רכז/ת אדמיניסטרטיבי/ת לאגף מערכות מידע
מנהל אגף מערכות מידע.
תיאור התפקיד:
• אחריות על משימות רוחביות הכוללות עבודה שוטפת מול גופים ויחידות פנים וחוץ ארגוניים
• ריכוז נתונים ותהליכי עבודה תוך עמידה בלו"ז, מעקב ובקרת ביצוע ותקציב.
• ניהול, רישום, פיקוח ובקרה על ציוד בתחום המחשוב, תוכנות ורישיונות.
• אחריות על בקשות רכש חומרה/תוכנה אל מול ספקים ומול מחלקת הרכש.
• אחריות על נושאי המנהלה של האגף
דרישות התפקיד:
• השכלה: תואר אקדמי - חובה, יתרון לבוגר/ת במדעי המחשב/ כלכלה וניהול עם התמחות במדעי המחשב/
הנדסת תעשייה וניהול התמחות במערכות מידע
• ניסיון אדמיניסטרטיבי של שנה לפחות - חובה.
• ניסיון רכש ועבודה מול מערכת פריוריטי – יתרון.
• שליטה מלאה ביישומי Office – הכרחי בפרט שליטה מלאה באאוטלוק ואקסל.
• תקשורת בין אישית גבוהה.
תכונות, כישורים ומיומנויות נדרשות:
סדר וארגון ברמה גבוהה, יכולת הובלה ויוזמה, יכולת עבודה ולמידה עצמית, יחסי אנוש מצוינים, אמינות, גמישות, יכולת עבודה בצוות וכושר ביטוי גבוה.
הגשת מועמדות:
המשרה מיועדת לכלל עובדי המכללה ולמועמדים חיצוניים. המכללה האקדמית תל-חי פועלת לגיוון תעסוקתי ומעודדת הגשת מועמדות מקרב כלל הקבוצות בחברה הישראלית . פניות מתאימות יש להעביר לאגף משאבי אנוש במכללה האקדמית תל-חי בכתובת דוא"ל: [email protected]
מועד אחרון להגשת מועמדות – 22/4/24