להשתלב היום במקצועות העתיד

להשתלב היום במקצועות העתיד

תחום מדעי המחשב, ועל כך אין שום ספק או התלבטות, הוא לא רק התחום של העתיד אלא גם של ההווה. כל החיים שלנו משלבים בתוכם את המחשבים והייטק, אפילו בדברים הפשוטים ביותר שאנו לא מייחסים להם קשר ישיר למחשבים כמו הרכב שלנו אשר מבוסס על מערכת ממוחשבת, הסמארטפון כמובן ואפילו התנור או המקרר אם אלה דגמים חדשים. לכן, תחום מדעי המחשב מבוקש מאוד בקרב סטודנטים. ההתלבטות העיקרית היום היא האם להשקיע בתואר או לרוץ לקורס תכנות ממוקד.

כל היתרונות של תואר ראשון על פני קורס

  • כל הדרכים לפניכם: ההבדל  בין לימודי תואר במדעי המחשב לבין קורס מהיר דומה  להבדל בין פתיחת דלת לחריץ קטן והשתחלות דרכו בקושי לבין פתיחת דלת לרווחה עם מבחר שבילים בהם תוכלו ללכת עם יציאתכם. תואר ראשון מספק לכם בסיס איתן ורחב כך שתוכלו להשתלב בתחום המחשבים וההייטק בתחומים שונים: נתונים, סייבר, טכנולוגיית האינטרנט, אפליקציות ועוד.
  • רמה שנקבעת בעצם תנאי הקבלה: לקורס קצר במחשבים לרוב לא יהיו תנאי קבלה ואם ישנם, הם מינימליים כך שרוב המתעניינים יוכלו להתקבל. במוסדות אקדמיים ישנם תנאי קבלה נוקשים יותר כך שהמתקבלים עוברים רף מסוים. במכללת תל חי לדוגמה ישנם תנאי קבלה הקשורים לציון הבגרות במתמטיקה ומספר יחידות הלימוד  ולציון הפסיכומטרי. עם זאת, המכללה מגלה גמישות ומציעה מסלולי לימודים ללא בגרות או פסיכומטרי עם השלמת הפערים בצורות שונות לדוגמא מכינה שמציעה המכללה, הסתמכות על נקודות זכות מן האוניברסיטה הפתוחה ודרכים נוספות.
  • מרצים מעולים: במוסד אקדמי המרצים בכל תחום חיים אותו וחייבים להיות מעולים בו. לעומ זאת בקורסים קצרים שאינם אקדמאים גם תנאי הקבלה למרצים, בדומה לסטודנטים, הם נמוכים יותר.
  • תואר ראשון- לא רק תיאוריה: נכון, במיוחד בשנה הראשונה תלמדו לא מעט תיאוריה וקורסים במתמטיקה על מנת שתהיו מוכנים לקורסים המתקדמים העוסקים במגוון נושאים מעולם המחשבים והתכנות, אך התואר כמכלול בהחלט מוכוון מטרה לספק כלים ישומיים ופרקטיים שיאפשרו לכם להשתלב בצורה חלקה ומהירה בעבודה.
  • לא לוותר על חוויית התואר: תואר ראשון מהווה  תקופת ביניים בין השחרור מהצבא והטיול הגדול לבין החיים הבוגרים. במיוחד במכללת תל חי להווי וחיי הקמפוס ישנה משמעות רבה בגלל מיקום המכללה והאווירה הקיימת בה.

תואר ראשון במדעי המחשב- לא בכל מקום

כפי שראיתם, ישנם יתרונות רבים ללימודי תואר ראשון במחשבים על פני קורסים קצרים, מפתים ככל שיהיו. תואר הוא השקעה לטווח ארוך ונותן בסיס חזק וכלים להתמודד עם השינויים המהירים שישנם בתחום ההייטק. עם זאת, חשוב גם לבחור במוסד הנכון ללמוד בו. מכללת תל חי משלבת בין אקדמיה ומחקר ברמה הגבוהה ביותר לחדשנות ויזמות באמצעות מרכז היזמות שבה. היא מהווה מקום מעולה ללמוד בו למגיעים מאזור הצפון שאינם רוצים להרחיק או דווקא לסטודנטים מהמרכז והדרום שרוצים ללמוד באווירה ירוקה ולחוות את הגליל במיטבו. לכן, תואר במחשבים במכללת תל חי הוא מבוקש מאוד. מוזמנים לפנות למכללה בכל שאלה או התלבטות.

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5253871
GtoOApvEOY8CABN04FrLohMY8smNfca3mbGLhw8jaQo
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-bTjSRxZcBj3C4V3Oo4tfLdDXFFPkRMt7z6TlynxHn28
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form