בני אדם מרתקים אתכם? בואו ללמוד את זה בצורה מקצועית

בני אדם מרתקים אתכם? בואו ללמוד את זה בצורה מקצועית

אם התנהגות, דיבור, חיבור בין אינטואיציה, רגש ושכל וכל הקשור למהות שלנו כבני אדם מרתקת אתכם, לימודי תואר ראשון בחטיבה למדעי ההתנהגות במכללת תל חי ללא ספק יענו לפחות על חלק מהסקרנות שלכם ויתכן שגם יעוררו סקרנות נוספת, סקרנות אשר תוכלו למלא עם כניסה נוספת לעומק במסגרת תארים מתקדמים. על מנת לצלול אל נפש האדם כאינדיבידואל אך גם להיבטים נוספים הקשורים להתנהגות האדם כמו אנתרופולוגיה, סוציולוגיה וגם לימודי מגדר, בנתה מכללת תל חי מסלול ייחודי  של לימודי מדעי ההתנהגות במסגרת החוג ללימודים רב תחומיים.

כיצד בנויים לימודים בחטיבה להתנהגות?

כאמור, מדובר על תואר בחוג ללימודים רב תחומיים אשר בו תעסקו במדעי ההתנהגות והחברה מהיבטים שונים. ניתן ללמוד בחטיבה למדעי ההתנהגות במסגרת תואר חד חוגי (תואר בלימודים רב תחומיים בלבד) או במסגרת תואר דו חוגי בו תשלבו את הלימודים במדעי ההתנהגות במסגרת החוג הרב תחומי יחד עם לימודים בחוג אחר כמו חינוך, ניהול שירותי אנוש, כלכלה, פסיכולוגיה ועוד. במסגרת תואר חד חוגי תבחרו קורסים מכל שלושת מקבצי החטיבה: פסיכולוגיה, סוציולוגיה ואנתרופולוגיה ומגדר עם מעט נקודות בחירה מחוגים אחרים. במסגרת תואר דו חוגי, תבחרו קורסים משני מקבצים בלבד (סוציולוגיה עם פסיכולוגיה, סוציולוגיה עם מגדר וכו') יחד עם קורסים מן החוג הנוסף שתבחרו.

מה ההבדל בין תואר בפסיכולוגיה לתואר זה?

מכללת תל חי אכן מציעה גם תואר ראשון בפסיכולוגיה ותואר שני בפסיכולוגיה חינוכית. ההבדל הוא במידת ההתמקדות בתחום הפסיכולוגיה עצמו. במסגרת תואר ראשון בפסיכולוגיה, עיקר ההתמקדות יהיה בתחום זה העוסק בנפש האדם על היבטיה השונים: טעימה מן הפסיכולוגיה הארגונית, חברתית, חינוכית, קלינית, למידה וזיכרון ועוד. במסגרת לימודים בחטיבה למדעי ההתנהגות נקודת המבט על הנושא המרתק הנקרא התנהגות יהיה רחב ומקיף יותר ויכלול לא רק את הפסיכולוגיה המדברת בעיקר על האדם עצמו אלא גם נושאים הקשורים לחברה, תרבות, ניתוח תהליכים הקשורים בבנייתה של חברה, ערכים ונורמות, ממשל וכן התמקדות בנושר המגדר שהולך ותופס מקום נרחב יותר בחיינו.

לאן ממשיכים עם תואר בחטיבה למדעי ההתנהגות?

האפשרויות להשתלבות בשוק העבודה לאחר סיום התואר הן שונות. הדבר תלוי גם האם מדובר בתואר חד חוגי או דו חוגי, ובמידה ודו חוגי, מהו החוג השני. ניתן להשתלב במגוון תפקידים בתחום המשאבי אנוש וכוח אדם, בחינוך הפורמלי והבלתי פורמלי, תפקידי הדרכה בחברות, עמותות וגופים שונים בתחום החברתי, פסיכולוגי או מדיני. אם החוג שבחרתם הוא כלכלה ניתן להשתלב בתפקיד הנוגע הן לתחום ההתנהגותי והן לתחום הכלכלי ולחבר ביניהם. אם הכיוון שלכם הוא אקדמי- מחקרי, ניתן מתואר זה להמשיך ללימודי תואר שני באחד החוגים הקשורים למקבצים שבחרתם.

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5254496
hNooR8d_iJCmUulzhxvsX-2U1ody1AoIeCy6UY2cqRM
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-G0mEePhn2KqjYDM2fC3N56cZdX4wBKwpU1mI2GuwzAU
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form