תמונה

מזרח אסיה וחינוך
-
כל תכניות הלימוד
- הפקולטה למדעים וטכנולוגיה
-
הפקולטה לחינוך והוראה
- דבר דיקנית הפקולטה לחינוך והוראה
- החוג לחינוך
- החוג להוראת החינוך הגופני
- החוג לחינוך גופני
- החוג לחינוך להוראה
- החוג לניהול וארגון מערכות חינוך
- החוג לעיצוב ופיתוח למידה והוראה
- היחידה לכניסה להוראה ופיתוח מקצועי
- הסבת אקדמאים להוראה
- M.Teach תואר שני מוסמך בהוראה בשילוב תעודה להוראת העל-יסודי
- חינוך מיוחד
-
הפקולטה למדעי החברה והרוח
- החוג לכלכלה וניהול
- לימודי גליל
- החוג להתנהגות ארגונית
- החוג לימודי טיפול באמצעות אמנויות - טיפול באמנות
- החוג לשרותי אנוש
- החוג ללימודי טיפול באמצעות אמנויות דרמה תרפיה
- החוג ללימודי מזרח אסיה
- החוג ללימודי עבודה סוציאלית
- החוג ללימודי פסיכולוגיה
- החוג ללימודים רב תחומיים
- החוג למסלול דו חוגי
- החוג לפילוסופיה משולבת עשייה
- החוג לפסיכולוגיה התפתחותית
- החוג לפסיכולוגיה חינוכית
- מסלולי לימוד מרוכזים
- דבר דיקן הפקולטה למדעי החברה והרוח
- מכינות
השילוב בין מזרח אסיה לחינוך הוא מרתק לאור מרכזיותם של תחומי החינוך בתרבויות סין ויפן,בעבר ובהווה. תרבויות אלו נהגו להפקיד את ניהול המדינה בידי מלומדים ומשכילים. בכך הפך החינוך מפתח למימוש עצמי ונכרך בהבטחת תפקודה התקין של החברה. בהקשר של זמננו, ממניעים של הרצון להשתלב בעולם ועם זאת להיות משוחררים מתלות, וסיבות נוספות כמו חשיבות המסורת וגיבוש זהות לאומית, סין מובילה בעולם מבחינת ההשקעה בתחום החינוך. תנופה עצומה זו משנה את מערכת החינוך ומקדמת מוסדות רבים למעמד משמעותי בזירה הבינלאומית. רבות מההתפתחויות המתרחשות בתחום החינוך בזמננו נגזרות מתהליכים שמקורותיהם במזרח אסיה.