' במהלך חודש פברואר 2023.
Accordion Title לימודי השלמות בסמסטר קיץ - דרך היחידה ללימודי חוץ
לימודי השלמות בסמסטר קיץ - דרך היחידה ללימודי חוץ
מתוך קורסי ההשלמות, ניתן ללמוד את הקורסים פסיכולוגיה התפתחותית א+ב (בהיקף 4 נ"ז).
ופסיכופתולוגיה א+ב (בהיקף 4 נ"ז) במתכונת של אינטנסיב בסמסטר קיץ. האינטנסיביים מופעלים ע"י היחידה ללימודי חוץ בהתאם לביקוש ומספר נרשמים.
לפרטים נוספים והרשמה ניתן לפנות טלפונית לחטיבה ללימודי חוץ 04-8181855 שלוחה 5, או דרך המייל: [email protected], או לפנות למרכז מידע והכוונה בטלפון 04-8181855.
פרקטיקום
פרקטיקום
Accordion Title פרקטיקום פסיכולוגיה התפתחותית
פרקטיקום פסיכולוגיה התפתחותית
במסגרת הלימודים בתוכנית יידרשו הסטודנטים להתנסות בהכשרה מעשית משני סוגים כדי להבין את עבודת הפסיכולוגים ההתפתחותיים ותפקידיהם.
בסמסטר ב של השנה הראשונה ללימודים יתנסו הסטודנטיות והסטודנטים בפרקטיקום של יום אחד בשבוע במסגרות חינוכיות של הגיל הרך באזור הגליל. בהתנסות מעשית זאת ישתלבו הסטודנטים בפעילות במעונות יום, יחשפו להתפתחותם של תינוקות ופעוטים על כל גווניה, לנושאים שמעסיקים את הצוות החינוכי-טיפולי, ולאתגרים שהם מתמודדים איתם.
בשנה השנייה ללימודים ישתתפו הסטודנטים בפרקטיקום למתקדמים במשך יומיים בשבוע, והפרקטיקום יתקיים במוסדות המעניקים טיפול בשנות הילדות המוקדמת ומוכרים להתמחות על ידי משרד הבריאות. ההתנסות בפרקטיקום תתמקד בשלושת תחומי העבודה של פסיכולוגים התפתחותיים: אבחון, טיפול ועבודה מערכתית.
במידת האפשר יתבצע השיבוץ למקומות ההכשרה המעשית תוך התחשבות בבקשותיהם של הסטודנטים.
ההתנסות המעשית בתוכנית תלווה בהדרכה של פסיכולוגים מומחים במקומות הפרקטיקום (בשנה ב') ובשיעור מלווה פרקטיקום במכללה. בשיעור זה ידונו עם הסטודנטים בבעיות שהם נתקלים בהן, ובדרכי התמודדות עם הבעיות השונות שעולות בעבודתם המעשית.
דבר ראשת התכנית

פרופ' אורה אביעזר
ראשת התכנית לפסיכולוגיה התפתחותית
פרופ' אורה אביעזר
ראשת התכנית לפסיכולוגיה התפתחותית
התוכנית לתואר שני בפסיכולוגיה התפתחותית במכללת תל חי נועדה להכשיר פסיכולוגים התפתחותיים, אשר חסרונם ניכר באזור הצפון ומורגש במיוחד בגליל. פסיכולוגים התפתחותיים נותנים מענה לילדים, מחנכים והורים, בעיקר בגיל הרך, תוך התייחסות התפתחותית לכל מעגל החיים, וכן משתמשים בשיטות מתקדמות כדי לחקור ולפתח את הבנת התחום ההתפתחותי.
המועצה להשכלה גבוהה (מל"ג) אישרה לאחרונה את פתיחתה של תכנית חדשה לתואר שני בפסיכולוגיה התפתחותית במכללת תל חי, והענקת התואר מותנית באישור המל"ג.
הפסיכולוגים שילמדו בתוכנית ירכשו מיומנויות מחקר והערכה, יוכשרו באבחון, טיפול וייעוץ, ויוכלו לעבוד בכל המוסדות המעניקים טיפול בשנות הילדות, כגון: מכונים להתפתחות הילד, יחידות פסיכיאטריות לגיל הרך, יחידות התפתחותיות בשירותים פסיכולוגיים חינוכיים, יחידות התפתחותיות בקהילה, ועוד.
התוכנית, אשר כוללת מסלול עם תזה ומסלול נלמד עם עבודת גמר, מיועדת לבעלי תואר ראשון בפסיכולוגיה או במדעי ההתנהגות, שנבחנו בבחינת המתאם ורוצים לעסוק בתחום ההתפתחותי באופן יישומי ובמחקר. התוכנית עונה על דרישות הועדה המקצועית לפסיכולוגיה התפתחותית, והמסיימים את לימודיהם בהצלחה יוכלו לפנות להתמחות.
לימודי התואר השני מחייבים בשנה הראשונה ללימודים נוכחות של יומיים בשבוע בקמפוס תל-חי בסמסטר א, ונוכחות של יום נוסף בסמסטר ב לשם התנסות בפרקטיקום במסגרות חינוכיות של הגיל הרך. בשנה השנייה מחייבים הלימודים נוכחות של יום בשבוע בקמפוס תל חי וכן יומיים של פרקטיקום במוסדות מוכרים להתמחות. תכנית הלימודים המלאה מחייבת צבירה של 50 נקודות זכות חובה.
סגל התכנית לפסיכולוגיה התפתחותית
פרופ' אברהם(אבי) שגיא-שורץ
פרופ' מן המנין
Ph.D.:
אוניברסיטת מישיגן, אן ארבור
1976
תחומי מחקר :
קוגניציה מוטורית, שליטה קוגניטיבית
פרופ׳ אורה אביעזר
ראשת התכנית לתואר שני בפסיכולוגיה התפתחותית
פרופ' חבר
Ph.D.:
אוניברסיטת שיקגו
1986
תחומי מחקר :
התפתחות רגשית-חברתית מהגיל הרך
פרופ' מירב חן
דקנית הפקולטה למדעי החברה והרוח
פרופ' חבר
Ph.D.:
אוניברסיטת פאלו-אלטו (ארה"ב)
1994
תחומי מחקר :
בריאות נפשית אצל ילדים ומתבגרים
ד"ר שירי פרלמן-אבניאון
מרצה בכירה
Ph.D.:
אוניברסיטת חיפה
2002
תחומי מחקר :
אוטיזם, תהליכים מטה-קוגניטיביים
ד"ר עומר הורוביץ
ראש החוג לפסיכולוגיה
מרצה בכיר
Ph.D.:
אוניברסיטת חיפה
2009
תחומי מחקר :
מנגנונים מוחיים רגשיים
גב' ליאת ציוני- רכזת החוג
גב' זר אוחיון- רכזת החוג
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם