הצלחה גדולה ליום הפתוח במכללה האקדמית תל-חי

יום פתוח בתל חי

למעלה מ- 1000 מתעניינים מכל רחבי הארץ, הגיעו ליום הפתוח שנערך במכללה האקדמית     תל-חי, כדי לשמוע על מגוון תכניות הלימוד האקדמיות שיש למכללה להציע. 

המתעניינים ערכו פגישות אישיות עם ראשי החוגים ועם סגל המרצים שפירטו על ייחודן של תכניות הלימוד במכללה, נפגשו המתעניינים עם סטודנטים ובוגרי המכללה אשר סיפרו על חווית הלימודים המהנה בתל-חי, ערכו סיורים במעבדות המחקר ובמעונות הסטודנטים.

בנוסף לכך גדשו המתעניינים את אולם זרנגין במשך שני פאנלים, שהתקיימו במהלך היום, במסגרתם הציגו ראשי החוגים ומרצים בכירים את תכניות הלימוד וענו לשאלות המשתתפים. את הפאנלים הנחתה מגישת הטלוויזיה נטעלי שם-טוב.

התעניינות רבה נרשמה בחוגים הנלמדים בפקולטה למדעים: בחוג למדעי המזון, מדעי התזונה מדעי הסביבה ומדעי החי. חלק גדול מהסטודנטים לעתיד שמתעניינים בחוג למדעי המחשב, שמחו לשמוע על פרויקט "הטובים לתעסוקה" אשר מאפשר להם להתחיל ולעבוד בחברות הי-טק כבר במהלך הלימודים האקדמאיים ואף לזכות במלגה שנתית.

תכניות הלימוד לתואר שני, אף הן זכו במתעניינים רבים, ביניהן התוכנית הייחודית ללימודי גליל, התכנית לדרמה-תרפיה והתכנית לביוטכנולוגיה. במהלך היום הפתוח נרשמו מאות מתעניינים לשנת הלימודים הבאה במכללה האקדמית תל-חי וכן גם במכון לאומנויות ובמכללה הטכנולוגית.

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5336640
teyfWI4q323oqWRSJ6LNf8DHSwGPZc_aRdMfBu9plzo
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-FNIW5tdAfcYjuqW3_L79Fbg7iY5lOnKTDZpVQhjuQ4M
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form