איך תדעו איזה מקצוע ללמוד?

איך תדעו איזה מקצוע ללמוד?

 

לא מעט צעירים חולמים כל חייהם ללמוד תחום כלשהו באופן אקדמאי ולעסוק בו ועל כן, כאשר מגיע השלב שבו הם צריכים לבחור איזה מקצוע ללמוד, הם יודעים מה לבחור והיכן ללמוד וכל שנותר להם זה לעמוד בתנאי הקבלה של לימודי התואר במוסד האקדמאי שבו הם מעוניינים ללמוד. אולם, ישנם לא מעט צעירים שלא יודעים מה הם באמת רוצים לעשות ומה כדאי להם ללמוד. אין ספק שמדובר על התלבטות חשובה מאוד שכן, התואר האקדמאי שאותו תבחרו ותחום הלימודים, ישפיעו על העיסוק המקצועי העתידי שלכם. אם אתם עדיין מתלבטים לגבי מה ללמוד, כדאי שתקראו את המאמר הבא.

מה כדאי ללמוד?

אנחנו חיים בעולם שבו אנחנו כל הזמן מקבלים שירותים שונים או מעניקים שירותים שונים. כמובן שכל נותן שירות וכל מקבל שירות, הם חלק ממערכת יחסים מורכבת ומסועפת בין בני אדם. כל נותן שירות מנסה לעשות את הטוב ביותר על מנת להשביע את רצונו של מקבל השירות. אם חשבתם שנותני השירות הם רק אנשים שעומדים במשבצת של בעלי תפקידים, חשוב שתדעו שגם במקומות עבודה כגון: מפעלים, משרדים ועוד, העומדים בראש מעוניינים לעשות את הכל על מנת שהעובדים יהיו מרוצים. ידוע כי עובד שלא מרוצה במקום העבודה שלו, פשוט יעזוב. בכדי שלא להפסיד עובדים טובים מאוד, המטרה של כל מקום עבודה היא לדאוג שלעובד יהיה הכי טוב במקום העבודה. מי שאמור לדעת מה גורם לעובדים להיות שבעי רצון במקום העבודה שלהם וכיצד גורמים להישאר במקום העבודה הם בעצם מנהלי משאבי אנוש במקום העבודה, אשר עובדים במחלקת כוח אדם.

האם כדאי ללמוד שירותי אנוש?

אם תמיד עניין אתכם אחרים, אם תמיד חשבתם שיש לכם את היכולת לעסוק בכל מה שנוגע למה טוב לכל אדם וכיצד ניתן לשפר את התנאים של כל אדם בכל מקום שבו הוא נמצא על מנת שהוא יהיה שבע רצון, יתכן מאוד כי לימודי שירותי אנוש הם בדיוק עבורכם. לימודי שירותי אנוש עוסקים בתחומים שונים המאפשרים לכל סטודנט להגיע לשוק העבודה כאשר יש לו את הידע הרלוונטי ביותר המאפשר לו להשתלב בצורה מוצלחת בתחום משאבי אנוש. במסגרת הלימודים עוסקים הן בידע התאורטי והן בפן המעשי הנוגעים לתחומים שונים שרלוונטיים מאוד להבנת האדם האנושי כגון: סוציולוגיה, פסיכולוגיה, יזמות, כלכלה וכמובן כל מה שנוגע לתחום התקשורת הבינאישית. לאחר שלומדים את התואר המדובר ניתן להשתלב כעובדים בתחום משאבי אנוש ואף חשבי שכר או פשוט להמשיך ללימודי תואר שני במסלולים שונים.

החשיבות של לימוד שירותי אנוש

אין ספק כי יחסים בין בני האדם, אשר במרכז שלהם יש את כל מה שנוגע לתחום קבלת שירות, הם חלק חשוב ובסיסי מאוד בחיים של כולנו. כמובן שהם מהווים חלק חשוב מאוד גם במקומות עבודה ובארגונים שונים ועל כן, כל ארגון או מקום עבודה חייב להעסיק מנהל משאבי אנוש וצוות מקצועי, שידע כיצד לעסוק בפן האנושי שבמקום העבודה, תוך התייחסות אמיתית לצרכים של העובדים מתוך הבנה כי ההון האנושי מהווה את הדבר החשוב ביותר בכל מקום עבודה או ארגון. אם אתם אוהבים אנשים, אם היחסים בין בני האדם מעניינים אתכם ואם אתם רוצים להשתלב במשרה הנוגעת לתחום משאבי אנוש, כדאי מאוד שתבחרו ללמוד דווקא שירותי אנוש.

 

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5253023
0mQS5AKVV3IDG-S52eVEzNqPpToOyecU0Gj5PZbPQDI
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-D0j6kyRDvyze4OkTNuoSC9X4eXQnFolxkpf3P1TG6MI
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form