פרופ' יוסף מקורי נשיא המכללה האקדמית תל-חי היוצא

נשיא חדש למכללה האקדמית תל-חי

פרופ' יוסי מקורי נכנס לתפקידו כנשיא המכללה האקדמית תל-חי בין השנים 2022-2019.

פרופ' יוסי מקורי, החליף את פרופ' יונה חן שסיים כהונה בת שש שנים.

פרופ' מקורי, הינו תושב כפר סבא שעבר לאחרונה להתגורר בראש פינה. הוא פרופ' לרפואה פנימית, וכיהן כדקן הפקולטה לרפואה ע"ש סאקלר באוניברסיטת ת"א וכן ניהל מחלקה פנימית ומעבדה לאלרגיה ואימונולוגיה-קלינית במרכז רפואי מאיר, בכפר סבא.

בשנת 1976 סיים יוסי מקורי את לימודי הרפואה (M.D.), בביה"ס לרפואה ע"ש סאקלר, באוניברסיטת ת"א. תחום התמחותו הינו רפואה פנימית והתמחות-על באלרגיה ואימונולוגיה-קלינית. פרופ' מקורי היה מדען אורח במעבדה למחלות אלרגיות במכוני הבריאות הלאומיים NIH) בטסדה, מרילנד, ארה"ב ופרופ' אורח במרכז הרפואי סנט ג'ורג', אוניברסיטת New South Wales סידני, אוסטרליה וכן במרכז הרפואי של אוניברסיטת סטנפורד, ארה"ב. לפרופ' מקורי למעלה מ- 180 פרסומים של מאמרים מחקריים ופרקים בספרים מדעיים. כמו כן, רשומים על שמו 3 פיתוחים ורישום פטנטים.

במכתב ששלח לסגל האקדמי והמנהלי במכללה, כתב פרופ' מקורי: "בימים הקרובים אני נכנס לתפקידי כנשיא המכללה האקדמית תל-חי. ברוח ה"ימים הנוראים" שחווינו לאחרונה (אני מקווה לטובה), הנני העני ממעש נרעש ונפחד מגודל המשימה, כובד האחריות וגם... מהלא מוכר... עם זאת, אני נחוש להשקיע כל מאמץ ולהביא את הניסיון בן עשרות השנים, שצברתי במערכות אקדמיות שונות, בכדי לקדם את המכללה ולהוליכה לשיאים חדשים. כל זאת, מתוך אמונה והכרה באיכות המוסד וייחודו, הפוטנציאל הגלום בו, חשיבותו האזורית ובעיקר מצוינות אנשי הסגל העושים במלאכה. ברי לי כי אין מדובר ב"תצוגת אדם אחד" (ולו המוכשר ביותר), כי אם בעבודת צוות רחבה והרמונית תוך פתיחות רעיונית של הדבקים במשימה והמאמינים בה. ביחד נמשיך להצעיד את המכללה קדימה ונפעל במרץ לקידומו ופיתוחו של הגליל."

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5285395
p5GEtyNU2Gdaa-qkwvzXcG7UR2toqfsuJvjgU7ZrS-Q
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-C6S1oaIelvEpwiHtA_yiPfBKE3b2_UtmbjHyk7zdd14
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form