האקתון בנושא אתגרי החקלאות בעקבות המלחמה

תמונה
משתתפי האקתון על אתגרי החקלאות בעקבות המלחמה

 

מרכז היזמות והחדשנות תל-חי הוביל מיני האקתון שעסק באתגרי החקלאות בעקבות המלחמה

הצלחה רבה למיני האקתון בין לאומי, Agri-Hack בהובלת מרכז יזמות וחדשנות תל-חי ובהשתתפות סטודנטים מארבעה מוסדות אקדמיים מישראל, גרמניה ויוון שנערך לאחרונה ועסק באתגרי החקלאות שהולידה מלחמת חרבות ברזל.

כ-100 משתתפים, מנטורים, שותפים ואורחים לקחו חלק באירוע תחרותי שעסק במציאת פתרונות חדשניים לאתגרים גלובליים של חקלאים ברחבי העולם, בדגש על אזורים הנמצאים בקונפליקט. האתגרים עסקו בהעדר של ידיים עובדות וחוסר נגישות של החקלאים לשדות או העדר תקשורת וקליטת GPS.

11 צוותים של סטודנטים ממגוון תחומי התמחות כגון: ביוטכנולוגיה, עיצוב, כלכלה ומנהל עסקים, עבדו בצוותים הטרוגניים במפגש אינטנסיבי של מספר שעות מצומצם. המפגש הסתיים באירוע פיצ'ים בו הציג כל אחד מהצוותים בקצרה את הצעתו לפתרון האתגר. שלושה צוותים העפילו למקום הראשון והציעו פתרונות כגון: שימוש ברחפנים לאיסוף דאטה על בשלות היבול תוך חיבור לפלטפורמות AI וניהול מרחוק שיפעילו מערכות רובוטיות וכן, קיצור זמן ה time to market באמצעות פלטפורמה המחברת בין חקלאים לקמעונאים.

הסטודנטים המשתתפים ציינו את החוויה כמעצימה וייחודית, המשלבת התנסות בשכלול היכולת לרעיונאות תוך הכרות עם סטודנטים ממגוון לאומים ותרבויות לסיעור מוחות בזמן קצר, ללא הכרות מוקדמת עם הנושא או עם חברי הצוות. באירוע השתתפו סטודנטים וסטודנטיות לתואר שני מהחוג לביוטכנולוגיה במכללה האקדמית תל-חי, הלומדים בקורס יזמות בהוראת פרופ' אלי גימון המכהן גם בתפקיד יו"ר מרכז יזמות וחדשנות תל-חי, סטודנטים מתכנית בין-לאומית ל MBA מאוניברסיטת HNU בגרמניה, סטודנטים לעיצוב ממכללת שנקר וסטודנטים לכלכלה מאוניברסיטת West Attica ביוון.

עוד היו שותפים לאירוע מנהלת האגרי-פודטק בגליל וקק"ל. האירוע הוא אחד מתוך סדרת אירועים המשקפים את חזון מרכז היזמות לעסוק בחינוך ליזמות ולקדם אקוסיטסם יזמי רב מגזרי, בעל תועלת סביבתית וכלכלית, בשיתוף פעולה עם גורמים אזוריים, לאומיים ובין לאומיים.

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5262597
IAXEh6BM5X-7-PeLmU4FPwJ1BmY_QHHZPE1H5e5tpkw
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-rf5oj1PmeZ_NBCnH2BXMOUpy70O4EzTtpkDyRDwtdkk
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form