התרגשות גדולה עם פתיחת שנת הלימודים במכללה האקדמית תל-חי

סקר שביעות רצון של התאחרות הסטודנטים הארצית מדרג את תל-חי במקום השלישי המכובד.
תמונה
סטודנטים במכללה האקדמית תל-חי
סטודנטים במכללה האקדמית תל-חי

סקר שביעות רצון של התאחרות הסטודנטים הארצית מדרג את תל-חי במקום השלישי המכובד

שנת הלימודים האקדמית תשע"ח נפתחה בהתרגשות גדולה. הצוות האקדמי והמנהלי קיימו ימי היערכות לקראת פתיחת השנה החדשה ויום אוריינטציה מיוחד נערך לסטודנטים בשנה הראשונה שמטרתו הייתה לערוך לסטודנטים היכרות עם המכללה, עם בעלי התפקידים ועם הגורמים השונים העומדים לרשותם. סך הכל החלו את שנתם הראשונה באקדמיה  כ - 1300 סטודנטים חדשים שמצטרפים אל 2400 הסטודנטים הוותיקים. השנה פתחנו שלוש תכניות חדשות:  התכנית לתואר שני לטיפול באמנות, ובמסגרת התואר הראשון, תכנית הצוערים לשלטון המקומי ומסלול מערכות מידע בחוג לכלכלה וניהול.

לצד הסטודנטים שגדלו באזור, בקרית שמונה, במושבים, במושבות ובקיבוצי האזור, מגיעים לתל-חי סטודנטים רבים מכל גווני החברה הישראלית, מהצפון, ממרכז הארץ ומדרומה ומצטרפים למרקם היפה שנוצר כאן בקמפוס ובאזור. גם השנה למעלה מ- 70% מהסטודנטים  הלומדים במכללה מגיעים מכל קצוות הארץ, נתון המעיד על הרמה האקדמית הגבוהה של המכללה ועל חווית הלימודים המיוחדת, בנוף המרהיב ובטבע הירוק המאפיין את הגליל.

גם השנה בולט הגידול המרשים בכמות הסטודנטים בתכניות לתואר שני.  השנה לומדים בתשע התוכנית לתארים  שניים כ- 600 סטודנטים וזה בהחלט מחזק את התהליך שמבדל את תל-חי ומצעיד אותה לכיוון של מכללת מחקר. כחלק מהמהלך הזה מובילה ההנהלה האקדמית של המכללה, בראשות הנשיא פרופ' יוסי מקורי, מהלך של הרחבת קשרי המחקר הבינלאומיים של המכללה.

סקר שביעות רצון של התאחרות הסטודנטים הארצית, שנערך לרגל פתיחת שנת הלימודים האקדמית, מדרג  את המכללה האקדמית תל-חי במקום השלישי המכובד מבין המכללות הציבוריות בארץ. בפרמטר של יחס המרצים לסטודנטים הגיעה תל-חי למקום השלישי מבין כל מוסדות הלימוד בארץ (כולל אוניברסיטאות ומכללות פרטיות).

לדברי מנכ"ל המכללה, אלי כהן: "פתחנו שנה אקדמית תוססת ומלאת פעילות גם בהיבט החברתי, הן בתוך הקמפוס והן בכל הקשור לפעילות של תל-חי באזור: קהילות הסטודנטים בקרית-שמונה צומחות וגדלות במסגרת הפרויקט המשותף (תוצרת הארץ') ל קריית שמונה, להתאחדות הסטודנטים הארצית ולמכללה האקדמית תל-חי. פרוייקט "אקדמיה בכיכר" פותח את שנתו החדשה עם מגוון גדול ומרתק של קורסים הפתוחים לכלל תושבי האזור. אגודת הסטודנטים במכללה מורכבת מצוות פעיל וחרוץ המקדם נושאים חשובים לטובת הסטודנטים ולטובת האזור כולו ואנו גאים מאוד בפעילותם הנמרצת".

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5253763
b8BgqNrNcz6a0EYL8ARUdW-s-DOpYF1-W8cjg1on-8Q
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-H2IdrOeUYZtaAxb1qkaRhRCLoc7wsJ9eFdXyyDC7W74
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form