כל הרעיונות לשינוי חיובי באמצע החיים

כל הרעיונות לשינוי חיובי באמצע החיים

החיים יכולים להיות מעניינים ומלאי סיפוק אבל בואו נודה על האמת, יש לא מעט אנשים שלא מרוצים מהם. הם קמים בבוקר לאותה עבודה ולאותו סדר יום, לא אוהבים את מה שהם הולכים לעשות אבל הם חייבים.

הם חייבים כי צריך להביא פרנסה הביתה וכי צריך לשמור על שגרה, כי יש תחושה שאי אפשר לשנות כלום וזו גזירת גורל, בין אם מדובר על הרצון בשינוי קריירה, בשיפור המראה החיצוני, במציאת זוגיות או ביציאה מזוגיות לא טובה, או בכל דבר אחר שמפריע בחיים.

אבל האמת היא שאפשר לעשות שינויים חיוביים בחיים. אפשר להסיט את הספינה מהמסלול הרגיל והלא מספק אל עבר מסלול אחר, טוב יותר, נעים יותר וממלא הרבה יותר. יש דרכים שונות לשינוי חיובי באמצע החיים כמו הסבת אקדמאיים להוראה שנדבר עליה אחר כך, דרכים לא מורכבות שכל מה שהן צריכות זה קצת מוטיבציה, חיוך על הפנים ורצון שהדברים יהיו אחרת.

תעשו ספורט

הנה רעיון ראשון לשינוי חיובי בחיים שעשוי לשפר הן את המצב הפיזי והן את המצב הנפשי שלכם. יכול להיות שאתם כבר שנים או עשרות שנים לא זזים יותר מידי, מהבית, לרכב, למשרד וחזרה כל הדרך, ועכשיו זה הזמן לעשות שינוי בכל מה שנוגע לכושר הגופני שלכם.

לא, אתם לא צריכים להירשם למרתון ירושלים וגם לא צריכים שיהיו לכם כמה שעות פנויות בכל שבוע. כל מה שאתם צריכים זה להתחיל עם חצי שעה ביום או אחת לכמה ימים, חצי שעה של הליכה מהירה, עם או בלי אוזניות ומוזיקה ברקע.

אם אתם רוצים שתהיה לכם מחויבות גדולה יותר לעשיית ספורט כדאי שתצטרכו לקבוצת ריצה או הליכה, קבוצה שנפגשת למשחקי כדורסל, כדורגל או כל ספורט אחר שתהנו ממנו ואתם חושבים שתתמידו בו. מה שזה יעשה לכם לגוף בתוך זמן קצר זה מדהים ועוד יותר, מה שזה יעשה לנפש שלכם זה לא יתואר – מצב רוח טוב יותר, שמחה, רעננות, פוקוס, וכן, אפשר להגיד גם אושר.

שינוי קריירה כמו הסבת אקדמאיים להוראה

התחום העיקרי בו אנשים מרגישים תקיעות בחיים שלהם הוא הקריירה. רבים לא אוהבים את מה שהם עושים גם אם הם למדו לא מעט בשביל המקצוע שלהם, והם מפחדים לעשות שינוי כי הוא ייקח זמן וכי הוא ידרוש לימודים מההתחלה, כי אין להם זמן בשביל זה או כי הם לא יכולים להרשות לעצמם להוציא.

השורה התחתונה – הם לא זזים לשום מקום. הם נשארים ממורמרים באותה העבודה ועם אותם האנשים, אבל אין באמת סיבה שזה יהיה ככה. הם יכולים לעשות הסבה מהמקצוע שלהם למקצוע שיותר מעניין אותם, והוראה היא דוגמא טובה  לכך.

הסבת אקדמאיים להוראה היא משהו שרבים חושבים עליו וגם עושים בפועל. היא לא מורכבת והיא די מהירה, ומי שיכול לעשות את ההסבה הוא מי שיש לו תואר ראשון או שני ורצון להיכנס לעולם החינוך.

כמה זמן ההסבה לוקחת? זה כבר תלוי ברקע הלימודי של הסטודנט. כל מקרה לגופו אבל זה בטח יותר קצר מאשר ללמוד הוראה מההתחלה ועד הסוף ובדרך כלל זה בין שנה לשנתיים.  הלימודים עצמם מרתקים והם כוללים את המרכיב העיוני והמעשי, כשבעיוני הסטודנטים לוקחים חלק במגוון קורסי חובה וקורסי בחירה ובנוסף לכך הם מבצעים התנסות מעשית.

תכניסו תחביבים לחיים שלכם

החיים יכולים להיות אפרוריים ומשעממים ויכולים להיות גם צבעוניים ומעניינים. אז נכון שהבית הוא די אותו הדבר ונכון שהעבודה גם היא לא משתנה יותר מידי ביום יום, אבל אם אתם רוצים לעשות שינוי בחיים, שינוי שיעשה לכם טוב ויגרום לכם להעביר את זמנכם בעולם טוב יותר, תתחילו לעסוק בתחביבים שלכם.

אין מי שאין לו איזו תשוקה למשהו. אצל אחת זה ציור שהיא תמיד רצתה ללמוד ואולי מי יודע, גם לעשות איזו שהיא תערוכה בבוא היום. אצל אחר זה צילום שהוא תמיד רצה לשפר בו את היכולות שלו ולהפיק צילומים מדהימים.

יש מי שחולם כבר שנים להדריך טיולים בחו"ל וקורס לא ארוך יכול להכניס אותו לתחום ולאפשר לו לעשות את זה במקביל לעבודה הנוכחית, וגם להוסיף לחשבון הבנק שלו ויש מי שקורס בישול הוא משהו שהוא יידע שיום אחד הוא יעשה.

תחביבים לא צריכים להיות יקרים ולא אמורים לגזול זמן. ההיפך, הם זמן איכות עם עצמכם והם שדרוג של היום יום והכנסת טעם וצבע לחיים.

קחו מאמן אישי

נכון שזה נחשב לניו אייג'י אבל אף אחד לא אומר שזה לא דבר טוב. מאמן אישי הוא מי שיוכל לכוון אתכם, להכניס אתכם לנתיב הנכון בחיים שלכם ולעשות לכם קצת סדר בהם. הוא יכיר אתכם וילמד את מי שאתם, ובסופו של דבר הוא יסייע לכם לעשות בחירות נכונות ולקבל החלטות שייטיבו איתכם.

רק זהירות! יש לא מעט שרלטנים בשוק שמציגים את עצמם בתור מאמנים לחיים. תבדקו היטב וקבלו המלצות ובסופו של דבר תבחרו את מי שנראה לכם הנכון בשבילכם.

החיים קצרים ואין סיבה לקבל אותם כמו שהם. אפשר לחיות אותם טוב יותר וכל מה שצריך לפעמים זה לקבל החלטה על שינוי כזה או אחר, החלטה שתשדרג את החיים באופן משמעותי.

 

 

 

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5253066
VnYXF_hi-xGirMTt_n5-6HLJy97um2-38N2JwAB5_pg
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-Kk7P3hod-B5td66uScpsSJkDL5KmxqX9dN6qwS1BI0o
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form