בואו להפוך את הידע הרחב שלכם לכלי חינוכי

בואו להפוך את הידע הרחב שלכם לכלי חינוכי

שנות הלימודים באקדמיה, בין אם זהו תואר ראשון ובין אם גם תואר שני בנוסף, הן שנים משמעותיות בהן השקעתם כסף, זמן רב ואנרגיות על מנת לצאת עם הכשרה לעסוק במקצוע בו בחרתם. עם זאת, ישנם לא מעט אקדמאים שמחליטים לשנות כיוון, פעמים רבות בשל חוסר סיפוק אישי. רבים מהם בוחרים לעשות הסבת אקדמאים להוראה והדבר אינו מקרי.

מדוע אקדמאים רבים בוחרים לעשות הסבה להוראה?

להסבת אקדמאים להוראה מספר יתרונות:

  • התואר שבו נעשתה השקעה רבה לא נזרק לפח אלא משמש גם כאן. ניתן להתאים ללמד את התחום בו עוסק התואר. אם לדוגמה התואר הראשון (או גם השני) הם במתמטיקה ומדעי המחשב, ניתן לרתום את הידע הרב שרכשתם בתחום לטובת התלמידים. כך למעשה החלק של תחום הדעת (המקצוע אותו תלמדו בבית הספר) נמצא כבר בידיכם. כל שיש לעשות הוא לקבל כלים לעסוק בחינוך והוראה. כלים אלה תקבלו באמצעות מספר קורסים בחינוך וגם סטאז' אותו תעשו בבית ספר. כך תהפכו למורים למתמטיקה ו/או מחשבים בבית ספר יסודי או על יסודי לבחירתכם. כך כמובן בכל תואר שעשיתם: היסטוריה, כלכלה, סוציולוגיה, אנגלית ועוד.
  • הוראה היא מקצוע מתגמל מאוד מבחינה רגשית וערכית. אקדמאים רבים מגיעים להוראה מתחום ההייטק ולא בכדי. הם מספרים שהיה חסר להם מאוד רגש בעבודה. הוראה היא מקצוע המשלב רגש עם היכולת לתרום לעיצובו של אדם ולהשפיע משמעותית על חייו.
  • נוחות מבחינת שעות עבודה: הוראה היא מקצוע תובעני הדורש הרבה מאוד השקעה פיזית ורגשית. עדיין ישנם יתרונות מבחינת סדר יום ושעות עבודה: סיום יום עבודה בשעות הצהריים- אחר הצהריים המוקדמות, חופשת קיץ וחופשות בחגים. אקדמאים אשר עבדו לפני כן בעבודה מבוקר עד ערב רואים בכך שינוי מרענן המתאים פעמים רבות להרחבת המשפחה.

איך בנויה הסבת אקדמאים להוראה בתל חי?

לתכנית הסבת אקדמאים להוראה מתקבלים בעלי תואר ראשון או שני מוכרים, כאשר בתחום המדעים המדויקים נדרש ממוצע של 70 ומעלה ובתחום מדעי החברה והרוח- 75 ומעלה. ישנו גם ראיון אישי. במסגרת התכנית ילמדו הסטודנטים לימודי יסוד (הכוללים גם עזרה ראשונה וזהירות בדרכים), לימודי חינוך, לימודי הוראה ופדגוגיה בה נעשית התנסות בשטח בהדרכת מדריך פדגוגי ולימודי התמחות- השלמה בתחום הדעת עצמו ודגשים על לימוד תחום זה. ניתן לבחור בהסבה לגיל הרך, בית הספר היסודי, על יסודי או חינוך מיוחד.

מדוע לעשות הסבה בתל חי?

מכללת תל חי דוגלת בשיטות חדשניות בהוראה תוך גיוון ויצירת עניין וסקרנות לתלמידים. סגל המרצים של המכללה מוביל בתחומו ועוסק גם במחקר פעיל כך שהלימודים מתבססים על עבודת שטח ומחקר רבים. המסלול ממוקד וברור, כולל התנסות בקמפוס אהלו בו תוכלו ליישם מגוון שיטות הוראה בהדרכה מדריך פדגוגי. מעבר לכך, במכללת תל חי  אווירה והווי מיוחדים כך שתרגישו שעשיתם צעד נכון בשינוי שבחרתם.

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5254218
9k93RHboQycyn0y7-h6AA7FA3V1E4WqAZuTvR2XUTzU
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-Kg5WkYMaj_1LM-XWxTaFH0bw2s1uO0vnvgkfSIy4tZ8
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form