תומך/ת Helpdesk בתחום המחשוב
ראש צוות טכנאים.
תיאור התפקיד:
סיוע מרחוק למרצים, תלמידים וסגל מנהלי, בהפעלת מערכות המחשוב במכללה.
ביצוע בקרה, שליטה וטיפול בקריאות שירות בתחום מערכות המחשוב.
דרישות התפקיד:
• השכלה פורמאלית: תואר ראשון או תעודת הנדסאי בתחום המחשבים - יתרון.
• ניסיון בתמיכה טכנית טלפונית ופתרון תקלות מרחוק כולל תיעוד - הכרחי.
• ידע נרחב במערכות הפעלה, עולם האינטרנט ותוכנות אופיס - הכרחי.
• ניסיון בעבודה מול ActiveDirectory ומערכות ניהול זהויות - יתרון.
• ידע בעבודה מול מערכת ניהול תקלות/קריאות - יתרון.
• ניסיון בניהול רשתות, פרויקטים והטמעת מערכות מחשוב - יתרון.
• כתיבת נהלים, תיעוד טכני ומדריכים למשתמש - יתרון.
תכונות, כישורים ומיומנויות נדרשות:
עבודה תחת לחץ, גישה טכנית, כושר למידה עצמית, יכולת עבודה בצוות תוך הקפדה על נטילת אחריות אישית, תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש טובים, "ראש גדול" ויוזמה, סדר וארגון.
הגשת מועמדות:
המשרה מיועדת לכלל עובדי המכללה ולמועמדים חיצוניים. המכללה האקדמית תל-חי פועלת לגיוון תעסוקתי ומעודדת הגשת מועמדות מקרב כלל הקבוצות בחברה הישראלית. פניות מתאימות יש להעביר לאגף משאבי אנוש במכללה האקדמית תל-חי בכתובת דוא"ל: [email protected]
מועד אחרון להגשת מועמדות – 22/4/2024